pojat kertokaa

AA-kuppi

onko rintojen koolla mitään väliä?
tai siis voisitteko seurustelle tytön kanssa
jolla on todella pienet rinnat?
ja mitä mieltä te ootte push-up liiveistä?
eli siis topatuista rintaliiveistä? :)

14

1270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika-nen

      >> onko rintojen koolla mitään väliä? > voisitteko seurustelle tytön kanssa jolla on todella pienet rinnat? > ja mitä mieltä te ootte push-up liiveistä?

      • Olet varmaan aika ihana luo...

        Siis WAU! Varmaan eka poika joka sanoo noin... Vau... Ei voi muuta sanoa... :D Suunnilleen ihastuin suhun jo nyt!!! :D Meidän luokan pojat vaan kähmii ja kourii koko ajan, eikä kunnioita yksityisyyttä yhtään, pidin sitä aluks vaan imartelevana, mutta se että ne kourasee peppua tai tissejä suunnilleen 24/7 on aikas ärsyttävää ja TODELLA PERVOA... Itselläni on tosi isot (oon 7. ja mun kuppikoko C/80 tai C/85)... Wau... :D Ablodit ja suukot poskille!! Sinulle siis c(:!


    • hff,

      Mikä helkkarin kysymys tää taas on. Kuka tykkää mistäki, ite seurustelen ja oon melkein lauta. Et näköjään toi oma jätkäni ainaki kykenee laudan kanssa seurustelemaan.

      Push up-liivit ja topatut liivit ovat kaksi eri asiaa. Push upeista ei kamalasti olemattomilla rinnoilla ole iloa kun ei ole mitään "nostettavaa".
      Topatut liivit saavat rinnat näyttämään suuremmilta, mutta onko se sitten mukavaa näyttää siltä että olisi rinnat.. Voisi jätkän ilme olla mielenkiintoinen jos se on rintsikoiden riisumiseen asti luullut, että sinulla on rinnat. Tosin itsekin toisinaan hieman topattuja käytän, paidat istuu paremmin päälle ja sitä rataa.

    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkooooo

      vähä sama asia toi et pystyykö seurustelee pienirintasen kaa ku esim pystyykö seurustelee pojan kaa mil ei oo haukkaria tai jos pojal on vaik iso nenä. eli: pystyy, ei se sitä haittaa tietenkää, ja pienirintanen mielummi ku iso roikko läskirintanen. rintojen on hyvä olla kiinteet.

    • kgkfjf

      oon muija..17v. mulla on myös aika pikkuuset ja oon seurustellu joten älä tuskaile tuommoosesta asiasta:) miehet ei seurustele rintojen kanssa

    • RautaRoskis

      Pienet sopii paremmin käteen :D Ja push-up liivit on ihan huijausta... xD

    • .....

      ehdottomasti. ulkonäkö ei tod. oo tuomio vaan mitä sen sisällä on. (tiedän, tekopyhää mutta mieti, näin se vain on)

    • Minä vaan M88

      "onko rintojen koolla mitään väliä? "

      On sillä väliä, mutta pienirintainen on aivan yhtä hyvä kuin isorintainen. Eli siis miehet tykkää erikokoisista rinnoista. Itselle se on aivan sama kunhan ei mitkään valtavat ole, eli C ehdoton maksimi...

      "tai siis voisitteko seurustelle tytön kanssa
      jolla on todella pienet rinnat? "

      Voisin, melkeinpä haluaisin seurustella sellasen tytön kanssa jolla on nyrkin kokoiset söpöt kiinteät rinnat. Seurustelen tosin hieman isorintaisemman (joku c-koko on nykysellä)

      "ja mitä mieltä te ootte push-up liiveistä? "

      Mikäs siinä jos vaatteet istuu paremmin päälle :D

      Mutta siis, ei sillä tissien koolla ole väliä, jotkut tykkää isoista, jotkut pienistä, useimmille (90%) sillä ei ole juuri väliä. Kysymys naisillehan menee niin päin että:

      Voisitko seurustella pienen haban omistavan miehen kanssa? Tai voisitko seurustella hiukan normaalia pienempi munaisen miehen kanssa? (siis sitä kokoa että seksi vielä normaalisti luonnistuu jne)...

    • Ei koko!

      ratkaiee.

    • Frans

      Mä en ole koskaan kiinnittänyt huomiota rintojen kokoon erikseen... siis lähtökohtaisesti en etsi iso- tai pienitissisiä naisia.

      Nyt kun mietin, niin tytöt ovat sattuneet yleensä olemaan pieni- tai keskitisseviä. Se kai kertoo maustani, mutta se ei ole tietoisen etsinnän tulos.

      Minuun tehoaa se, että nainen pitää itsestään. Jos nautit kropastasi, minä nautin siitä myös.

    • Anonyymi

      Push up on aika uuuuh, varsinkin jos on isot tissit!! Mutta tiukka toppi ja push up saa kyllä aika monenkin tytön näyttämään hyvältä

      • Anonyymi

        Minä en niinkään kiinnitä huomiota rintoihin, pillu on paljon tärkeämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en niinkään kiinnitä huomiota rintoihin, pillu on paljon tärkeämpi.

        Ja sellaista et ole vieläkään livenä nähnyt.


    • Anonyymi

      No ei sinänsä.
      Onhan isot rinnat aika kiehtovat, mutta ei se ole kriteeri esimerkiksi seurustelulle tai ylipäätään sille, että tyttöä pitäisi kauniina ja haluttavana.
      Mä olin aika pitkäänkin yhdessä yhden tytön kanssa, jolla oli myös todella pienet rinnat jasilti tykkäsin hänestä ja pidin häntä haluttavana. Ja harrastettiin seksiäkin säännöllisesti, joten ei vaikuttanut siihenkään hommaan millään tavoin.
      Nyt olen kimpassa yhden aika isorintaisen kanssa, mutta rinnoilla nyt ei ollut ainakaan varsinaisesti tekemistä sen kanssa, että päädyttiin yhteen. Toki kiinnitin hänen rintoihinkin huomiota, kun näin hänet ekan kerran. Sille nyt vain en voinut mitään..:D
      No onhan ne push-upit jotain, tekevät kyllä pienistäkin ison näköiset.
      Mutta fuulaahan ne on. Aika sama, jos poika työntää sukan tm täytettä sepalukseen esittääkseen, että hänellä on hiton iso kikkeli. Eli aika turha keksintö loppuviimeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe