kuukautisten jälkeen

hei! minulla on nyt puolisen vuotta ollut tälläinen inhottava vaiva. eli menkat kestävät noin 5 pv jonka jälkeen on 3-7 pv normaalia, ja sitten alkaa tiputtelu, välillä rusehtavaa, välillä kirkasta verta. inhottavaa ja haisevaa. verta tulee niin että kuitenki suojaa pitää pitää, ja nuo välipäivät ovat täysin verettömiä, seksiäkin voi harrastaa eikä mitään inhaa tule yllätyksenä. tiputtelu voi kestää 1-5 päivää ja diinäkin välissä voi olla yhden päivän taukoja jolloin ei tule verta. Minulla on gyne kuun lopussa ja on aikaisemmin ollut tulehdusta johon söin antibiotin... ei tämä kuitenkaan tulehdukselta tunnu. voisiko joku tietää?
51275
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Paljolti voi vaikuttaa se, mikä ehkäisykeino on käytössä.

Äänestä
  • on käytössä ihan vaan kondomi tällä hetkellä. ennen oli kierrukka joka lähti pois paikoiltaan noin puoltoista vuotta sitten, ilman mitään selvää syytä.

    Äänestä

osaako kukaan sanoa mitään...? nyt tiputtelua on kestänyt 5 päivää, yks välipäivä siinä...

Äänestä

että joskus yhdynnän jälkeen tuli verta, tippa tai pari, joskus niin että piti laittaa side. Olin gynellä ja kohdunsuusta löytyi parin sentin haava, joka vuosi siihen koskettaessa. Tämä haava minulle oli jäänyt synnytyksestä. Jos olet synnyttänyt, niin epäilisin että sinullakin voisi olla haava kohdunsuulla.

Äänestä
  • en ole synnyttänyt... viimeks gynellä ei ainakaa löytynyt haavoja. ärsyttävää. tänäänkin alko taas vuotaa... on varmaan nyt ovis.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tiputtelua kirjoitti:

hei! minulla on nyt puolisen vuotta ollut tälläinen inhottava vaiva. eli menkat kestävät noin 5 pv jonka jälkeen on 3-7 pv normaalia, ja sitten alkaa tiputtelu, välillä rusehtavaa, välillä kirkasta verta. inhottavaa ja haisevaa. verta tulee niin että kuitenki suojaa pitää pitää, ja nuo välipäivät ovat täysin verettömiä, seksiäkin voi harrastaa eikä mitään inhaa tule yllätyksenä. tiputtelu voi kestää 1-5 päivää ja diinäkin välissä voi olla yhden päivän taukoja jolloin ei tule verta. Minulla on gyne kuun lopussa ja on aikaisemmin ollut tulehdusta johon söin antibiotin... ei tämä kuitenkaan tulehdukselta tunnu. voisiko joku tietää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu