käy kodin ulkopuolella palkkatyössä?
Kuinka moni
10
692
Vastaukset
- Pirre*
en k ä y työssä.
- täti puskasta
en käy työssä, olen työkyvyttömyyseläkkeellä, en pään, vaan astma/allergian takia. Ei vielä viiraa,,,,eikä mitään vikaa vikaa vikaa päässä.:)
- täti puskasta
aiheuttaa ruokatorven tulehdusta täällä. Kiitos.
- aloittaja
täti puskasta kirjoitti:
aiheuttaa ruokatorven tulehdusta täällä. Kiitos.
joko täällä on ehditty tapella, vai mitä toi tarkoitti?
- vikaa vikaa vikaa
Ei vielä viiraa,,,,eikä mitään vikaa vikaa vikaa päässä.:)
Ei siis vikaa ole ainakaan päässä? - Keikas Kekkiäinen
en käy työssä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja tänään on taas hissuteltu ja oltu kuin hidastetussa filmissä, kun ei oikeen pääse liikkumaan. Onneksi vielä kädet toimii, että voi kirjottaa.
Olen vielä työelämässä mukana. Vielä pitäisi jaksaa toistakymmentä vuotta.....
- Kaivanto
olen ansaitulla, varhennetulla työeläkkeellä. Jippiiiiii!!!! Kyllä elämä on ihanaa!!!!!
Krhm, asiaan. Olen siis kodin sisäpuolella palkattomassa työssä. - Otto-Vaan
Pers taskuun jos pysyn kodin sisäpuolella ja pientä
taskurahaa rintataskuun jos menen kodin ulkopuolelle.
Elätettävä eläkeläinen olen.Ethän vaan vähättele itseäsi kun sanot että olet elätettävä eläkeläinen???
Et todellakaan ole!
Jokainen elääkkelle päässyt on itse eläkkeensä ansainnut. Ja mielestäni on huutava vääryys että jos eläkkeellä oleva henkilö haluaa vähän ansaita ja tekee työtä niin siitä rangaistaan.
Ole vaan oloneuvoksena ihan hyvillä mielin, niin minökin aijon olla sitten joskus kun se päivä koittaa! Hycää talven jatkoa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1173113Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk612795Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352172Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1032098Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1261948Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441931Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101142Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67974Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville11908Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77880