Eli itse minulla on vain ja ainoastaan positiivistä mielipidettä, mutta tahtoisin kuulla muidenkin mielipiteitä ko. rodusta kun siitä ihmisillä näyttää olevan paljon eri mielipiteitä.
Mitä mieltä olette
9
358
Vastaukset
Hieno rotuhan se on :O)
Ei ihan helpommasta päästä sekään,mutta kuten sanottu,oikeilla ihmisillä hieno :O)Tapaamani yksilöt ovat olleet todella ihmisystävällisiä ja seurallisia. Tuppaavat syliin;))
- JOSPPE
AIVAN IHANIA MITÄ ON NÄHNY...
- Palsta-Artisti
hieno rotu! Kaikki ne jotka tunnen on tosi miellyttäviä käytökseltään ja ihan omia persoonia.
Niinkuin Molossikin jo totesi. - en pidä...
...siitä, että koira suunilleen kellahtaa ventovieraankin ihmisen edessä selälleen
rapsuteltavaksi, eikä omaa suojelu tai vahti
taipumuksia. Mutta varmasti hyvä rotu haluaville! - kookoira
kaverilla kyseisenlaisia pari,varsinaisia ADHD tapauksia kumpainenki!
- kitta
nyt kyl vähättelit tota ADHD:ta kyl se on potenssiin 10. Meillä ei taas tuiskua odotellessa rauhallista hetkeä tunneta :). Melkoisia persoonia ovat. Jos emäntä ei tekemistä keksi niin sitten keksitään itse. Kaverin heiluva häntä riittää leikin alkuinnostukseksi, siitä on hyvä vetää :). Aina parempi on vetää kissaa hännästä.
Itsellä 2 amstaffi narttua jotka ovat äärettömän sosiaalisia kaikkeen sata lasissa osallistuvia yksilöitä.
hiukan kova päisiä välillä, mutta nokkeluudella niistäkin hetkistä selvitään.
- samaa
Mieltä. Jos oikealle omistajalle menee niin aivan mahtava vahti/perhekoira ja minun tapaamani todella ihmis ja lapsirakkaita:)
- Jokaiselle
vastaajalle asiallisista vastauksista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407851Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303077Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3632078Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841694Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1461509Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211251- 1001219
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371132- 151088
Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191066