käy kodin ulkopuolella palkkatyössä?
Kuinka moni
10
686
Vastaukset
- Pirre*
en k ä y työssä.
- täti puskasta
en käy työssä, olen työkyvyttömyyseläkkeellä, en pään, vaan astma/allergian takia. Ei vielä viiraa,,,,eikä mitään vikaa vikaa vikaa päässä.:)
- täti puskasta
aiheuttaa ruokatorven tulehdusta täällä. Kiitos.
- aloittaja
täti puskasta kirjoitti:
aiheuttaa ruokatorven tulehdusta täällä. Kiitos.
joko täällä on ehditty tapella, vai mitä toi tarkoitti?
- vikaa vikaa vikaa
Ei vielä viiraa,,,,eikä mitään vikaa vikaa vikaa päässä.:)
Ei siis vikaa ole ainakaan päässä? - Keikas Kekkiäinen
en käy työssä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja tänään on taas hissuteltu ja oltu kuin hidastetussa filmissä, kun ei oikeen pääse liikkumaan. Onneksi vielä kädet toimii, että voi kirjottaa.
Olen vielä työelämässä mukana. Vielä pitäisi jaksaa toistakymmentä vuotta.....
- Kaivanto
olen ansaitulla, varhennetulla työeläkkeellä. Jippiiiiii!!!! Kyllä elämä on ihanaa!!!!!
Krhm, asiaan. Olen siis kodin sisäpuolella palkattomassa työssä. - Otto-Vaan
Pers taskuun jos pysyn kodin sisäpuolella ja pientä
taskurahaa rintataskuun jos menen kodin ulkopuolelle.
Elätettävä eläkeläinen olen.Ethän vaan vähättele itseäsi kun sanot että olet elätettävä eläkeläinen???
Et todellakaan ole!
Jokainen elääkkelle päässyt on itse eläkkeensä ansainnut. Ja mielestäni on huutava vääryys että jos eläkkeellä oleva henkilö haluaa vähän ansaita ja tekee työtä niin siitä rangaistaan.
Ole vaan oloneuvoksena ihan hyvillä mielin, niin minökin aijon olla sitten joskus kun se päivä koittaa! Hycää talven jatkoa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700