Reklamaatio

Onko kokemuksia?

Eli Te, jotka olette (syystä tai toisesta) saaneet ison kännykkälaskun...
Oletteko tehneet asiasta reklamaation eli valituksen? Onko reklamaatio mennyt läpi?
Jos on ollut hyvät perustelut yms?

8

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden _

Tottakai jos on laskussa virhe niin se korjataan.
      Harvoin kuitenkaan puhelutiedoissa virheitä on.

Ei auta perustelut jos syy ei ole operaattorissa.
      Jos vika operaattorissa, riittää huonotkin perus-
      telut.

Iso lasku kuitenkin on merkki suuresta käytöstä.

• IT-apaattinen

Mistä kumpuaa tämä rajaton luottamus, että lasku on oikein? Ilmeisesti et toimi mitenkään IT:n liittyvällä allalla, muuten saattaisit epäillä vähän enemmän...

• harkintaa vähän
        IT-apaattinen kirjoitti:

Mistä kumpuaa tämä rajaton luottamus, että lasku on oikein? Ilmeisesti et toimi mitenkään IT:n liittyvällä allalla, muuten saattaisit epäillä vähän enemmän...

Ne laskut ajetaan TIETOKONEELLA. Totta kai ne täytyy olla oikein. Niin ja sitten vielä: Joulupukki asuu Korvatunturilla.

• muttei mee läpi

ei tuota usko kukaan, maksahan kiltisti laskusi :)

• Joku roti

No en varmaan maksa mukisematta laskuani.
        Pistän semmoiset perustelut ja ukaasit, että ihme on, jos ei jotain tapahdu...

• Rombo

olen tehny reklamaation eikä ole menny läpi...oli hyvä syykin vielä..omasta mielestä ainakin.. puhelin varastettiin ja ennen kuin huomasin että se oli viety sillä oli tehty laskua...puhelin oli kakkospuhelin ja vielä kytky..joten arvaappa huomasinko heti........

• *>*>*>

Reklamaatiolla vältin ELisan laittamasta valtavia ylimääräisiä puh.laskuja perintään.

Saavat selittää mistä lasku koostuu ja miksi ?

• tekeminen auttaa

silloin kun oikeesti huomaat virheen laskuissasi. Tein reklamaation, koska datapaketti hinnoittelu oli väärin. Otin yhteyttä kulutta-asiamieheen ja puolen vuoden tappelemisen jälkeen elisa hyvitti kun oli pakko. Olkaa tarkkoina laskujenne kanssa. Mulla enää pari kuukautta elisaa ja sitten loppuu tappelut niiden kanssa. En ole missään saanut niin huonoa kohtelua kun elisan asiakaspalvelussa. Kaiken huipuksi mulle sanottiin ylisuurista laskuista että mun puhelimessa on virus joka lähettää dataa itsekseen. No huoltoon,40euroa eikä mitään vikaa. Ja vielä nytkin tuli perintätoimistolta kirje jossa kerjättiin joulukuussa erääntynyttä laskua. Maksakaa lasku niin suljettuna oleva liittymä avataan. Liittymä oli auki koko ajan. Taas sain tapella vaikka näkivät siellä että lasku oli maksettu. Ei nää jutut elisan laskutuksesta tuulesta temmattuja ole,ja olen käynyt addressit.com lisäämässä nimeni . Jotain tolkkua tuohon firmaan on saatava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4178
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2685
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1561
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1273
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe