Sirolle morsiamelle upea veistoksellinen Pronovias!!!

--090607--

Myynnissä upea veistoksellinen Pronoviaksen Trebol-hääpuku. Koko 32-36, takana upea 1m laahus, jota saa huomaamattomasti ja helposti nostettua ylös puvussa olevalla napilla (pysyy kiinni kuin ommeltu). Tärkeämpiä piirteitä puvussa ovat:

- Ivory/Shamppanja (enemmän se ensimmäinen)
- Upea mutta hillitty pikkuhelmi- ja pikkustrassikoristelu yläosassa, jota toistuu aavistuksen verran koko alaosan pituudessa
- Napakka korsettiyläosa, jossa takana koristelunyöritys, jonka avulla toki voi vielä tiukemmaksi laittaa
- Kapeahko A-linja, ei merenneito muttei ihan puhdas A
- Yksiosainen
- Dubion-kangas, joka ei kiillä, vaan hohtaa helmeilevästi (ihan mahdottoman hieno pinta!)
- Soveltuu sekä hopea- että kulta-teemaan
- Pakettiin kuuluu 1-vanne alushame ja pussukka samasta kankaasta. Myös olkaimet ovat mukana, ken niistä tykkää =)

Puku on saanut tosi paljon kehuja ja itse olin enemmän kuin tyytyväinen valintaani!

Posti luonnollisesti kuljettaa pukua minne vaan maailmaa! Postiklut myyjälle, eli mulle!

Tarjoa! Uutena 1200€ / Tarjous 450€

Kuvat puhuvat puolestaan!

http://i218.photobucket.com/albums/cc22/marsu08/DSC_0030.jpg

http://i218.photobucket.com/albums/cc22/marsu08/IMG_2861_1.jpg

2

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito...

Hei! Vieläkö puku on tallessa? Olisiko mahdollista saada lisää kuvia puvusta..edestä ainakin? Ja voisitko kertoa mittojasi, niin että osaan vähän katsoa, että mahtuisiko puku minulle :) olen itse n.169cm pitkä ja painan jotain 50-53kg..ja en mitenkään rintava :)

• tuore mamma

hei,

viivytys johtuu uudesta perheenjäsenestä=)
        puku.
        Omat mitat häiden aikoihin olivat: pituus 160, paino 48kg, rinnt 87, vyötörö 60, lantio 88.
        päällä oli korot 7cm ja vieläkin puku edestä lyhennetty n.4-5cm, joka onkin nyt auki purettu. kuvasivun osoite yritän päivittää tämän päivän aikana? =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe