Tuuli tunteiden
Tunteiden pohjoistuulen
heiluttaessa.
Rakkautta janoavaa
tunteiden pyörremyrskyä.
Kosteaa, tuulevaa,
kipunoivaa polttavaa.
Kasisla taittuneena
lammen reunalla yksistään.
Muiden kanssa odottamassa
ihmettä suurta.
Tuuli jo kääntyisi etelästä tuulemaan
toisi mukanaan lämmön rakkauden.
Säkissään kantaisi sykkivät sydämmet,
luoksemme jäiden keskelle.
Pakastettujen sielujen luo
sulattaisi meidät.
Notkeaksi kuin suvessa
hulmuava hius.
Hehkumaan laittaisi meidät,
sytyttäisi maailmaa polttavan roihun.
Tunteiden vuoristorataan.
Tuuppaisi meidät kyytiin
vauhtiin hurjaan
silmukoihin mahtaviin.
Antaisi parastaan
sitä kaipaaville.
Sydämmet avoimena odottaville.
Suu nälkäisenä apposen auki.
Suuri tunne.
Huuma.
Tuuli tunteiden
6
299
Vastaukset
Minä "katkennut kaisla"
kiitän tästä runosta,
joka meni lävitseni
kuin miekka.
Olet taitava kuvaaja, Kobo!moi marinfrist ..
Kiitti kannustuksesta,, parhaani yritän aina,mutta parinkymmenen vuoden tauko on vähän ruostuttanut taitoja..
Kehitystä on varmaan tapahtunut..
Hyvää päivän jatkoa..
ter kobo
- lindalinda1
ja Sinun arkkusi taitaa olla pohjaton jo näissä
rakkausrunoissa, vai onko ? Tuskin, luulen.
Olet sijoittanut tähänkin runoosi luontoa,
pohjoisen tuulen, pyörremyrskyn ja ah - tuo
" taittuva kaisla "
Vie miutkii siihen tunteiden vuoristorataan, si-
tä mie kaipaisin juur nyt.
Huumaahaan tämä runosi on, kyllä !Moi Linda.
Jaa että pohjaton tiedä häntä..Kuten huomaat luonto on osa minua, niimpä se putkahtaa aina vaan esille..
kaipa se ei ole huono asia.
Hyppää kyytiin, vielä huimempaa on tulossa kunhan pääsen vauhtiin.Kiitos että pidit..
20 V kirjoittamisen tauko ,vähän haittaa riimittelyä mutta eiköhä se siitä lähde irtoamaan.
Helliä päiviä sinulle..
Ter Kobo.
- kaaru
Voi miten kauniisti kuljetat tarinaa kohti huumaa...huokaa...kiitti:)
Moi kaaru..
Kiitos sanoistasi yritän aina petrata jokaiseen uuteen ,pikku hiljaa alkaa sujua pitkän kirjoittamis tauon jälkeen.
Lisää on tulossa.
Ter kobo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186834Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam464523Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723682Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272684Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282411Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221896Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981388Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191214Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361011- 88878