Oliskohan kellään ideoita mitä voisi vetää noin vartin mittasessa opetustuokiossa? Aihe saa olla mikä vaan, ei tarvitse olla välttämättä pienille lapsille suunnattu.
Opetustuokio ideoita?
8
2016
Vastaukset
- vähän tietää
keille tuokio on suunnattu. Lukiolaisille, eskareille vai jotain siltä väliltä. JA pikkuisen tilannetta missä opetat.
- Nyplääjä..
Miten olis pitsinnypläys?
Se Ptsa Grandiosan full pakke voisi myös mennä. Sehän on sellainen, johon erityisesti "luokka" osallistuu aktiivisesti. - varttiin
Miten olisi jos valaisit pätkän tiiliseinää tai ulkogrillin? Toinen aihe voisi olla vaikkapa led-valojen asennus saunatiloihin. Tai hei, mitenkäs sitten vetokoukun asennus autoon?
Ideoita riittää. - tsstss
pidä vartti vaikka miten metsän eläimet selviävät talvesta?Ajankohtainen...sopii 1-6 lk:lle. Olet tod.näk.opettajaksi pyrkivä...?
- idea nikkari
Olisiko yhdyssanojen kirjoittaminen otsikoissa hyvä idea?
- huomaa käden liike
Ota rautalanganpätkä ja väännä siitä sydän tai jokin muu figuri. Jaa sen jälkeen "oppilaille omat pätkät ja tehdää yhdessä.
Asiasanat: osallistava opetus, tekemälläoppiminen, ryhmässäoppiminen, käsityö, konstruktivistinen oppimiskäsitys.- Aihioi
Buhahaha :D
- moixxxxxxxxxx
tehkää kakkapökäleen näköset perunat mullasta !!! se on kivaa (=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311