Olen 58-vuotias mieshenkilö. Aina kun menen teatteriin tai vaikka konserttiin tai elokuviin niin aina tulee kyyneleet silmiin, olen varmaan liian herkkä. Ja aina ennen esitystä päätän että nyt en kyynelehdi, mutta toiveeksi se vain jää. Luulen että se ei häiritse muita katsojia, mutta minua se häiritsee. Varsinkin se että en pysty täysillä eläytymään esitykseen vaan suurin osa energiasta menee kyyneleitten pidättelyyn. Onko jollakulla samanlaisia ongelmia vai olenko ainoa? Mitä tehdä, ollako vain kotona katselemassa töllöä?
Vastaukset 1
- naiskatsoja
Itse liikutun harvoin kyyneliin asti, mutta ei mua katsomossa naapurin kyyneleet haittaa, kunhan ei kovaan ääneen itke. Nenäliinat siis mukaan ja menoksi!
Helpottaisiko oloa, jos ennen esitystä päättäisi, että nyt saa itkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122775
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26491
- 53473