Tämä koskee nyt niitä ihmisiä, joilla on auton avaimessaan kaksi tai useampi namiska.
Oletteko koskaat yrittäneet saada kotiovenne lukkoa auki painamalla auton avaimesta avaus namiskaa?
-Minä olen.
Ovien avaaminen
5
566
Vastaukset
- Kaikkonen..
siitä, että ajolupa pitäisi laittaa naulakkoon...
- .....................
Yritin mietteissäni vaientaa jankuttavaa akkaa television kaukosäätimellä...
- The Rat
Olen kyllä yrittänyt päästä parkkihalliin sisälle kotiavaimella, mutta sitä tarvitaan ulospääsyyn kuitenkin - voi selittää. :)
Rutiinia: kun pistän ovet lukkoon, menee avain taskuun. Sieltä ei tule kaivettua kotiavainta (se on avainnipussa). - ...mutta...
Olen kyllä yrittänyt päästä kotiovesta sisälle työpaikan kulunvalvontaläpyskällä ja työpaikan portista sisään/ulos kotiavaimella. Eiköhän tämä mene samaan kategoriaan.
-jotain vastaavaa on tullut yritettyä, en nyt millään muista mitä......
Kotiovessa on tavallinen avain, en nyt juuri siihen kuintenkaan. Tyopaikan pukukaappiin yritän joka toinen päivä kotiavaimella, vaikka avaimet on merkitty..... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586