Reklamaatio

Onko kokemuksia?

Eli Te, jotka olette (syystä tai toisesta) saaneet ison kännykkälaskun...
Oletteko tehneet asiasta reklamaation eli valituksen? Onko reklamaatio mennyt läpi?
Jos on ollut hyvät perustelut yms?

8

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden _

Tottakai jos on laskussa virhe niin se korjataan.
      Harvoin kuitenkaan puhelutiedoissa virheitä on.

Ei auta perustelut jos syy ei ole operaattorissa.
      Jos vika operaattorissa, riittää huonotkin perus-
      telut.

Iso lasku kuitenkin on merkki suuresta käytöstä.

• IT-apaattinen

Mistä kumpuaa tämä rajaton luottamus, että lasku on oikein? Ilmeisesti et toimi mitenkään IT:n liittyvällä allalla, muuten saattaisit epäillä vähän enemmän...

• harkintaa vähän
        IT-apaattinen kirjoitti:

Mistä kumpuaa tämä rajaton luottamus, että lasku on oikein? Ilmeisesti et toimi mitenkään IT:n liittyvällä allalla, muuten saattaisit epäillä vähän enemmän...

Ne laskut ajetaan TIETOKONEELLA. Totta kai ne täytyy olla oikein. Niin ja sitten vielä: Joulupukki asuu Korvatunturilla.

• muttei mee läpi

ei tuota usko kukaan, maksahan kiltisti laskusi :)

• Joku roti

No en varmaan maksa mukisematta laskuani.
        Pistän semmoiset perustelut ja ukaasit, että ihme on, jos ei jotain tapahdu...

• Rombo

olen tehny reklamaation eikä ole menny läpi...oli hyvä syykin vielä..omasta mielestä ainakin.. puhelin varastettiin ja ennen kuin huomasin että se oli viety sillä oli tehty laskua...puhelin oli kakkospuhelin ja vielä kytky..joten arvaappa huomasinko heti........

• *>*>*>

Reklamaatiolla vältin ELisan laittamasta valtavia ylimääräisiä puh.laskuja perintään.

Saavat selittää mistä lasku koostuu ja miksi ?

• tekeminen auttaa

silloin kun oikeesti huomaat virheen laskuissasi. Tein reklamaation, koska datapaketti hinnoittelu oli väärin. Otin yhteyttä kulutta-asiamieheen ja puolen vuoden tappelemisen jälkeen elisa hyvitti kun oli pakko. Olkaa tarkkoina laskujenne kanssa. Mulla enää pari kuukautta elisaa ja sitten loppuu tappelut niiden kanssa. En ole missään saanut niin huonoa kohtelua kun elisan asiakaspalvelussa. Kaiken huipuksi mulle sanottiin ylisuurista laskuista että mun puhelimessa on virus joka lähettää dataa itsekseen. No huoltoon,40euroa eikä mitään vikaa. Ja vielä nytkin tuli perintätoimistolta kirje jossa kerjättiin joulukuussa erääntynyttä laskua. Maksakaa lasku niin suljettuna oleva liittymä avataan. Liittymä oli auki koko ajan. Taas sain tapella vaikka näkivät siellä että lasku oli maksettu. Ei nää jutut elisan laskutuksesta tuulesta temmattuja ole,ja olen käynyt addressit.com lisäämässä nimeni . Jotain tolkkua tuohon firmaan on saatava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe