Eli itse minulla on vain ja ainoastaan positiivistä mielipidettä, mutta tahtoisin kuulla muidenkin mielipiteitä ko. rodusta kun siitä ihmisillä näyttää olevan paljon eri mielipiteitä.
Mitä mieltä olette
9
376
Vastaukset
Hieno rotuhan se on :O)
Ei ihan helpommasta päästä sekään,mutta kuten sanottu,oikeilla ihmisillä hieno :O)Tapaamani yksilöt ovat olleet todella ihmisystävällisiä ja seurallisia. Tuppaavat syliin;))
- JOSPPE
AIVAN IHANIA MITÄ ON NÄHNY...
- Palsta-Artisti
hieno rotu! Kaikki ne jotka tunnen on tosi miellyttäviä käytökseltään ja ihan omia persoonia.
Niinkuin Molossikin jo totesi. - en pidä...
...siitä, että koira suunilleen kellahtaa ventovieraankin ihmisen edessä selälleen
rapsuteltavaksi, eikä omaa suojelu tai vahti
taipumuksia. Mutta varmasti hyvä rotu haluaville! - kookoira
kaverilla kyseisenlaisia pari,varsinaisia ADHD tapauksia kumpainenki!
- kitta
nyt kyl vähättelit tota ADHD:ta kyl se on potenssiin 10. Meillä ei taas tuiskua odotellessa rauhallista hetkeä tunneta :). Melkoisia persoonia ovat. Jos emäntä ei tekemistä keksi niin sitten keksitään itse. Kaverin heiluva häntä riittää leikin alkuinnostukseksi, siitä on hyvä vetää :). Aina parempi on vetää kissaa hännästä.
Itsellä 2 amstaffi narttua jotka ovat äärettömän sosiaalisia kaikkeen sata lasissa osallistuvia yksilöitä.
hiukan kova päisiä välillä, mutta nokkeluudella niistäkin hetkistä selvitään.
- samaa
Mieltä. Jos oikealle omistajalle menee niin aivan mahtava vahti/perhekoira ja minun tapaamani todella ihmis ja lapsirakkaita:)
- Jokaiselle
vastaajalle asiallisista vastauksista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402