Helsingin bi- tai lesbonaisten

nainen rannikolta

suosikkikahviloita ja baareja etsin.En käy yökerhoissa enkä diskoissa. Vaan kivaa kuppilaa jossa voi lukaista päivänlehden ja hörpätä kahvit...ja muistella kotona, että olipa kivan näköinen nainen siinä nurkkapöydässä. Kiitos etukäteen vastauksista, luulen, että kysymys voi kiinnostaa muitakin Hesassa kävijöitä.( Omalla paikkakunnallani ei varmasti edes tunneta sanaa bi-seksuaali.)

11

2265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarjatuulikki

Sateenkaarikahvilaa pidetään joka toinen torstai klo 18-22, kuten esim. tänään. Paikka on Myötämäki Kalliossa, os. Mannerheimint. 170 A 4
      00300 HELSINKI.

Edullinen kahvila, kaikki 50 senttiä. Lehtiä, netti, seuraa. Vallataan me naiset tämä! www.heseta.fi/sateenkaarikahvila

• noin....

Mannerheimintie ei kyllä oo Kalliossa...

• Tarjatuulikki
        noin.... kirjoitti:

Mannerheimintie ei kyllä oo Kalliossa...

Siltasaarenkatu 28 tietenkin. Kiitos!

• yleistä

virallista tai edes epävirallista bi-ja l-naisten suosimaan kahvilaa olekaan. Ellei nyt sitten dtm:n kahvila, tosin ei siellä kukaan oma tuttuni ainakaan käy. Se on aika syrjässä, eikä täytä ihan niitä kriteereitä, joita itse asetan hyvälle kahvilalle. Kukin käy missä käy... Helsinkiin (ja varmaan moneen muuhunkin kaupunkiin)tarvittaisiin ehdottomasti "homokahvila".

• tosiaan?

Ajattelin, että Hesassa, ah tuolla toiveiden paratiisissa, olisi ilman muuta muutama "homoystävällinen" kuppila, ei dtm.
        Tietysti meikäläiset hörppäävät sumppinsa teboilillakin ja ihan missä vaan...
        Kiitos Tarjatuulikille kuitenkin vinkistä! Aika jännä muuten, että noita "kahvittelu-tapaamisia" pitää järjestää jotenkin tilaamalla. Noh, hyvä, että edes näin.

• this that.
        tosiaan? kirjoitti:

Ajattelin, että Hesassa, ah tuolla toiveiden paratiisissa, olisi ilman muuta muutama "homoystävällinen" kuppila, ei dtm.
        Tietysti meikäläiset hörppäävät sumppinsa teboilillakin ja ihan missä vaan...
        Kiitos Tarjatuulikille kuitenkin vinkistä! Aika jännä muuten, että noita "kahvittelu-tapaamisia" pitää järjestää jotenkin tilaamalla. Noh, hyvä, että edes näin.

Hey,

Kaunottaret huomatkaa, että ei ole Helsingissä tai sinä aloituksen viestistä kuka kaunotar lienetkään, niin, mitään bisexual- tai lesbian baaria todellakaan Helsingissä. Dtm on aika ainoa. www.dtm.fi- sivuilta löytyy linkkejä joista löytyy baareista joista homot käyvät. Whatta about we real lesbians.

Think about that.

Very kind of superb question of you. Merci, and take care
        of you about where you are going to in Finland and Helsinki.

Ps. Maybe go to abroad.. ;) All the best. Really. ( Vraiment )

• onpa harmi juttu
        this that. kirjoitti:

Hey,

Kaunottaret huomatkaa, että ei ole Helsingissä tai sinä aloituksen viestistä kuka kaunotar lienetkään, niin, mitään bisexual- tai lesbian baaria todellakaan Helsingissä. Dtm on aika ainoa. www.dtm.fi- sivuilta löytyy linkkejä joista löytyy baareista joista homot käyvät. Whatta about we real lesbians.

Think about that.

Very kind of superb question of you. Merci, and take care
        of you about where you are going to in Finland and Helsinki.

Ps. Maybe go to abroad.. ;) All the best. Really. ( Vraiment )

tuo. Pitäisiköhän "vallata" joku talo? En tarkoita nyt välttämättä just Hesaa, mutta vaikka joka kylältä missä tarvetta tuntuisi olevan.
        Tietysti joku niilo-nokkela kysyy kohta miksi juuri bi- homo-väelle ERITYISESTI pitäisi jokin paikka löytyä ja eikö sinne muut saisi tulla ja mitäs salaseuraa ja vapaamuurariutta täällä suunnitellaan...
        No, jätetäänpä asia hautumaan.
        P.S. Puhu suomea vaan kun näytät sitä osaavan.

• käymään..

Olen huomannut, että Töölössä Cafe Tin Tin Tango on ainakin homomiesten suosiossa. Naisista en ole ollut varma, olen vasta pari kertaa pitkästä aikaa siellä käynyt. Tyylikäs kahvila.

• kiitos kun

neuvoit minua.
        Jospa sinne mahtuisi meitä bi- ja lesbonaisiakin. Vai mitä mieltä olette, TT- Tangolaiset?

• vaan
        kiitos kun kirjoitti:

neuvoit minua.
        Jospa sinne mahtuisi meitä bi- ja lesbonaisiakin. Vai mitä mieltä olette, TT- Tangolaiset?

Sinne vaan me naisetkin. Kiva paikka käydä kahvilla ja katsella ympärille. Paikassa on jopa saunakin ja pesukone pyykeille. :)

• Anonyymi

tulkaa tänne :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe