Että voi mennä hermot pienestä asiasta!
Joudun työpaikassani käyttämään sähköpostina Office Outlook 2007 ja se ei suostu mitenkään toimimaan kuten haluan. Firmassa käytetään aika paljon html-muotoa viesteissä.
Kun vastaan viestiin haluan muotoilun olevan näin:
>Alkuperäinen viesti näkyy
>"suurempi kuin" -merkillä
>rivin edellä
Ja oma vastaukseni oikeaoppisesti tuon orkkisviestin jälkeen ilman rivin etumerkkiä.
Toinen ihan yhtä hyvä systeemi on pystyviiva:
|Orkkisviesti siis pystyviivalla
|erotettuna
Ja oma vastaus taas ilman merkkejä tuon alkuperäisen JÄLKEEN.
Kummallista on se, että vaikka asetuksissa on selvästi pistetty etuliitteeksi > sekä vastatessa että välitettäessä ja sähköpostin muotonakin on nyt teksti, ei homma toimi siltikään. >-merkkiä ei näy eikä kuulu, vaan sininen pystyviiva on aina vasemmalla.. Ja vastaustani en voi pistää alkuperäisen viestin jälkeen, koska toi sininen pystyviiva haluaa väkisin mennä myös oman kirjoitukseni vasemmalle puolelle...
paskamikäpaska?
werweerwwer
2
301
Vastaukset
- Parka
Samasta asetus -kohdasta valitse "merkitse alkuperäisen viestin rivit etuliitteellä" tai "sisällytä alkuperäisen viestin teksti"
- Parka
Kun vastaat tai välität sähköpostia niin paina tarpeeksi monta enteriä viestin alkuun tai jälkeen ennenkun alat kirjoittaa omaa tekstiäsi.
Niin nuo merkit ei seuraa sinun kirjoittamaansi viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827