Intti ja suhde

Tyttöystävä

Poikaystäväni lähti tänään inttiin ;( Kaikki tuntuu vielä kovin epäselvältä! Ois kiva kuulla miten intti on muilla vaikuttanu suhteeseen ja kuin usein loppujen lopuks sieltä lomille pääsee jne. Kaks ja puoli vuotta on seurusteltu joten uskon että intti lähinnä vahvistaa tunteita mutta mitä on odotettavissa, sotahulluksi muuttunut poikaystävä vai...?

84

3137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanna

Munki poikaystävä lähti tänään =( Ikävä on kova. Tuntuu hassulta kun on tottunu olemaan yhdessä koko ajan. Mutta kaipa tähän sit tottuu...

Pitkä aika erossa toisistaan voi vahvistaa suhdetta, mutta se voi myös rikkoa sen. Jos välit menee poikki, on hyvä että se kävi siinä vaiheessa. Sitte on liian myöhä kun on lapsia...

Mutta kyllä mä ainaki uskon meiän rakkauteen ja tiedän että me kestetään intti. Saa nähdä minkälainen sotahullu sieltä tulee lomille =)

Mutta anyway, tsemiä teille!

• Tyttöystävä

Mihin päin maailmaa se lähti? Hmm... Ois ihan kiva kun ois joku kohtalotoveri, kaverien miekkoset kun on nuorempaa ikäluokkaa eikä vielä hetkeen menossa inttiin. =/

• Hunajapupu

Munki ihana mies lähti tänään armeijan harmaisiin... Tuntu eka ihan kauheelta,mutta nyt on onneks jo ihan ok olo, vähän sekava...
        Me ollaan oltu yhessä yli vuosi ja käytiin täss viime päivinä keskusteluja tulevaisuudesta. Me kyllä pysytään yhdessä ja meillä on asiat ihan mainiosti, mutta ei sille yksinkertasesti voi mitään että aina välillä itkettää väkisin.
        Sunnuntaina meen kattomaan sitä kun on se omaispäivä... Ja sitte
        sitä seuraavalla viikollahan sieltä päästään vko.n loppu vapaalle.... Ja sittehän sen tietää kaunako siellä joutuu olemaan.

Oli ihanaa kun mun poikaystävä anto mulle perjantaina semmosen hopeisen sydänkaulakorun ja tänään kun se lähti sain sen vanhan luokkasormuksen siihen sen sydämen lisäks.
        Olin aivan otettu

• Nanna

Keuruulle suojelupuolelle. Mihin teiän muitten rakkaat meni?

Mä oon ainaki parkunu aina vähän väliä ku on tullu oikein kova ikävä...ja apua, tää on vasta eka päivä! No kaipa se tästä helpottaa pikkuhiljaa...

• Hunajapupu

Mun jätkä meni Kajaanin tykistörykmenttiin, mutta
        on aika varmaa että se saa lääkärintodistuksessa C.n paperit ja alkaa kirjuriks tms., mikä ois
        todella hyvä koska sitte se ainaki ois vaan sen
        6kk. Toivon todellaki että mulla kävis yhtä hyvä tuuri kun mun siskolla! Sen mies lähti n.vuosi sitte armeijaan, mun sisko itki kauheesti mutta se tuliki seuraavana päivänä takas kun sillä oli todettu siinä tarkastuksessa joku juttu... Itkut loppu siihen!:) Tietenki haluan että mun kulta on terve, mutta joku pikkunen vaiva löytyis että pääsis sivariin... Isäki sano että armeija on ihan tyhmä paikka! Tietenki hyvä siinä mielessä jos joskus tulis sota tms., mutta tuntuu se nyt kauheelta kun meiltä viedään meidän miehet ja vielä keskellä kesää! Meidänki piti mennä viimisiks päiviks mökille kahestaan mutta sato vettä että ei oikeen tehny mieli lähtee.
        Nyt sitte tietenki aurinko paistaa ja meidän armaat joutuu kärsimään tosta kauheesta kuumuudesta...Mutta kyllä mäkin kärsin,nimittäin ihan helvetinmoisesta ikävästä! Onneks nyt ei enää oo tarvinu itkee, mutta kuitenki tossa kun meen nukkumaan alkaa kyyneleet valumaan kun vielä eilen olin oman kullan kainalossa

• Henzu

Mulla lähti kaveri kanssa tänään Keuruulle suojelukouluun ...

• Nanna
        Henzu kirjoitti:

Mulla lähti kaveri kanssa tänään Keuruulle suojelukouluun ...

Mistä päin oot?

• Henzu
        Nanna kirjoitti:

Mistä päin oot?

Vantaalta minä, entäs sä ?

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

on aika varmaa että se saa lääkärintodistuksessa C.n paperit ja alkaa kirjuriks tms., mikä ois
        6kk. Toivon todellaki että mulla kävis yhtä hyvä tuuri kun mun siskolla! Sen mies lähti n.vuosi sitte armeijaan, mun sisko itki kauheesti mutta se tuliki seuraavana päivänä takas kun sillä oli todettu siinä tarkastuksessa joku juttu... Itkut loppu siihen!:) Tietenki haluan että mun kulta on terve, mutta joku pikkunen vaiva löytyis että pääsis sivariin... Isäki sano että armeija on ihan tyhmä paikka! Tietenki hyvä siinä mielessä jos joskus tulis sota tms., mutta tuntuu se nyt kauheelta kun meiltä viedään meidän miehet ja vielä keskellä kesää! Meidänki piti mennä viimisiks päiviks mökille kahestaan mutta sato vettä että ei oikeen tehny mieli lähtee.
        Nyt sitte tietenki aurinko paistaa ja meidän armaat joutuu kärsimään tosta kauheesta kuumuudesta...Mutta kyllä mäkin kärsin,nimittäin ihan helvetinmoisesta ikävästä! Onneks nyt ei enää oo tarvinu itkee, mutta kuitenki tossa kun meen nukkumaan alkaa kyyneleet valumaan kun vielä eilen olin oman kullan kainalossa

Voi että, mun kulta lähti kans. Mä en ole nyt vielä itkenyt sen takia, ei vaan vielä ole ehtinyt tajuamaan asiaa kun siitä on niin vähän aikaa ja olen saanut tänään muuta ajateltavaakin. Mun kulta meni myös kajaaniin, onneksi, koska täällä me ollaan aina asuttu joten ei ole ainakaan välimatka liian pitkä. Parin kilometrin päässä se on nytkin. Mutta ei se paljon lohduta kun ei näe sitä kuitenkaan. Sen piti myös mennä tykistöön mutta se oli pistetty autokomppaniaan. Huomenna se aikoi kuitenkin yrittää vaihtaa sitä. En tiedä onnistuuko se, eiköhän. Lähetti se sieltä viestejä, en voi tajuta että se on siellä. Jossain vaiheessa se varmaan iskee tajuntaan ja sitten itkettääkin ja kunnolla.

Me ollaan oltu yhdessä melkein vuosi ja 3 kk. Välillä kyllä on huonoja hetkiä, mutta kyllä me silti rakastetaan toisiamme. Kulta kuitenkin aikoo ilmeisesti olla vuoden siellä joten en tiedä, miten selviän yksin. Ja kun vielä suunnilleen kaikki kaverit muuttaa syksyllä muualle opiskelemaan niin sekin vielä pahentaa asiaa entisestään. Jospa kuitenkin selviäisin..

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

Niin, olen varmaankin menossa sinne omaispäivään kun näin lähellä asun. Pitää vaan saada joku kaveriksi kun yksin on ankea mennä. En kyllä tiedä asiasta vielä juuri mitään mutta eiköhän se selviä tässä viikon aikana. Eli siis onko siellä jotain ohjelmaa ja miten sieltä löytää ylipäätään ketään. Niin ja onko ne joukko-osastoittain? vaiko kaikille yhtä aikaa? Olen hieman pihalla :)

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

Niin, olen varmaankin menossa sinne omaispäivään kun näin lähellä asun. Pitää vaan saada joku kaveriksi kun yksin on ankea mennä. En kyllä tiedä asiasta vielä juuri mitään mutta eiköhän se selviä tässä viikon aikana. Eli siis onko siellä jotain ohjelmaa ja miten sieltä löytää ylipäätään ketään. Niin ja onko ne joukko-osastoittain? vaiko kaikille yhtä aikaa? Olen hieman pihalla :)

Mun poikaystävälle tuli muutama viikko sitte niitä armeijalappuja ja siinä oli semmonen lappu missä oli aikatauluja jne. jos menee linkulla ja siinä luki että pitää ilmottautua kyytin to mennessä ja et ne ei kulje jos ei tuu tarpeeks lähtijöitä. Siellä on se vierailuaika n. klo15
        asti. Luulen että ne on jotenki alueittain että sinne mennään, mutta ainaki siinä portilla tai mikä onkaan on joku varmaan vastassa...

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

Mun poikaystävälle tuli muutama viikko sitte niitä armeijalappuja ja siinä oli semmonen lappu missä oli aikatauluja jne. jos menee linkulla ja siinä luki että pitää ilmottautua kyytin to mennessä ja et ne ei kulje jos ei tuu tarpeeks lähtijöitä. Siellä on se vierailuaika n. klo15
        asti. Luulen että ne on jotenki alueittain että sinne mennään, mutta ainaki siinä portilla tai mikä onkaan on joku varmaan vastassa...

Mä nyt en ole menossa millään bussikyydillä kun asun ihan lähellä. Mutta tänään poikaystävä soitti ja sanoi että sinne pitää ilmoittaa, montako vierasta tulee. Eli lupasin sitten tulla. Mutta se ei tiennyt muuten siitä mitään, ei mitään kellonaikoja tai että mitä on ohjelmassa. Eiköhän se ole suunniteltu jotenkin että ihmiset löytävät toisensa kun kuitenkin kainuun prikaatillakin on kai melkein 2000 alokasta joten aika häslinkiä vois muuten olla. No, sanoin sille että ottais asiasta selvää kun haluisin jossain vaiheessa vähän tietää.

• julia
        Hunajapupu kirjoitti:

Haista nyt kuule vittu....Ensinnäkin sen saa valita ennen kun menee että meneekö armeijaan vaiko suorittaan siviilipalveluksen, jota ilmeisesti se sun äijä
        s ei halunnut, enkä kyllä yhtään ihmettele jos kotona odottaa tollanen ruikuttava pikkutyttö, ja kuka helvetti haluis käydä sivarin....

Oma tän hetkinen aviomieheni kävi armeijan ja lähes koko vuoden aikana mitä hän siellä oli nähtiin n 4-6 kertaa ja hyvin toimiva suhde sen kestää!!!!!!!!!

• Hunajapupu
        julia kirjoitti:

Haista nyt kuule vittu....Ensinnäkin sen saa valita ennen kun menee että meneekö armeijaan vaiko suorittaan siviilipalveluksen, jota ilmeisesti se sun äijä
        s ei halunnut, enkä kyllä yhtään ihmettele jos kotona odottaa tollanen ruikuttava pikkutyttö, ja kuka helvetti haluis käydä sivarin....

Oma tän hetkinen aviomieheni kävi armeijan ja lähes koko vuoden aikana mitä hän siellä oli nähtiin n 4-6 kertaa ja hyvin toimiva suhde sen kestää!!!!!!!!!

No eipä sekään sua näköjään halunnu paljon lomillansa nähdä kun vaan muutaman kerran tapasitte! Etkös oo ajatellu että jotku haluaa
        mennä armeijaan nähdäkseen millasta siellä on, ja jos paikkaa ei kestä lähtee sitte vasta sivariin.
        Mun poikaystävä kuuluu just noihin...
        Ja saanhan mä nyt helvetti toivoo mitä haluan!

• lime
        julia kirjoitti:

Mielipiteensä kaikilla, mutta sinä kyllä kuulostat tosi kakaramaiselta, ihmettelen tuosta tekstistä päätellen että edes puhut avioliitosta. Tahdikkaammalla ilmaisulla mielipiteesi menee parmemin perille, ihan vaan vinkkinä.

• Nanna

Tuntuu että kaikki muut on saanu tekstiviestejä tai puheluita...miks mulle ei oo soitettu? Se kyllä lupas soittaa mutta ilmeisesti se ei oo pystyny? Miks? Ja millonkohanse vois soittaa? Jos joku joka on ollu Keuruulla tai tietää paikasta ja sen tavoista osais vastata?

Kova ikävä ;(

• lime

Niin, luulenpa että niillä ei ehkä ole ollut mahdollisuutta käyttää puhelinta. Mutta normaalisti kännykkää saa tietääkseni käyttää palvelusajan ulkopuolella eli ilmeisesti kuuden jälkeen. Ekoina päivinä asiat tosin voi olla eri tavalla. Paha mennä sanomaan jostain keuruusta. Mutta älähän huolehdi, eiköhän se sieltä anna kuulua itsestään. Ja voithan itsekin yrittää soittaa sille sitten illalla tai lähettää viestin.

• Nanna

Kun tuntuu että kaikki on saanu tekstivistejä ekana iltana. Mun kulta lupas soittaa tai lähettää viestin mutta mitään ei oo kuulunu...ilmeisesti se ei oo pystyny.

Jos joku jolla olis kokemusta ja tietoa Keuruun tavoista vois vastata et millon sieltä mahhdollisesti pääsee soittaan tai lähettään viestin??

Kun on niin kova ikävä ja tietysti huolettaa kuinka sillä on menny ;(

• Nanna

Mun viestit ei muka näy vaikka lähettää vaiks päivitin sivun...sit lähetin hetken päästä uuden viestin eikä sekää näkyny. Sit päivitin uudestaa ja näky molemmat... Aarg...

• yksin

Mun poikaystävä on kans intis! Alettii seurustelee ku se oli just menny inttii ja ollaa nyt seurusteltu joku 9 kk ja koko ajan se on siel intis ollu.. palvelus on loppunu jo joku 4kk sitte, mut sinne se mun rakas jäi viel töihin.. pääsee vähän lentelee.. Onhan se tosi rankkaa olla erossa ja ku ei pääse elää kunnol sellast oikeet arkee, mut täytyy ajatella positiivisesti! miten ihana onkaa nähä rakastaan ku on joutunu olee erossa..Suhde vaa tulee läheisimmäx!vkloppusin on paljon hellyyttä ja läheisyyttä, ku pitää parin päivän aikana purkaa kaikki se hellyys, minkä ois viikon aikana norm. purkanu!!

• Stardust*

Sama kohtalo minulla: kulta lähti eilen inttiin ja ikävä on jo aivan kestämätön nyt. :(
        Vaikka se menikin tuohon ihan lähelle, Tikkakoskelle, niin, silti.
        Millonkahan sieltä tosissaan pääsee ensimmäisen kerran lomille?
        Ja miten menee iltalomat? Miten kauan kestävät jne.?
        Mitään ei ole kuulunut rakkaasta eilisen aamun jälkeen. *sniff*
        Toivottavasti tänään ottaa yhteyttä minuun.
        Edes tekstiviesti tai puhelu helpottaisi edes vähän tätä ikävää.

We will survive. Voimia meille kaikille.

• lime
        Stardust* kirjoitti:

Sama kohtalo minulla: kulta lähti eilen inttiin ja ikävä on jo aivan kestämätön nyt. :(

Yleensä pääsee kahden viikon kuluttua vasta ekan kerran lomalle. Sitten siitä eteenpäin lomat varmasti lisääntyvät ja ovat useammin. Tämä on kyllä iha paikkakohtaista. Joissain paikoissa voi ehkä olla jopa neljä viikkoa aluksi kiinni, ja joissain vähemmän kuin kaksi, mutta yleensä kai se kaksi viikkoa. Eiköhän se poikaystäväsi sitten ilmoittele, miten niillä ne lomat ja iltavapaat menee joten koeta odottaa sinne asti, niin teen minäkin :)

• Hunajapupu
        Stardust* kirjoitti:

Kajaanissa ainakin, ja eiköhän muissakin mee ne vähän samalla tavalla, eli kuuden jälkeen illalla on ainaki vähän omaa aikaa,mutta nää ekat viikothan on just ne rankimmat siellä että tauot voi jäädä aika vähille, mutta kuulemma sitte muutaman viikon jälkeen kun asiat on kunnossa jne. niin siellä alkaa olemaan jo aika rentoo.
        Ja muistaakseni yheksältä voi olla jotain ekstraohjelmaa ja sitte kymmeneltä siellä alkaa hiljaisuus. Mun kultsi laitto mulle eilen vieestiä just siinä kuuden ja yheksän jälkeen, ja nyt just kahentoista aikoihin soitti kun ne oli tullu syömästä. Sano että herätys oli ollu klo 5.45 ja siltä tuntu että nyt jo ois ilta ja välillä menee väkisin siltät kiinni. Sanoin heti että jos se ei jaksa niin pyytää vaan sivariin...:). Sit se lupas illalla ainaki viestejä laittaa. Onneks eilien päivä on jo ohi,musta tuntuu nyt jo ihan siltä että menettelee. Pidin sen paitaa vieressä kun nukuin kun siinä on sen tuoksua ja tyynyn alla on heti pino valokuvia. Kyllä ne helpottaa.

Se kerto että niillä on lääkärintarkastus ens viikolla ja sit pe ne pääsee vko.n loppu vapaalle ja sitte vielä maanantaina on henk. koht.vapaa päivä että saadaan asuntopaperit kuntoon. Että saahan siinä kolme yötä olla yhdessä.
        ...Jännittää vaan kun sitte kuulen sen kuinka kauan se siellä on.

Niillähän alkaa sitte ekan loman jälkeen tulemaan niitä "metsäretkiä" ja yhen tai kahen päivän retkille ei kannata ottaa kännyä mukaan mutta jos on pitempään niin kannattaa. Eli pitää sitte kestää muutama päivä jossain vaiheessa täysin erossa:(.
        Ja se joka ihmetteli sitä kun ei oo kuulunu viestejä eikä soittoja voi johtua siitä, että siellä näin ekoina päivinä mennään joka ikiseen paikkaan yhessä eikä siinä kerkee soitella tai sitten se johtuu siitä että ei oikeen osaa arvella millon ois sopiva hetki, onhan se kuitenki parempi että se ei soita kun se että joku ylempi näkee sen heti puhuvan kännykkään...
        Ei antais hyvää vaikutusta.

Viime lauantaina jututettiin kaupungilla yhtä jolla oli just loppunu intti ja se sano että kyllä siellä ehtii ihan hyvin yhteyttä pitämään ja että kyllä siihen palvelusajan pituuteen voi ite vaikuttaa kun ne sitte tekee jonku haastattelun ja kyselee esim. elämäntilanteesta.
        Esim. mun kulta sanoo että sillä on hyvä työpaikka jne. niin eiköhän se sitte tammikuussa pääse pois.

• H.pupu
        Stardust* kirjoitti:

Kajaanissa ainakin, ja eiköhän muissakin mee ne vähän samalla tavalla, eli kuuden jälkeen illalla on ainaki vähän omaa aikaa,mutta nää ekat viikothan on just ne rankimmat siellä että tauot voi jäädä aika vähille, mutta kuulemma sitte muutaman viikon jälkeen kun asiat on kunnossa jne. niin siellä alkaa olemaan jo aika rentoo.
        Ja muistaakseni yheksältä voi olla jotain ekstraohjelmaa ja sitte kymmeneltä siellä alkaa hiljaisuus. Mun kultsi laitto mulle eilen vieestiä just siinä kuuden ja yheksän jälkeen, ja nyt just kahentoista aikoihin soitti kun ne oli tullu syömästä. Sano että herätys oli ollu klo 5.45 ja siltä tuntu että nyt jo ois ilta ja välillä menee väkisin siltät kiinni. Sanoin heti että jos se ei jaksa niin pyytää vaan sivariin...:). Sit se lupas illalla ainaki viestejä laittaa. Onneks eilien päivä on jo ohi,musta tuntuu nyt jo ihan siltä että menettelee. Pidin sen paitaa vieressä kun nukuin kun siinä on sen tuoksua ja tyynyn alla on heti pino valokuvia. Kyllä ne helpottaa.

Se kerto että niillä on lääkärintarkastus ens viikolla ja sit pe ne pääsee vko.n loppu vapaalle ja sitte vielä maanantaina on henk. koht.vapaa päivä että saadaan asuntopaperit kuntoon. Että saahan siinä kolme yötä olla yhdessä.
        ...Jännittää vaan kun sitte kuulen sen kuinka kauan se siellä on.

Niillähän alkaa sitte ekan loman jälkeen tulemaan niitä "metsäretkiä" ja yhen tai kahen päivän retkille ei kannata ottaa kännyä mukaan mutta jos on pitempään niin kannattaa. Eli pitää sitte kestää muutama päivä jossain vaiheessa täysin erossa:(.
        Ja se joka ihmetteli sitä kun ei oo kuulunu viestejä eikä soittoja voi johtua siitä, että siellä näin ekoina päivinä mennään joka ikiseen paikkaan yhessä eikä siinä kerkee soitella tai sitten se johtuu siitä että ei oikeen osaa arvella millon ois sopiva hetki, onhan se kuitenki parempi että se ei soita kun se että joku ylempi näkee sen heti puhuvan kännykkään...
        Ei antais hyvää vaikutusta.

Viime lauantaina jututettiin kaupungilla yhtä jolla oli just loppunu intti ja se sano että kyllä siellä ehtii ihan hyvin yhteyttä pitämään ja että kyllä siihen palvelusajan pituuteen voi ite vaikuttaa kun ne sitte tekee jonku haastattelun ja kyselee esim. elämäntilanteesta.
        Esim. mun kulta sanoo että sillä on hyvä työpaikka jne. niin eiköhän se sitte tammikuussa pääse pois.

• sweetperry

...Kajaaniin eilen..Tuntu tosi rankalta, itku ei meinannu loppua..Ollaan oltu 3 vuotta yhessä ja ens kesänä pitäis häitä viettää.. =) Se joutuu luultavasti olla sen 6kk:tta (toivotaan parasta), mutta silti se on rankkaa..pisin aika mitä ollaan oltu erossa oli 2 viikkoo ja se oli tuskaa..Lähen lauantaina töihin 9:ksi päiväksi,joten huono-juttu jos kulta tulee lomalle ens viikolla...yritän saada vapaata...en kestäis jos en näkis sitä huonopalkkasen työn takia!!

Voimaa kaikille kohtalotovereille!!!

• m24

Miten aikuiset ihmiset (päättelin naimisiin menosta), voivat muka olla noin riippuvaisia toisistaan? Tuo kuullostaa joltain 15-vuotiaan teinitytön tilitykseltä. Ja meinaatteko sitten elää elämänne onnellisin loppuun asti olematta kertaakaan erossa yli viikkoa toisistanne? Kuulostaa jotenkin niin älyttömältä jutulta ettei mitään rajaa.

• sweetperry
        m24 kirjoitti:

Miten aikuiset ihmiset (päättelin naimisiin menosta), voivat muka olla noin riippuvaisia toisistaan? Tuo kuullostaa joltain 15-vuotiaan teinitytön tilitykseltä. Ja meinaatteko sitten elää elämänne onnellisin loppuun asti olematta kertaakaan erossa yli viikkoa toisistanne? Kuulostaa jotenkin niin älyttömältä jutulta ettei mitään rajaa.

Tuota noin..mitä sä tuut tänne tommosta kommentoimaan??Ikää mulla on 18,eli en oo 15-vuotias teinityttö enkä mielestäni kovinkaan aikuinen...et kyllä itsekään aikuiselta kuulosta..Kyllä elän rakkaani kanssa onnellisina elämämme loppuun asti..mitä ero siihen asiaan kuuluu?En todellakaan haluais että mieheni olisi viikkoja poissa kotoa työn puolesta, koska se rasittaisi perhe-elämää huomattavasti..en usko että jatkuvista eroista mitään hyötyä on..päin vastoin..ja sitten kun on lapsia,niin ei se tee niillekkään hyvää..

Mielestäni se ei ole yhtään outoa että haluan olla rakkaani kanssa jatkuvasti, kyllä pystyn oleen erossa jos esim. hän haluaa johonkin lähtee, mutta ei hän halua ilman mua...armeija on pakollinen-juttu johon hän ei halunnut mennä,vaan joutu mennä...

Taidat olla sinkku,etkä ymmärrä rakkautta...sääli..

• lime
        m24 kirjoitti:

Oli vaan ajan kysymys milloin tällainen kommentti tänne tulee. Selvästikin miehen kommentti, niin ainakin luulisin. Voi tietenkin olla naisenkin. Mutta kuitenkin, uskon että viestit näyttää varmaan typeriltä sellaisen silmissä joka ei ole samassa tilanteessa. Sille ei vain voi mitään. Ja ideahan tässä on vain se, että täällä puretaan omia tuntojaan ja huomataan, ettei ole ainoa jolla on sama tilanne. Eiköhän se ole monien muidenkin uusien ja hieman ikävien asioiden kanssa niin että aluksi kaikki tuntuu kaatuvan päälle eikä usko selviävänsä. Mutta eiköhän kaikki tännekin kirjoittaneet pysty elämään vaikka se oma rakas ei siinä vieress pyörisikään joka päivä.

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

Oli vaan ajan kysymys milloin tällainen kommentti tänne tulee. Selvästikin miehen kommentti, niin ainakin luulisin. Voi tietenkin olla naisenkin. Mutta kuitenkin, uskon että viestit näyttää varmaan typeriltä sellaisen silmissä joka ei ole samassa tilanteessa. Sille ei vain voi mitään. Ja ideahan tässä on vain se, että täällä puretaan omia tuntojaan ja huomataan, ettei ole ainoa jolla on sama tilanne. Eiköhän se ole monien muidenkin uusien ja hieman ikävien asioiden kanssa niin että aluksi kaikki tuntuu kaatuvan päälle eikä usko selviävänsä. Mutta eiköhän kaikki tännekin kirjoittaneet pysty elämään vaikka se oma rakas ei siinä vieress pyörisikään joka päivä.

Oon ehottomasti samaa mieltä siitä että kyllä sitä pystyy elämään vaikka oma kulta ei pyöri ihan joka päivä vierellä vaikka rakastais kuinka!
        Ja oikeestaan oon sitä mieltä että parisuhteessa pitää pystyä myös olemaan erillään. Tietenki se ottaa koville, ja varsinkin nyt kun joutuu väkisinki ajattelemaan kuinka pitkälle tätä voi jatkua kun ei vielä tiedä sitä palvelusajan pituutta,mutta mulla kyllä jo onneks tuntuu hiukan että kyllä tää tästä...
        Aina kun tulee kauhee ikävä ajattelen vaan että
        mulla ei todellakaan oo muuta mahollisuutta kun kestää tää tilanne! ...Ja sekin lohduttaa kun tietää että su saadaan jutella jne. ihan kasvotusten ja sitte siitä viis päivää niin saadaan olla yhdessä kolme kokonaista yötä ja päivää! Että kyllä tää tästä...
        Justiin onneks kulta lähetteli viestejä.
        Oli kuulemma tämä päivä ollu ihan todella vituttava... Veikkaan kyllä että se voi tulla sieltä aika pian takasi:). Kuka tietää tässä vaiheessa...

• H.pupu
        lime kirjoitti:

Oon ehottomasti samaa mieltä siitä että kyllä sitä pystyy elämään vaikka oma kulta ei pyöri ihan joka päivä vierellä vaikka rakastais kuinka!
        Ja oikeestaan oon sitä mieltä että parisuhteessa pitää pystyä myös olemaan erillään. Tietenki se ottaa koville, ja varsinkin nyt kun joutuu väkisinki ajattelemaan kuinka pitkälle tätä voi jatkua kun ei vielä tiedä sitä palvelusajan pituutta,mutta mulla kyllä jo onneks tuntuu hiukan että kyllä tää tästä...
        mulla ei todellakaan oo muuta mahollisuutta kun kestää tää tilanne! ...Ja sekin lohduttaa kun tietää että su saadaan jutella jne. ihan kasvotusten ja sitte siitä viis päivää niin saadaan olla yhdessä kolme kokonaista yötä ja päivää! Että kyllä tää tästä...
        Oli kuulemma tämä päivä ollu ihan todella vituttava... Veikkaan kyllä että se voi tulla sieltä aika pian takasi:). Kuka tietää tässä vaiheessa...

• lime
        H.pupu kirjoitti:

Kuulostaa kuin haluaisit poikakaverisi sivariin? Jotenkin itsekkään kuuloista, mutta kukapa nyt ei olisi.. Mun kulta soitti tänään ja sanoi että siellä on kauheeta ja se oli nukkunut joillain oppitunneilla kun ei vaan ollut pysynyt hereillä. Aivan varmasti suurin osa ajattelee noin ekoina päivinä mutta alkuhan on aina hankalaa ja varmasti jo parin viikon päästä helpottaa. Tai viimeistään sitten sen parin kuukauden päästä kun alokaskausi on ohi.

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

Kuulostaa kuin haluaisit poikakaverisi sivariin? Jotenkin itsekkään kuuloista, mutta kukapa nyt ei olisi.. Mun kulta soitti tänään ja sanoi että siellä on kauheeta ja se oli nukkunut joillain oppitunneilla kun ei vaan ollut pysynyt hereillä. Aivan varmasti suurin osa ajattelee noin ekoina päivinä mutta alkuhan on aina hankalaa ja varmasti jo parin viikon päästä helpottaa. Tai viimeistään sitten sen parin kuukauden päästä kun alokaskausi on ohi.

No totta helvetissä haluaisin sen aivan EHDOTTOMASTI sivariin!! Tietenki kunnioitan sen
        päätöstä ainaki yrittää olla armeijassa, muttä hän kyllä on monesti itekki sanonu että jos tuntuu
        siltä että ei oo henkisesti tms. valmis siellä olemaan tai käy aivan liian raskaaks niin sitte
        anoo sivariin pääsyä... Lääkärintarkastus niillä on ens viikolla ennen sitä vko.n loppu vapaata.
        Sittenhän selviää aika paljon kun tietää mitkä paperit se saa.

Jätkä laitto tässä ennen kymmentä viestiä että sen pitäis ilmottaa siitä sunnuntaista et montako tulee muttei se kuulemma vielä uskalla kun se on joku ylempi henkilö jolle se pitää ilmottaa...
        Toivottavasti se nyt kuiteki uskaltaa ettei vaan
        käy niin etten pääsekkään.

• H.pupu
        lime kirjoitti:

No totta helvetissä haluaisin sen aivan EHDOTTOMASTI sivariin!! Tietenki kunnioitan sen
        päätöstä ainaki yrittää olla armeijassa, muttä hän kyllä on monesti itekki sanonu että jos tuntuu
        siltä että ei oo henkisesti tms. valmis siellä olemaan tai käy aivan liian raskaaks niin sitte
        anoo sivariin pääsyä... Lääkärintarkastus niillä on ens viikolla ennen sitä vko.n loppu vapaata.

...Helvetti kun tää ei aina suostu lähettämään näitä tekstejä ja sitte ne tulee kahesti...

Jätkä laitto tässä ennen kymmentä viestiä että sen pitäis ilmottaa siitä sunnuntaista et montako tulee muttei se kuulemma vielä uskalla kun se on joku ylempi henkilö jolle se pitää ilmottaa...

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

Kajaanissahan sekin oli? Niin, niiden pitää ilmeisesti kohtapuoliin ilmoitella siitä vierailupäivästä.

Siis millon viikonloppu vapaata? Nytkö viikonloppuna? tarkoitat varmaankin ensi viikon loppua. Eiköhän se lääkärintarkastus ole jo ennen sitä lomaa.

Hitsi kun mulle ei tullut viestiä tänä iltana :)

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

Kajaanissahan sekin oli? Niin, niiden pitää ilmeisesti kohtapuoliin ilmoitella siitä vierailupäivästä.

Siis millon viikonloppu vapaata? Nytkö viikonloppuna? tarkoitat varmaankin ensi viikon loppua. Eiköhän se lääkärintarkastus ole jo ennen sitä lomaa.

ens viikon pe mun kulta ainaki pääsee vko.n loppu vapaalle ja vielä ma on sillä vapaa asioiden hoitamista varten:). Kajaanissahan se tosiaan on.
        Niin siis se kerto tänään että niillä on se tarkastus ennen kun ne tulee, kaikillahan se ei voi olla heti kun sitä porukkaa on kuitenki aika
        paljon siellä. Ne oli tänään saanu tietoon seuraavien 8viikon ohjelman, ja siinä oli sitte varmistus että tosiaan ens pe pääsee lomalle.

• H.pupu
        lime kirjoitti:

ens viikon pe mun kulta ainaki pääsee vko.n loppu vapaalle ja vielä ma on sillä vapaa asioiden hoitamista varten:). Kajaanissahan se tosiaan on.
        Niin siis se kerto tänään että niillä on se tarkastus ennen kun ne tulee, kaikillahan se ei voi olla heti kun sitä porukkaa on kuitenki aika
        paljon siellä. Ne oli tänään saanu tietoon seuraavien 8viikon ohjelman, ja siinä oli sitte varmistus että tosiaan ens pe pääsee lomalle.

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

Joo, onhan niitä siellä tosi paljon..

Mutta sulla sitten on hyvin asiat :) Mutta mulle iski nyt kauhea ikävä. Tänään kun se soitti eikä ehditty puhua kauaa ja se kuulosti niin surkealta. Eikä vastannut viesteihini illalla, en kyllä tiedä syytä. Tekisi vain mieli nähdä sitä välillä, vaikka nyt. Ei tunnu mukavalta tällanen odottaminen. Tätäköhän se nyt tulee olemaan?

• lime
        H.pupu kirjoitti:

Miksi laitat kaikki viestit aina kahdesti? Kyllä kai kertakin riittäisi :)

• m24
        sweetperry kirjoitti:

Tuota noin..mitä sä tuut tänne tommosta kommentoimaan??Ikää mulla on 18,eli en oo 15-vuotias teinityttö enkä mielestäni kovinkaan aikuinen...et kyllä itsekään aikuiselta kuulosta..Kyllä elän rakkaani kanssa onnellisina elämämme loppuun asti..mitä ero siihen asiaan kuuluu?En todellakaan haluais että mieheni olisi viikkoja poissa kotoa työn puolesta, koska se rasittaisi perhe-elämää huomattavasti..en usko että jatkuvista eroista mitään hyötyä on..päin vastoin..ja sitten kun on lapsia,niin ei se tee niillekkään hyvää..

Mielestäni se ei ole yhtään outoa että haluan olla rakkaani kanssa jatkuvasti, kyllä pystyn oleen erossa jos esim. hän haluaa johonkin lähtee, mutta ei hän halua ilman mua...armeija on pakollinen-juttu johon hän ei halunnut mennä,vaan joutu mennä...

Taidat olla sinkku,etkä ymmärrä rakkautta...sääli..

No eikö tämän pitäis olla keskustelupalsta joten kait täällä saa kommentoida.
        Asiaan:
        No se täytyy myöntää että olen sinkku, mutta myös seurustellut 2 vuotta, joten en nyt sentään aivan ummikko oo näissä asioissa. Jotenkin voisin ymmärtää tilannettasi jos olisitte seurustelleet muutaman kuukauden ja suhde olisi vielä ns. alkuhuumassa, mutta 3 vuoden seurustelun jälkeen tollaset jutut kuullostavat älyttömiltä. Muutenkin koko juttu kuullostaa kahden teinin typerältä leikiltä (naimisiin 18 vuotiaana,lapset ja elämä valmiiksi suunniteltuna jne.).

• Tyttöystävä
        Hunajapupu kirjoitti:

Kolme yötä, prkle, mun rakkaani pääsee kotiin ainoastaan yheks yöks ;( Ja sunnuntaina ei kuulemma saa edes halia koska ollaan kasarmialueelle. Jummi...

• sweetperry
        m24 kirjoitti:

No eikö tämän pitäis olla keskustelupalsta joten kait täällä saa kommentoida.
        Asiaan:
        No se täytyy myöntää että olen sinkku, mutta myös seurustellut 2 vuotta, joten en nyt sentään aivan ummikko oo näissä asioissa. Jotenkin voisin ymmärtää tilannettasi jos olisitte seurustelleet muutaman kuukauden ja suhde olisi vielä ns. alkuhuumassa, mutta 3 vuoden seurustelun jälkeen tollaset jutut kuullostavat älyttömiltä. Muutenkin koko juttu kuullostaa kahden teinin typerältä leikiltä (naimisiin 18 vuotiaana,lapset ja elämä valmiiksi suunniteltuna jne.).

En oo silloin 18 vaan 19 ja poikaystäväni 20. Tottakai ollaan suunniteltu tulevaisuutta,miksi ei?Pikkutytöstä asti oon suunnitellut häitä,taloa ja perhettä.Ja voihan olla ettei saada lapsia..kaikkee voi sattua..me toivotaan että sitten kun on ammatti hankittu ja töissäkin ehkä oltu niin sit ois mukavaa saada perheen lisäystä..
        Mutta ihan sama mulle mitä sanot,koska tää ei kuulu sulle pätkääkään..Joten jätän tän keskustelun tähän...

• naddie

Sama täällä, äijä lähti Keuruulle eilen.. Sain mä tänään kaks tekstaria, on kuulemma ihan perseestä sielää oleminen.. Ollaan oltu 5 vuotta yhessä ja asutaankin yhessä et ihan hauskaa olla yksin himassa. Tää paikka tuntuu NIIN tyhjältä.

Tuntuu koko ajan siltä että se tulis ihan kohta ovesta ja ei ois ikinä mihinkään lähtenytkään. Ahdistaa. Itkin eilen kun se lähti ja sitten vielä yksin illalla. Ehkä mä vähän ylireagoin, mutta ollaan oltu koko 5 vuoden aikana noin 1 viikonloppu erossa..

Kertokaa joku jos tiedätte miten Keuruulla on lomia?

• Tyttöystävä

Otan osaa!! Mulla sentään asiat on hyvin, kulta on parinkytä kilsan päässä... Ei asuta yhessä joten ihan kauheen tiiviiseen yhessäoloon ei olla totuttu. Viikko on meillä pisin aika mikä ollaan oltu erossa. Sun kandee viimestään talveks hankkii joku aikaa vievä harrastus, muuten tuut mökkihöperöks siellä yksin könytessäs =/

• lime
        Tyttöystävä kirjoitti:

Otan osaa!! Mulla sentään asiat on hyvin, kulta on parinkytä kilsan päässä... Ei asuta yhessä joten ihan kauheen tiiviiseen yhessäoloon ei olla totuttu. Viikko on meillä pisin aika mikä ollaan oltu erossa. Sun kandee viimestään talveks hankkii joku aikaa vievä harrastus, muuten tuut mökkihöperöks siellä yksin könytessäs =/

Mun ei myöskään pitäisi valittaa kun emme asu yhdessä joten ei siis ole sitä ongelmaa että oltaisiin totuttu nukkumaan joka yö vierekkäin. Me kyllä ollaan oltu pisimmillään kolme viikkoa erossa, mutta siitä on jo vuosi aikaa ja silloin oltiin seurusteltu vasta pari kuukautta joten asiat olivat hieman toisin. Silloin ei vielä ikävä painanut ihan niin kauheasti kuin mitä myöhemmin on painanut. Mutta kun nyt ollaan koko kevään ajan nähty melkein joka päivä, välillä tosin ollaan oltu pari päivää erossa, niin tuntuu oudolta kun ei voidakaan nähdä. Tulee tosiaan eteen se ongelma että pitäisi keksiä omaakin tekemistä ihan yksin tai muiden kanssa. Nämä pari päivää on ohjelmaa riittänyt ja loppuviikollekin riittää mutta ensi viikko onkin jo eri asia. Mutta sittenhän ensi viikon perjantaina jo saankin nähdä kultani ihan armeijan ulkopuolella joten sitä voisi sitten odotella koko ensi viikon :)

• naddie
        Tyttöystävä kirjoitti:

No kyllä se mullakin varmaan tästä helpottaa kunhan koulu alkaa, yo-kirjotukset ja kaikki.. Sitten ei edes kerkeä ajatella niin paljon ja enköhän mä siihen totu jo tässä parin viikon sisällä, toivottavasti :)

Onneks mun äijä on noin 60 kilsan päässä, joten se voi käydä täällä iltalomilla, ja ens lauantaina sitten nähdään.. Mua vaan pelottaa jos se muuttuu siellä intissä jotenkin tai jos me vieraannutaan toisistamme.. no, sen näkee tässä..

• lime
        naddie kirjoitti:

No kyllä se mullakin varmaan tästä helpottaa kunhan koulu alkaa, yo-kirjotukset ja kaikki.. Sitten ei edes kerkeä ajatella niin paljon ja enköhän mä siihen totu jo tässä parin viikon sisällä, toivottavasti :)

Onneks mun äijä on noin 60 kilsan päässä, joten se voi käydä täällä iltalomilla, ja ens lauantaina sitten nähdään.. Mua vaan pelottaa jos se muuttuu siellä intissä jotenkin tai jos me vieraannutaan toisistamme.. no, sen näkee tässä..

Pelottaa muakin että jos se muuttuu aivan kauheaksi siaksi siellä muiden kaksilahkeisten läheisyydessä :) No, ei kai nyt sentään. Mutta on tämä niin uusi tilanne että ei oikein osaa suhtautua kun ei voi kuvitella, millaista se sitten on kun nähdään näin harvoin. Toivottavasti ei vieraannuta toisistamme. Luulenpa kyllä että sitä ei tapahdu mutta pelkään kaikkea.

• Henzu

Ens viikonloppuna pääsee lomille sieltä

• lime
        Henzu kirjoitti:

Ens viikonloppuna pääsee lomille sieltä

Mukavasti noita lomia siis alkaa nyt olla. Joka viikonloppu nyt ainakin muutaman kerran. Ja kun nyt vielä oli erikoistapaus kun maanantaikin oli lomaa. Ei tässä montaa päivää ole kun taas nähdään.

• Stardust*

Eilen illalla kulta laittoi sitten viestiä.
      Kuulosti todella vi--uuntuneelta. Sunnuntaina kuulemma olisi "sinä, minä ja puolustusvoimat" -päivä, jolloin tyttöystävä olisi tervetullut sinne tutustumaan paikkoihin.
      Mutta. Itse en sinne pääse. Pääsisin e h k ä, mutta. On se totuttava tähän erossa olemiseenkin.
      Parempi kai "harjoitella" tätäkin.
      Ja sittenhän 'jo' viikon päästä perjantaina tai lauantaina kulta pääseekin lomille. Kyllä sitä
      jaksaa odottaa... Kun on pakko.
      Onneksi puhelimet on keksitty...
      Ja. RAKKAUS KESTÄÄ KAIKEN.
      Uskotaan siihen - me kaikki.

• lime

Miksi tuolla etusivulla lukee että tähän on tullut viimeisin viesti kello 12:22 ja minä en täällä sellaista näe. Olenko jotenkin tyhmä vai missä vika??

• lime

Nyt sitten ilmaantui kaikki muutkin viestit näkyviin kun lähetin tän. Tosi hyvin toimii.

• naddie

Mulla ei ensin näkynyt tossa edes tuo mun ite laittama viesti, ennen kun vasta nyt. Omituista.

• lime
        naddie kirjoitti:

Mulla ei ensin näkynyt tossa edes tuo mun ite laittama viesti, ennen kun vasta nyt. Omituista.

Se on tosi ärsyttävää kun ei tiedä, tuleeko viestit näkyviin vai ei. Mulla tosin on aina omat viestit tulleet.

• naddie
        naddie kirjoitti:

Taaskaan ei näy viestit. Joten laitanpa itse sitten tämän niin jos alkais taas sillä keinolla näkyä...

• tuleva varusmies18

mulla ei ees oo kultaa, että en jätä ketään.......tuskin ikinä onkaan!??

• lime

Ehkäpä sulla jossain vaiheessa onkin. Tosin ei varmaankaan tuolla itsesäälivällä asenteella. Mutta voithan ajatella positiivisesti ettei sitten ole hirveä ikävä koko ajan eikä tarvitse pelätä mitä se tyttöystävä (jos siis olet jätkä) siellä kotona tekee ja kenen kanssa.

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

Ehkäpä sulla jossain vaiheessa onkin. Tosin ei varmaankaan tuolla itsesäälivällä asenteella. Mutta voithan ajatella positiivisesti ettei sitten ole hirveä ikävä koko ajan eikä tarvitse pelätä mitä se tyttöystävä (jos siis olet jätkä) siellä kotona tekee ja kenen kanssa.

Sun jätkähän on kans kajaanissa, eikös vaan?
        Millähän puolella se mahtaa olla?(Oot varmaan
        kirjottanu sen jo johonki näistä lukuisista teksteistäs :) mutta en nyt jaksanu alkaa lukemaan noita kaikkia.) Mun poikaystävä soitti
        tänään seittemän maissa... Kerto että tästä lähtien se voi avata kännyn vasta kuuden jälkeen, poikkeustapauksissa klo12 ruokailun jälkeen.
        Sit se selitti jotain et kun kymmeneltä alkaa se hiljaisuus niin jos ei nukuta niin voi mennä tunniks kattomaan esim. teeveetä, ja siellä on sit hyvä mahd. soitella jne., mutta eiköhän ne saa siellä ihan ongelmitta unen päästä kiinni kun on niin pitkät päivät. Voi niitä raukkoja... :).
        Oli se onneks tänään sit ilmottanu että sen läheisiä on tulossa su ja ne saa huomenna lisätietoo siitä päivästä... Kellonajat jne.

Kauhee kun tuli tossa yheksän maissa ihan mieletön ikävä:(. Itkusta ei meinannu tulla loppua. Kultaki huomas et aloin itkemään kun puhuttiin. Ärsyttävää muuten kun se ei voi puhua siellä mitään henk. kohtasia asioita kun ne tupakamut on aina siellä... Mutta ne pitääki puhua sitte kun ollaan yhdessä:). Taidetaan sitte kyllä tehä "jotain muuta" enemmän kun puhua;)...

Vähän mietityttää toi kohtapuolin alkava syksy kun muutan sen mun jätkän kämppään asumaan, sinne on täältä mun kotikaupungista missä siis nyt oon n. 95km. Se paikka on onneks ollu mulle jo kauan tuttu... Niin tosiaan ennen kun kulta lähti armeijaan mietittiin paljon sitä että kokeillaanko asua yhdessä, ja sittenhän su sain viimeinki avaimen sinne kämppään, eli tästähän voi päätellä että mihin tulokseen tultiin

• tuleva varusmies18
        lime kirjoitti:

totuus, ei sen kummempaa! Ei mitään itsesääliä.

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

kirjottanu sen jo johonki näistä lukuisista teksteistäs :) mutta en nyt jaksanu alkaa lukemaan noita kaikkia.) Mun poikaystävä soitti
        tänään seittemän maissa... Kerto että tästä lähtien se voi avata kännyn vasta kuuden jälkeen, poikkeustapauksissa klo12 ruokailun jälkeen.
        Sit se selitti jotain et kun kymmeneltä alkaa se hiljaisuus niin jos ei nukuta niin voi mennä tunniks kattomaan esim. teeveetä, ja siellä on sit hyvä mahd. soitella jne., mutta eiköhän ne saa siellä ihan ongelmitta unen päästä kiinni kun on niin pitkät päivät. Voi niitä raukkoja... :).
        Oli se onneks tänään sit ilmottanu että sen läheisiä on tulossa su ja ne saa huomenna lisätietoo siitä päivästä... Kellonajat jne.

Kauhee kun tuli tossa yheksän maissa ihan mieletön ikävä:(. Itkusta ei meinannu tulla loppua. Kultaki huomas et aloin itkemään kun puhuttiin. Ärsyttävää muuten kun se ei voi puhua siellä mitään henk. kohtasia asioita kun ne tupakamut on aina siellä... Mutta ne pitääki puhua sitte kun ollaan yhdessä:). Taidetaan sitte kyllä tehä "jotain muuta" enemmän kun puhua;)...

Vähän mietityttää toi kohtapuolin alkava syksy kun muutan sen mun jätkän kämppään asumaan, sinne on täältä mun kotikaupungista missä siis nyt oon n. 95km. Se paikka on onneks ollu mulle jo kauan tuttu... Niin tosiaan ennen kun kulta lähti armeijaan mietittiin paljon sitä että kokeillaanko asua yhdessä, ja sittenhän su sain viimeinki avaimen sinne kämppään, eli tästähän voi päätellä että mihin tulokseen tultiin

Olen varmasti jo sanonut monesti että on kajaanissa. Ja autokomppaniassa. Tarkemmin en osaa sanoa kun ei ole nuo armeijan jutut niin hallinnassa :)

Tänään kävin vierailulla, en tosin ehtinyt olla kuin tunnin. Mutta kävin sitten illemmalla sotkussa muutaman sen kaverin kanssa. Huomenna voisi mennä yksin niin saataisiin olla kahdestaan :) Mutta kyllähän tässä ehtii, perjantaina se pääsee ekalle lomalle :)

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

Puhuit jotain kihloihin menemisestä ja että tekin aiotte mennä kihloihin. En ainakaan tietääkseni ole puhunut että me oltaisiin menossa kihloihin, ei ole sellainen mielessä ollenkaan. Mielestäni koko kihlaus menettänyt merkitystään eikä meillä kummallakaan ole vielä mikään naimisiinmeno mielessä joten miksi mentäisiin kihloihin? Hyvin tämä sujuu ilman niitä sormuksiakin.

• kokeneena

Intin ja suhteen kokeneena voin sanoa, että ainakin seksi alkaa luistamaan lujaa. Viikko tai pari ilman rakastelua tekee mukavasti lisää virtaa. Jouduin ottamaan naiseni intin aikana viikonloppusin pari kertaa päivässä "täyshellintään".

• Hunajapupu

No missäs kävit intin ja minä vuonna?
        Miten muijas kesti sen?
        ...Kuinka useesti pääsit lomille?

Kysyn nyt sulta kun oot sen intin kokenu niin
        kun ite kirjotit:).

• käynyt
        Hunajapupu kirjoitti:

No missäs kävit intin ja minä vuonna?
        Miten muijas kesti sen?
        ...Kuinka useesti pääsit lomille?

Kysyn nyt sulta kun oot sen intin kokenu niin
        kun ite kirjotit:).

Eli 1/2000, Vekaranjärvellä. Lomille 3 kertaa kuussa eli viikonloput. Yks viikonloppu kuussa kiinni. Muijani kesti inttini ihan hyvin, toista oli lomien kanssa kun joutu rakastelemaan niin pirusti. Mut kyl se ne rakastelutkin kesti!

;)

Niin ja onhan siel se sotkukin, jossa on mm. hiljainen huone ja avaimen saa kassalta. Eli viikollakin voi ainakin nähdä.

• Tyttöystävä
        käynyt kirjoitti:

Eli 1/2000, Vekaranjärvellä. Lomille 3 kertaa kuussa eli viikonloput. Yks viikonloppu kuussa kiinni. Muijani kesti inttini ihan hyvin, toista oli lomien kanssa kun joutu rakastelemaan niin pirusti. Mut kyl se ne rakastelutkin kesti!

;)

Niin ja onhan siel se sotkukin, jossa on mm. hiljainen huone ja avaimen saa kassalta. Eli viikollakin voi ainakin nähdä.

Hiljainen huone = panohuone ;) Onko noin? Mä oon menos sunnuntaina poikakaveria kattomaan Sinä minä jne. päivään ja siellä ei saa kuulemma edes halata koska ollaan kasarmialueella ja... no, säännöt on mitkä on ;(

• Stardust*
        Tyttöystävä kirjoitti:

Hiljainen huone = panohuone ;) Onko noin? Mä oon menos sunnuntaina poikakaveria kattomaan Sinä minä jne. päivään ja siellä ei saa kuulemma edes halata koska ollaan kasarmialueella ja... no, säännöt on mitkä on ;(

Kenenkään poikaystävää siellä suorittamassa palvelusta?
        Minä kun olen sittenkin sunnuntaina menossa sinne tapaamaan omaa rakasta.
        Tosin. Miten sieltä ketään löytää?

Ja Tyttöystävä, mistä noin olet kuullut, että ei edes halata saa jne.? Hmph.
        Eihän se käy päinsä... :(

• kessu
        Tyttöystävä kirjoitti:

ei saa halata? Hä, mä ainakin nain muijaani kun tulee kattoomaan viikonloppuisin!

• Hunajapupu
        kessu kirjoitti:

ei saa halata? Hä, mä ainakin nain muijaani kun tulee kattoomaan viikonloppuisin!

Kajaanissa saa olla sunnuntaina klo12.15-15.00 ja siellä on jotain ohjelmaa. Mun poikaystävä sano että siellä joutuu kattomaan kun ne marssii jne. Toivottavasti saa jutellakki ettei sen koko ajan tarvi olla jossain. Se anto mulle sen tuvan numeron ja jonku nimen että se pitää sit sanoo siinä portilla niin pääsee oikeeseen paikkaan.

Puhuttiin eilen varmaan tunti puhelimessa kun niillä oli vähän pitempi iltavapaa:).
        Sillä on ke lääkärintarkastus ja se uskoo saavansa b.n paperit koska ei oo oikeen menestyny niissä kuntotesteissä ja sillä on ollu kauheeta niskakipua... Sekin toivo että jatkuis vaan niin pääsis pois.

...Niin ja se kerto että jos se nyt jää sinne niin se tulee olemaan niin että yks vko.n loppu kuussa on kiinni, muuten pääsee kotia. Mutta jos jää jotain rästihommia tms. joutuu niitä jäädä korvaamaan vko.n lopun ajaks.
        No huomenna sinne sitte jo pääsee! Meneepä
        aika nopeesti!:)

• Tyttöystävä
        Hunajapupu kirjoitti:

Kajaanissa saa olla sunnuntaina klo12.15-15.00 ja siellä on jotain ohjelmaa. Mun poikaystävä sano että siellä joutuu kattomaan kun ne marssii jne. Toivottavasti saa jutellakki ettei sen koko ajan tarvi olla jossain. Se anto mulle sen tuvan numeron ja jonku nimen että se pitää sit sanoo siinä portilla niin pääsee oikeeseen paikkaan.

Puhuttiin eilen varmaan tunti puhelimessa kun niillä oli vähän pitempi iltavapaa:).
        Sillä on ke lääkärintarkastus ja se uskoo saavansa b.n paperit koska ei oo oikeen menestyny niissä kuntotesteissä ja sillä on ollu kauheeta niskakipua... Sekin toivo että jatkuis vaan niin pääsis pois.

...Niin ja se kerto että jos se nyt jää sinne niin se tulee olemaan niin että yks vko.n loppu kuussa on kiinni, muuten pääsee kotia. Mutta jos jää jotain rästihommia tms. joutuu niitä jäädä korvaamaan vko.n lopun ajaks.
        No huomenna sinne sitte jo pääsee! Meneepä
        aika nopeesti!:)

Aika menee aivan älyttömän nopeesti, nyt on jo hurahtanut viikko eikä edes mitään hirvittävän kauheeta ikävän tuskaa oo ehtiny syntyä... Se tässä vaan mietityttää että mistä mä sen mieheni sieltä löydän... Parolannummelle osaan kyllä sit ajaa mutta ei hajuakaan mistä portista pitäis mennä tms! *kääk*

• lime
        kessu kirjoitti:

Onhan sen jonkinlainen ohje että ei saisi halata eikä pussailla sotilasalueella ja niissä vaatteissa. Mutta eipä tuota niin tarkasti noudateta, tänään se oli hyvin nähtävissä :) Enkä siihen kyllä itsekään pystynyt.

• Stardust*
        lime kirjoitti:

Onhan sen jonkinlainen ohje että ei saisi halata eikä pussailla sotilasalueella ja niissä vaatteissa. Mutta eipä tuota niin tarkasti noudateta, tänään se oli hyvin nähtävissä :) Enkä siihen kyllä itsekään pystynyt.

Kyllä oli mukava käydä pussailemassa ja jututtelemassa rakasta "pitkästä aikaa". :)

Ja tosiaan, siellä ylempiarvoiset miehet oikein kehottivat meitä:
        "Pitäkää hyvänänne näitä miehiä. Yllytän lähes teitä siihen... Mutta hyvän maun rajoissa. Ja 'maastoa' ei tutkita." x)

Oikein kivaa oli... Ja lauantainahan kulta pääseekin jo lomille. Kyllä tämä tästä!
        Vaikein viikko takana, niin luulisin...

• Hunajapupu
        Stardust* kirjoitti:

Kyllä oli mukava käydä pussailemassa ja jututtelemassa rakasta "pitkästä aikaa". :)

"Pitäkää hyvänänne näitä miehiä. Yllytän lähes teitä siihen... Mutta hyvän maun rajoissa. Ja 'maastoa' ei tutkita." x)

Oikein kivaa oli... Ja lauantainahan kulta pääseekin jo lomille. Kyllä tämä tästä!

että mun kulta pääsee pois koko armeijasta kun niillä on ylihuomenna lääkärintarkastus.
        Sen muutamat kaverit oli päässy jo viime viikolla pois kun ne oli vaan menny valittamaan että ei sopeudu paikkaan ja masentaa jne.

Mun kulta aiko sanoo samaa, että se ei voi olla siellä oma itsensä ja paikka on aika ahistava, ja sitte sillä onneks :) löytyy niitä ihan oikeita vaivojakin, kun sillä on jo monta vuotta ollu aina välillä kauheita niskakipuja ettei voi oikeen mitään tehä, ja sillä on nyt koko ekan viikon ollu niitä. Sit sillä on migreeniä, sen toinen jalka on vähän paskana liiasta rasituksesta ja sen oikee käsi ei kestä yhtään rasitusta kun siinä on joku synnynnäinen vaiva...

Eilen oli tosi ihanaa nähä!:)
        Alko kyllä muutaman kerran vähän itkettämään, mutta eipä sille mitään voi. Onneks löydettiin hyvä piilopaikka missä saatiin olla kahdestaan.

Ihan hyvin sillä näytti siellä menevän muuten jos
        ei noita edellä mainittuja vaivoja ois.
        Puhuttiin eilen illalla vielä melkeen tunti puhelimessa ja se sano että tekee parhaansa että sit ke pääsis pois koska oikeesti ois syytä.
        Ja ei siitä tunnu että armeija ois sen paikka...
        Toivon todellakin parasta, vaikka itsekkäältä se tuntuuki.

• H.pupu
        Stardust* kirjoitti:

että mun kulta pääsee pois koko armeijasta kun niillä on ylihuomenna lääkärintarkastus.
        Sen muutamat kaverit oli päässy jo viime viikolla pois kun ne oli vaan menny valittamaan että ei sopeudu paikkaan ja masentaa jne.

Mun kulta aiko sanoo samaa, että se ei voi olla siellä oma itsensä ja paikka on aika ahistava, ja sitte sillä onneks :) löytyy niitä ihan oikeita vaivojakin, kun sillä on jo monta vuotta ollu aina välillä kauheita niskakipuja ettei voi oikeen mitään tehä, ja sillä on nyt koko ekan viikon ollu niitä. Sit sillä on migreeniä, sen toinen jalka on vähän paskana liiasta rasituksesta ja sen oikee käsi ei kestä yhtään rasitusta kun siinä on joku synnynnäinen vaiva...

Alko kyllä muutaman kerran vähän itkettämään, mutta eipä sille mitään voi. Onneks löydettiin hyvä piilopaikka missä saatiin olla kahdestaan.

Puhuttiin eilen illalla vielä melkeen tunti puhelimessa ja se sano että tekee parhaansa että sit ke pääsis pois koska oikeesti ois syytä.

• kaipaava <3
        Stardust* kirjoitti:

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

saa vapautusta jos valittelee ettei ole sopeutunut tai on vähän masentunut. Noilla syillä voi kyllä saada lykkäystä mutta turha luulla että saa elinikäisen vapautuksen. Jos saa niin ihmettelen kyllä tosi suuresti. Sen kannattaa ajatella järjellä, haluaako se sitten parin vuoden päästä uudestaan vai olisiko parempi vain hyväksyä tosiasiat ja käydä se nyt alta pois. Onhan tuosta muutkin selvinneet.

Nuo fyysiset "vammat" on sitten asia erikseen. Sen päättää sitten se lääkäri, että miten pahoja ne on. Esimerkiksi jos on tarpeeksi paha ihottuma kuten atooppinen iho niin vapautuksen voi saada. Joillain on ollut niin, että niistä vaatteista tai petivaatteista on tullut niin pahat reaktiot joten eihän ne siellä pysty olemaan joten pakkohan niille on vapautus antaa. Yksiselitteinen syy.

Mun poikaystävä sai a:n paperit joten ei se sieltä ole pois tulossa enkä sellaista ole kyllä odottanutkaan. Jos on terve mies niin on turha alkaa kiukuttelemaan kohtaloaan. Sopeutuminen voi kyllä joillain viedä kauemmin kuin sen viikon, mutta asennettaan kannattaa yrittää vähän muuttaa parempaan ja tehdä tuttavuutta tupakavereihin niin aikakin alkaa kulua nopeammin eikä ole niin vaikeaa. Noin minä ainakin uskon. Vaikka ei se varmasti kaikilta onnistu.

• Tyttöystävä
        lime kirjoitti:

Eipä se kielto oikeen pitäny... ;) Porukkaa makoili nurtsilla ja tekivät ties mitä, ei nyt tietenkään ihan ylempien jäppisten silmien alla mut... ;D Kiva päivä oli ainakin mulla!

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

saa vapautusta jos valittelee ettei ole sopeutunut tai on vähän masentunut. Noilla syillä voi kyllä saada lykkäystä mutta turha luulla että saa elinikäisen vapautuksen. Jos saa niin ihmettelen kyllä tosi suuresti. Sen kannattaa ajatella järjellä, haluaako se sitten parin vuoden päästä uudestaan vai olisiko parempi vain hyväksyä tosiasiat ja käydä se nyt alta pois. Onhan tuosta muutkin selvinneet.

Nuo fyysiset "vammat" on sitten asia erikseen. Sen päättää sitten se lääkäri, että miten pahoja ne on. Esimerkiksi jos on tarpeeksi paha ihottuma kuten atooppinen iho niin vapautuksen voi saada. Joillain on ollut niin, että niistä vaatteista tai petivaatteista on tullut niin pahat reaktiot joten eihän ne siellä pysty olemaan joten pakkohan niille on vapautus antaa. Yksiselitteinen syy.

Mun poikaystävä sai a:n paperit joten ei se sieltä ole pois tulossa enkä sellaista ole kyllä odottanutkaan. Jos on terve mies niin on turha alkaa kiukuttelemaan kohtaloaan. Sopeutuminen voi kyllä joillain viedä kauemmin kuin sen viikon, mutta asennettaan kannattaa yrittää vähän muuttaa parempaan ja tehdä tuttavuutta tupakavereihin niin aikakin alkaa kulua nopeammin eikä ole niin vaikeaa. Noin minä ainakin uskon. Vaikka ei se varmasti kaikilta onnistu.

Ärsyttävää kun nää viestit ei mee aina heti
        perille niin ei oikeen tiiä mitä tekis ja sitte
        yhtäkkiä niitä onki tullu monta, tosi kivaa!

...Niin, armeijassahan ei pidetä sellasia joilla on ihan oikeesti enemmän kun lievää masennusta tai mielenterveysongelmia koska se on aika suuri riski antaa esim. semmosen heilua siellä aseen kans jne. Mun kulta voi todistaa siellä sille lääkärille että sillä on ollu muutama vuosi taaksepäin aika pahojaki henkisiä ongelmia ja siltä alkaa tuntumaan että ne tuolla armeijassa on taas alkanu nousemaan pintaan niin sanotusti, niin onhan se kumma jos ei pääse pois.
        Se nyt on ihan sama tuleeko c.n tai e.n paperit,
        koska jos tulee e.n niin sitä tilannetta voi sitte kattoo uudestaan muutaman vuoden kuluttua ja mahollisesti mennä sivariin, ja jos tulee c.n paperit niin sitte ei mitään huolta koska ei tarvi mennä armeijaan kun vasta sitte jos joskus sattuis sota syttymään.

Eli kun on oikeet ongelmat kyseessä niin sillon
        kyllä ei kannata hyväksyä tosiasioita ja jäädä sinne oottamaan että tilanne pahenee, vai mitä sanotte...

Mutta huomenna sen sitte tietää:).

• Hunajapupu
        lime kirjoitti:

Voi että oon helpottunu,mun kulta tulee huomenna takasi!:) Voitte varmaan kuvitella miten ihanalta tuntuu.

Mutta koittakaa te muut kestää sitä
        ikävää ja teidän miehet tekee hyvän työn kun
        ne pysyy siellä, kaikille se paikka ei vaan sovi:).

• lime
        Hunajapupu kirjoitti:

Voi että oon helpottunu,mun kulta tulee huomenna takasi!:) Voitte varmaan kuvitella miten ihanalta tuntuu.

Mutta koittakaa te muut kestää sitä
        ikävää ja teidän miehet tekee hyvän työn kun
        ne pysyy siellä, kaikille se paikka ei vaan sovi:).

No, sittenpähän saat helpotusta tuohon tuskaasi :) En mä kyllä osaa kuvitella, miltä tuntuisi. Mieluummin minä otan miehen, joka on terve ja jolla ei mielenterveys horju pahemmin, niin on helpompaa :)

• lime
        Tyttöystävä kirjoitti:

Eipä se kielto oikeen pitäny... ;) Porukkaa makoili nurtsilla ja tekivät ties mitä, ei nyt tietenkään ihan ylempien jäppisten silmien alla mut... ;D Kiva päivä oli ainakin mulla!

No mitähän ties mitä ne sitten tekivät? Kyllä mua vähän huvitti katsella kun siellä niitä pariskuntia oli joka kulmassa. Jotenkin kun siellä käveli niin vaan nauratti :)

• naddie
        lime kirjoitti:

No, sittenpähän saat helpotusta tuohon tuskaasi :) En mä kyllä osaa kuvitella, miltä tuntuisi. Mieluummin minä otan miehen, joka on terve ja jolla ei mielenterveys horju pahemmin, niin on helpompaa :)

Kyllä mäkin itse asiassa toivoin alussa että äijä tulisi sieltä pois, että sillä menisi hermot siihen touhuun tai jotain ja sitten ne päästäisi sen kotiin kasvamaan tms. :) Mutta nyt kun ajattelen, niin musta on kyllä ihan hyvä että se on pysynyt siellä eikä ole mitään ongelmia ollut fyysisesti eikä henkisesti.

On sieltä jotkut tutut lähteneet sitten hullun papereillakin, mutta onko siinä nyt mitään järkeä jos ei oikeasti ole mitään mielenterveydellisiä ongelmia... Mutta kiva homma sit sulle, Hunajapupu, et ainakaan enää joudu kärsimään ikävästä :)

Onneks kohta on jo lauantai. Tämä viikko on mennyt yllättävän rattoisasti, enkä edes ole ajatellut äijää niin paljon, puhumattakaan itkeskelystä. On se niin ihanaa nähdä pitkän tauon jälkeen... Mutta joo, selvisin kuitenkin hengissä vaikka alkuun vähän ahdistikin..

• lime
        naddie kirjoitti:

Kyllä mäkin itse asiassa toivoin alussa että äijä tulisi sieltä pois, että sillä menisi hermot siihen touhuun tai jotain ja sitten ne päästäisi sen kotiin kasvamaan tms. :) Mutta nyt kun ajattelen, niin musta on kyllä ihan hyvä että se on pysynyt siellä eikä ole mitään ongelmia ollut fyysisesti eikä henkisesti.

On sieltä jotkut tutut lähteneet sitten hullun papereillakin, mutta onko siinä nyt mitään järkeä jos ei oikeasti ole mitään mielenterveydellisiä ongelmia... Mutta kiva homma sit sulle, Hunajapupu, et ainakaan enää joudu kärsimään ikävästä :)

Onneks kohta on jo lauantai. Tämä viikko on mennyt yllättävän rattoisasti, enkä edes ole ajatellut äijää niin paljon, puhumattakaan itkeskelystä. On se niin ihanaa nähdä pitkän tauon jälkeen... Mutta joo, selvisin kuitenkin hengissä vaikka alkuun vähän ahdistikin..

Jos ei mitään ongelmia oikeasti ole niin kyllä pitää aika paha paikka olla jos pitää pois lähteä tekeytymällä hulluksi :)

Mullakin on aika mennyt ihmeen hyvin, ei ole näiden vajaan parin viikon aikana vielä mitään eritisiä kriisejä ollut, luulenpa että myöhemmin saattaa tulla mulle vasta vaikeampaa. Muutaman viikon eron kun vielä kestää ihan hyvin ihan vaihtelun merkeissäkin.. Mutta en tiedä. Saa nyt nähdä, millaiset tunnelmat on perjantai-iltana ja koko viikonlpoppuna. Aletaankohan riitelemään kun sitä välillä sattuu jos on ollut ikävä :)

• Naddie

No joo, oli ihanaa viettää viikonloppu yhdessä... Inttijuttuja ei edes saanu kuulla niin paljoa kun odotin. Oli se kyllä mielettömän outoa kun äijä tuli tosta ovesta sisälle, ei oikein kumpikaan tienny et mitä sanois/tekis. Mut kyllä se siitä sitten.

Onneks se pääsee jo perjantaina seuraavan kerran lomille ja sitä seuraavanakin viikonloppuna pitäis päästä. Mua vaan tosiaan edelleenkin pelottaa se, että kaikki muuttuu tässä puolen vuoden aikana. Et se tajuaa ettei haluakaan olla mun kanssa tai jotain.. argh. Sitten kun mulla on vielä muitakin ongelmia missä tosiaan saattaisin tarvita sen tukea ihan kunnolla...

No, täytyy vaan toivoa että kaikki menee parhain päin. Mitäs fiiliksiä teillä muilla on?

• Tyttöystävä

Niinhän se lomilla oli munkin kultani... Ja ihan hyvin suju, ei riidelty eikä mitään. Nyt vaan alkanu ahdistaan semmonen että se olettaa että mä tuun suurin piirtein joka ilta kattoon sitä sotkuun ja sit että mä tuun heti sen luo yöks kun se pääsee lomille. Ja jos mä sanon et ei nyt, mulla on muuta menoa niin se suuttuu. Vastaavanlaisia ongelmia kellään? Kun itellä on kuitenkin aika ratkaseva vuosi meneillään (2xkirjotukset ja mm. nielurisaleikkaus siinä samassa...) joten pakko on aikaa muuhunkin käyttää kun poikaystävään =/

• lime

Oikeastaan mielettömän hyvin on mennyt.
        Tänään tosin meni päin helvettiä kaikki. Se siis on nyt tän viikonlopun kiinni ja mun piti mennä kattoon sitä ja kaikki meni jotenkin ihan perseelleen. En ede jaksa selittää, ja tuskin ketään kiinnostaakaan mitkään yksityiskohdat. Nyt vaan en tiedä yhtään mitä se ajattelee asiasta kun sillä on puhelin kiinni. Argh! Pelkään että se ei avaakaan sitä enää koko päivänä ja saan koko illan ja yön miettiä pääni puhki ja saada hermoromahduksen. Voi helvetti soikoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe