mustasukkaisuusterapiaa (n+n)

*uuaah*

Jatkoa bileiden suunnitelulle...


Suuri bile-ilta oli vierähtänyt varsin keskeneräisesti suunniteltuna käytiin. Emme Pihlan kanssa olleet millään keksineet, kuka voisi toimittaa meille juomisia ja pelkäsimme että illasta tulisi täysi fiasko. Olimme vain hätäisesti levittäneet tutuille sanaa kaupungilla, että bileet ois tiedossa, sekä soittaneet parille kaverille.
Porukkaa oli kuitenkin siunautunut paikalle ihan kivasti ja kuin ihmeen kaupalla juomaakin. Emme me Pihlan kanssa tieneet mistä kaikki juotava oli sinne pulpahtanut, mutta pääasia oli, että sitä riitti.
Jengi alkoi olla jo pienessä sievässä, kukaan tuskin oli viettänyt iltaansa aivan kuivin suin. Minäkin olin ottanut sen verran että juttu kulki jo hiukan tavallista paremmin.
Joku käänsi stereoiden volumia vähän suuremmalle. Siitäkös vasta riehaannuttiin, lähes kaikki ryntäsivät olohuoneen lattialle tanssimaan. Minä kuitenkin jäin keittiöön väsäämään lisää boolia.
"Hei, tuut sä tanssimaan?" käännyin ja näin Pihlan pään oviaukossa. Hän katsoi minua ja alkoi kikattaa.
"Oot sä ottanu paljonkin?" minä hymyilin kikatukselle.
"En", hän vakavoitui. "Mutta tuu nyt tanssimaan!"
"Mmm."
Pihla virnisti. Hän tarttui käteeni ja lähti vetämään minua perässään olohuonetta kohti.
Pari kundia vetivät omaa showtaan keskellä olohuoneen lattiaa ja muut olivat kerääntyneet heidän ympärilleen.
Pihla ja minä jäimme kuitenkin hieman sivummalle ja aloimme nytkähdellä ensin hieman varautuneemmin musiikin tahtiin. Kappale vaihtui ja rytmi tempaisi meidän täysin mukaansa. Siirryimme tanssimaan lähekkäin. Pihla käänsi selkänsä, tanssin aivan kiinni hänen selässään. Tuntui hyvältä olla taas Pihlan lähellä ja pitää hauskaa. Kuin olisimme eläneet rytmistä ja musiikista. Hiki alkoi valua, mutta mitäs pienistä.
Huomasimme, että kundit olivat lopettaneet shownsa ja muut siiryneet katselemaan meidän menoamme. Kai me näytimme aika rajuilta tai jopa kiimaisilta hangatessamme siinä tanssiessamme vartaloitamme toisiamme vasten. Muut alkoivat lyödä käsillään tahtia ja meidän tanssimme sen kuin kiihtyi. Lantiot liikkuivat ja hiki valui. Tapustus yltyi ja tahti koveni ja koveni .. Alapääni hankasi Pihlan peppua nopeutuvalla tempolla. Aah. Minä kostuin siitä kosketuksesta. Kappaleen lähetessä loppuaan ja taputusten tahdin kiihtyessä kiedoin käteni takaa päin Pihlan ympärille ja tartuin häntä rinnoista. Mmm. Minun teki mieleni lisää sitä eilen opittua uutta ihanuutta. Pihlan rinnat tuntuivat niin pyöreiltä ja kiinteiltä käsissäni... Iskin meitä kannustaville silmää, he saivat ajatella sen olevan pelkkää feikkiä. Tahti koveni ja koveni kunnes - kappale loppui. Me lopetimme, hymyilimme ja kumarsimme leikillisesti yleisöllemme vislausten ja taputusten saattelemana.
Seuraavaksi alkoi hidas kappale ja me siirryimme sohvalle juttelemaan muutamien kavereidemme kanssa. Huh, olipa kuuma! Toppini oli hiestä märkä.
"Wow, se oli aika hot!" yksi kundi ylemmältä luokalta tuli luoksemme ja iski silmää. "Lähteeks tää kuuma gimma vielä tanssimaan?" hän kysyi ja katsoi minuun.
"No, voihan tää vaikka lähteekin, jos tollanen komistus pyytää", minä virnistin ja nousin.
En muistanut pojan nimeä, mutta samassa koulussa hän oli, sen tiesin. Ja hyvännäköinenkin vielä. Painauduin ihan kiinni häneen. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja laski ne suoraan peppuni päälle.
"Tuomas", hän kuiskasi nimensä korvaani. Ahaa, Tuomashan se olikin.
Sävähdin hieman, kun tunsin Tuomaksen huulet kaulallani, mutta Tuomas ei siitä tuntunut välittävän. Eikä se minuakaan pahemmin haitannut. Hän kouraisi takamustani hellästi ja alavartaloni aivan kiinni omaansa - ihan kuin se ei muka vielä olisi ollut. Tunsin hänen housun etumuksensa pullottavan.
Huoneen pimeiden turvin otin toisen käteni alas Tuomaksen hartialta ja kosketin hänen kaluaan varovasti housujen päältä.
"Mitäs täältä löytyy?" kuiskasin ilkikurisesti.
Vedin kuitenkin käteni takaisin ja annoin hänen jatkaa suukotteluaan. Olin vielä kiihkoissani Pihlan kanssa tanssimisesta enkä olisi oikein halunnut ajatella muuta kuin häntä... Tuomaksen mieliksi painoin kuitenkin vielä muutaman suudelman hänen niskaansa ennen hitaan loppumista.
"Kiitos", sanoin ja lähdin etsimään Pihlaa. Tuomas jäi seisomaan paikalleen hieman kummissaan, hän oli selvästi odottanut jotain enemmän.
Pihlaa ei näkynyt sohvilla istumassa, eikä sen pahemmin "tanssilattiallakaan". No, ehkä hän oli lähtenyt vaikkapa vessaan tai jotain. Menin katsomaan, mutta vessa ei ollut lukossa, eikä Pihlaa löytynyt omasta huoneestanikaan. Mitä nyt? Oliko hän lähtenyt kokonaan pois? Miksi? Vai ihmettelinkö ihan turhaan, olinko vain katsonut olohuoneesta huolimattomasti?
Pihla löytyi keittiöstä, missä hän kökötti yksin ikkunalaudalla.
"Mitä sä täällä yksin istut?" minä kysyin.
"No mitä mä muutakaan kun sä hinkkaat siellä jotain kundia...", Pihla ei katsonut minuun vaan ulos ikkunasta.
"Mitä?" minä äimistyin. "Oletko sä mustasukkainen? Hei come on! Se oli pelkkä tanssi!"
"Oliko se meidänkin tanssi 'pelkkä tanssi'?" Pihla vinkaisi edelleenkään katsomatta minua.
Minua nauratti Pihlan käytös. Naurahdin ja menin hänen luokseen.
"Onko meidän Pihla nyt vähän mustasukkainen? Taitaa olla..." kiusoittelin ja halasin Pihlaa.
"Tule", kuiskasin ja painoin suukon Pihlan paljaalle olkapäälle.
Pihla lopetti mököttämisen kuin salaman iskusta ja seurasi minua huoneeseeni. Kiersin avainta reiässä; kas niin, ovi oli lukittu.
Vaatteet lentelivät nopeasti nurkkaan. Pihla kierähti selälleen vuoteelleni ja minä tulin nelin kontin hänen päälleen.
"Nyt annetaan vähän mustasukkaisuusterapiaa", kuiskasin.
Pihla tarttui käsillään minua niskan takaa ja veti kasvoni kiinni omiinsa. Illan ensimmäinen kiihkeä suudelma. Kieleni teki tutkimusmatkaa Pihlan suuhun ja päin vastoin. Pihlan maistui.. hmm.. omenasiideriltä, luulisin.
Huulemme irtosivat maiskahtaen. Katsoin Pihlaa kauniin vihreisiin silmiin ja hymyilin.
"Hetki pieni", mumisin nousin sängyltä.
Hiivin pukematta viereiseen vessan ja toivoin ettei kukaan tulisi vastaan. Otin tyhjän hammasmukin peilikaapista. Valutin hanasta tulikuumaa vettä mukiin ja hiivin takaisin. Pihla makasi samassa asennossa silmät kiinni sängylläni. Kastoin sormeni veteen - auts että osasikin olla kuumaa! - ja pudotin pisara Pihlan rinnoille. Pihla liikahti, muttei avannut silmiään. Toinen pisara vatsalle, kolmas alavatsalle.. Kaadoin varoen vielä hieman vettä Pihlan rinnoille ja aloin levitellä sitä sormilla ympäriinsä. Pihla voihkaisi. Suikkasin suukon hänen navalleen ja siirryin alemmas.
Pihla levitti reitensä niin että hänen hänen tumma kolmionsa ja keskeltä pilkottava kiimasta pullottava klitoriksensa avautuivat eteeni. Pudotin pari tippaa vettä klitoriksen päälle. Pihla vavahti ja voihkaisin. Nuolaisin häntä. Pitkän nautinnollisen nuolaisun. Pyörittelin hänen klittaansa kielelläni. Hän maistui niin hyvältä.. En voinut olla kastamatta sormiani veteen ja alkamatta runkata niillä omaa pilluani. Uuh, että se tuntui kiihottavalta! Pihlan nesteet valuivat sängylleni veden seuraksi. Suuni jatkoi työskentelyään Pihlan pillussa. Pihla tarttui taas päähäni ja veti pilluaan kohten. Tunsin hänen olevan pian tulossa ja lopetin. Pihla inahti. Lopetin itseni hieromisen. Raotin Pihlan häpyhuulia ja kaadoin kuuma vettä hänen pilluunsa. Hän nytkäytteli lantiotaan ja voihki. Kaadoin lisää kuumaa vettä. Valutin sitä hitaasti. Pihla alkoi kiemurrella nautinnosta. Sitten vesi loppui. Pihla inahti jälleen kärsimättömästi. Nousin ja vedin kirjoituspöytäni ylimmän laatikon auki. Hetken kaiveltuani löysin hakemani.
Asetuin Pihlan päälle tuoden pilluni juuri ja juuri hänen kielensä ulottuville. Tunsin hänen kielensä hakeutuvan herkimmille aluelleni juuri ku työnsin dildon hänen sisäänsä. Sitä Pihla ei silmät kiinni maatessaan ollutkaan osannut odottaa ja hänen nuolemisensa pysähtyi kuin seinään. Minä työntelin dildoa hitaasti Pihlan tiukkaan pilluun. Pihlan alkoi myötäillä lantiollaan, vaikka minä makasin hänen päällään. Aloin koventaa tahtia pikkuhiljaa. Pihla tuli vastaan ja voihki. Oli ihana maata siinä hänen päällään ja nähdä hänen nauttivan MINUN käsittelystäni niin kovin.
Pari oikein rajua työntöä.
Pihla olisi pian tulossa.
Painoin vielä suuni hänen pillulleen ja aloin imeä hänen klittaansa samalla kun runkkasin häntä dildolla.
Pihlan lantion liikkeet kiihtyivät ja sitten - hän laukesi minun käsiini. Pihla teki lantiollaan vielä pari hidasta työntöä korostaakseen orgasminsa tuntua ja jäi sitten makaamaan alleni. Vedin dildon hitaasti pois hänen sisästään ja painoin vielä suudelman hänen pillulleen. Sitten nousin ja puin päälleni. Minä en ollut saanut, mutta ei se mitään, oli vielä aikaa ja sitä paitsi tämähän oli mustasukkaisuusterapiaa......

1

5846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Northim

      Siis niinku paras lukemani tarina mitä oon koskaa eläissäni lukennu.
      kouluasteikolla 10
      Todella aidon tuntunen,kirjota ihmees lisää!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe