suorittamaan diagnooseja ja toimenpiteitä.
Ekana lähtisivät "apinoitsijat" ja "palstaterapeutit".
Tällä palstalla tarvittaisiin
47
1796
Vastaukset
- jäljelle
jäisi vain hän
- HTZA
viesteihini vastataan innokkaasti.
Eikö sinun?- tiedä häntä
Miten täällä muuten tiedetään niin paljon ihmisten "yksityisasioista" kuten sisustuksista, perhe-elämästä ja muista henk.kohtaisista asioista?
Onko tullut hankittua kämppä "avaimet käteen" periaatteella? - HTZA
tiedä häntä kirjoitti:
Miten täällä muuten tiedetään niin paljon ihmisten "yksityisasioista" kuten sisustuksista, perhe-elämästä ja muista henk.kohtaisista asioista?
Onko tullut hankittua kämppä "avaimet käteen" periaatteella?ja paljon.
Minä olen aina asunut vuokralla.
Ja eläkkeellä häivyn Stadista aika nopeasti. - mieleen
tiedä häntä kirjoitti:
Onko tullut hankittua kämppä "avaimet käteen" periaatteella?etten ole nähnyt Ylivieskasta kotoisin olevaa tuttavaani pitkään aikaan.
Aina silloin tällöin kyllä soittelee ja kyselee kuulumisia ja varmistelee olenko hengissä.
Ihan hyvä niin että on noita hyvän päivän tuttuja. - aika uus täällä?
tiedä häntä kirjoitti:
Onko tullut hankittua kämppä "avaimet käteen" periaatteella?ne tietää sen siitä, kun niillä ei ole muuta tekemistä, niin ne joutessaan kirjoittavat kaiken mitä rekattu sanoo ittelleen ylös. Jotta voivat sitten sopivan tilaisuuden tullen iskeä näillä tiedoilla vyösi alle.
- käski maalaisten
HTZA kirjoitti:
ja paljon.
Minä olen aina asunut vuokralla.
Ja eläkkeellä häivyn Stadista aika nopeasti.pysyä rajojenne ulkopuolella, joten toivottavasti tekin pysytte niien rajojenne sisäpuolella eläkkeelle päästyännekin.
- HTZA
käski maalaisten kirjoitti:
pysyä rajojenne ulkopuolella, joten toivottavasti tekin pysytte niien rajojenne sisäpuolella eläkkeelle päästyännekin.
olen Helsinkiläinen, ollut 34 vuotta.
En Stadilainen.
Ja suksin kyllä ladon nurkkaan heti kun eläkkeelle pääsen/joudun.
En Stadilaisten vuoksi vaan siksi että haluan kerrankin sitä "Jumalan siunaamaa rauhaa" :) - häipyväsi stadista
HTZA kirjoitti:
olen Helsinkiläinen, ollut 34 vuotta.
En Stadilainen.
Ja suksin kyllä ladon nurkkaan heti kun eläkkeelle pääsen/joudun.
En Stadilaisten vuoksi vaan siksi että haluan kerrankin sitä "Jumalan siunaamaa rauhaa" :)http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000032436048
Samapa tuo miksi kutsut sitä, oli se stadilainenkin helsinkiläinen, joten pysykää siellä vaan omissa pakokaasuissanne. Sen ladonhan voit tietty tilata kotikonnulles sinne stadiin. Kyl me traktorilla voidaan tuoda se sinne rajallenne asti sopivasta hinnasta jos vain sovitaan. Mua onkin ärsyttäny toi naapurin Jullen vanha laho lato jo jonkun aikaa... ja eristeitä saa rautakauppiailta varmaan stadistakin, eristä se lato siellä konnuillas, niin rauhas on taattu. Luulisin. Mut sehän ei mua kaiverra, pääasia että ostat ton Jullen lahon ladon pois maisemaa pilaamasta! - se mennyt niin
aika uus täällä? kirjoitti:
ne tietää sen siitä, kun niillä ei ole muuta tekemistä, niin ne joutessaan kirjoittavat kaiken mitä rekattu sanoo ittelleen ylös. Jotta voivat sitten sopivan tilaisuuden tullen iskeä näillä tiedoilla vyösi alle.
sinä taidat olla aika uusi täällä etkä tiedä mitä
täällä palstalaisten keskuudessa tapahtuu. - sitten niin
se mennyt niin kirjoitti:
sinä taidat olla aika uusi täällä etkä tiedä mitä
täällä palstalaisten keskuudessa tapahtuu.;))))
- namisuku
...vain Pääsis sen PärräKyytiiiin....
- vaihtelee "kovasti"
nuo lasten iät ja lukumäärät samaten koirasi rodut.
Onko kuvasi koira lisätty jälkeenpäin? - namisuku
vaihtelee "kovasti" kirjoitti:
nuo lasten iät ja lukumäärät samaten koirasi rodut.
Onko kuvasi koira lisätty jälkeenpäin?...kolmikymppisiä, poitsu 11v:)
Koirarodut! Dobberi, Tanskandoggi, KääppisPinsher, ynnä KoiraSudet Liikutettavina;) - namisuku
namisuku kirjoitti:
...kolmikymppisiä, poitsu 11v:)
Koirarodut! Dobberi, Tanskandoggi, KääppisPinsher, ynnä KoiraSudet Liikutettavina;)...kuva lisätty jälkeen, Oltiin Menossa hammikseen:)
- ????
namisuku kirjoitti:
...kolmikymppisiä, poitsu 11v:)
Koirarodut! Dobberi, Tanskandoggi, KääppisPinsher, ynnä KoiraSudet Liikutettavina;)Aikaisemmin sä ulkoilutit naapurin koirasusia ja nytkö ne onkin jo sun omia.Empäs pysy kyytillä.
- ymmärtämisen
???? kirjoitti:
Aikaisemmin sä ulkoilutit naapurin koirasusia ja nytkö ne onkin jo sun omia.Empäs pysy kyytillä.
jalo taito.
"ynnä koirasudet liikuteltavina")
Missäs kohtaa kukaan väittää olevansa omistaja;D
Ei ihme jos et pysy kyytillä, niinkuin itse toteat;DD
- silläsiis
on palstan seriffi. Psykologisointi on meidän sukupolvemme lahja maailmalle. Miksi emme nauttisi itsekin sen aantimista? Emme ole tiukkapipoja.
- Goutsi
olen minä jos pysyn mukana vauhdissa. lääkitys puuttuu.
- tekisi
ilmaista työtä...
ai niin, onhan sitä vapaaehtoistyötä; olen muuten luullut, että täällä häärää sellaiset henkilöt, myös, ei vain papit tai muut sielunhoitajat, kuten psykologit ja psykiatriset sairaanhoitajat vapaa-aikanaan...- HTZA
on seurata, ihan Jokelankin takia.
- hässäkkää
HTZA kirjoitti:
on seurata, ihan Jokelankin takia.
on osattu ja innokkaina kuin "melberi sottaan" ennenki. pojasta polvet paranee.
- puhumattakaan
täällä viuhuu ajomiehen ruoskat ja rattaat lyö tulta. kaistapäistä populaa. syntymässä säikähtäneet jää alle.
- tuli mieleen
"ben hur" porukoineen.
Vielä parempi olisi terminator ja ihan arnie itse livenä, heh. - kotikiusattu
hitaista länsirannikon asukkaista,en oo koko iltana uskaltanut tulla esiin ,hurjaa touhua.
Otetaa opiksi ,kyl se siitä. - varo ettei
kotikiusattu kirjoitti:
hitaista länsirannikon asukkaista,en oo koko iltana uskaltanut tulla esiin ,hurjaa touhua.
Otetaa opiksi ,kyl se siitä.vissa lyö oshaan kun ollaan mustikhakankhaalla puolukassa törkiän komiassa kussassa?
- kotikiusattu
varo ettei kirjoitti:
vissa lyö oshaan kun ollaan mustikhakankhaalla puolukassa törkiän komiassa kussassa?
eihän pohjalaiset kuorsaa,se on törkiän komiaa kehräystä.
- muuten koskaan
kotikiusattu kirjoitti:
eihän pohjalaiset kuorsaa,se on törkiän komiaa kehräystä.
kehrännyt, ihan oikeesti sillai niinkuin tiikeli?
- kotikiusattu
muuten koskaan kirjoitti:
kehrännyt, ihan oikeesti sillai niinkuin tiikeli?
kun nautimme erään nikin kanssa kanelipullaa sänkyn alla.
Elämäni kauneinta aikaa,muistan lämmöllä ja pyyhin kaipuun kyyneliä karheilta poskiltani. - kanelipullaa
kotikiusattu kirjoitti:
Elämäni kauneinta aikaa,muistan lämmöllä ja pyyhin kaipuun kyyneliä karheilta poskiltani.nyt ei ymmärrä?
- ei tykätty
kotikiusattu kirjoitti:
Elämäni kauneinta aikaa,muistan lämmöllä ja pyyhin kaipuun kyyneliä karheilta poskiltani.kiikelistäkin se oli kivaa, mutta kiikeli oltiin hilveän vihasia kun kiikelin kieli ei mielellyttänyt mettäpoikaa ja venlaa. Aaattelin että kiikeli saa poistua heti kiusaamasta muiden sanatajua. Huonoa huumoliahan tämä kiiken kieleni on vaikka tosissani sitä kiljoitan, koska sen avulla asiat ovat ihan elilaisia. Tykkään sinusta meltenkauhu ja lutistan.
- kotikiusattu
ei tykätty kirjoitti:
kiikelistäkin se oli kivaa, mutta kiikeli oltiin hilveän vihasia kun kiikelin kieli ei mielellyttänyt mettäpoikaa ja venlaa. Aaattelin että kiikeli saa poistua heti kiusaamasta muiden sanatajua. Huonoa huumoliahan tämä kiiken kieleni on vaikka tosissani sitä kiljoitan, koska sen avulla asiat ovat ihan elilaisia. Tykkään sinusta meltenkauhu ja lutistan.
kukaan ei huomaa kaipuun kyyneliä,yksi statin kuntikaa ei tykkää musta ,en välitä.
Jos joku on kuin koiranpaska kenkän pohjas ,annetaa olla kyllä se pois kuluu ajan mittaan.
Tulisit takaisin ,eletään vaan ,vaikka piruttaan. kotikiusattu kirjoitti:
kukaan ei huomaa kaipuun kyyneliä,yksi statin kuntikaa ei tykkää musta ,en välitä.
Jos joku on kuin koiranpaska kenkän pohjas ,annetaa olla kyllä se pois kuluu ajan mittaan.
Tulisit takaisin ,eletään vaan ,vaikka piruttaan.Juuri niin, täällä tarvitaan myös kiikeliä ja hänen 'nättiä' käytöstä!
Statin kundilla on vielä sitä 'näytönpaikkaa' aika-ajoin.
Eilen viimeksi siitä huomautin.
Hänellä olis riittävästi oikeaakin, asiallista sanottavaa ilman joutavanpäiväisiä naljailuja.
Enää hän ei (sentään) kovin usein aliarvioi toisten tekemiä avauksia, mutta eilenkin alkoi toisten peesauksista napisemaan, josta hänet jälleen yhden kerran otin luokalle.
Sikäli on asiallinen kirjoittaja, ettei pinna pala ja ala siltä pohjalta ketään ahdistelemaan vaan kaikki vuorollaan on kohteena, kun tielle sattuu.
Yhtenä yönä kävin hänen kanssaan melkoisen 'keskustelun' ja kuitenkin kirjoittelemme aivan asiallisesti ja ilman ylimääräisiä tunnetiloja keskenäme.
Joten kyllä hänessä ainesta on ihan mihin vaan, kunhan pääsee sinuiksi tämän palstailun 'kirjoittamattomien lakien' kanssa.
Hänen jutuissaan on melkoisesti, ei tarkoitushakuista, 'piruilevaa' huumoria, jota hän viljelee, mutta pitäisi katsoa hiukan missä yhteydessä, missä laajuudessa ja kenelle sitä suoltaa.- kiiikelivainaa
kotikiusattu kirjoitti:
Tulisit takaisin ,eletään vaan ,vaikka piruttaan.pysyvästi takaisin tullu, halmittaa kun tuli tuo venla vilhe: Venlahan puolusti minua. Voi voi venla, anna kiikelle anteeksi. En kelennyt aikaisempaan koljaamaan. Se oli yks toinen se tuhmis, mutta sehän on jo pyytäny anteeksi.
Nyt tuntuu itetästänikin tämä tyyli omituiseleta kun on ollut toisenlaisissa ympylöissä. Hetken tämä tänne sopi ja hyvä kun loppu. On täällä hulja meininki.
Kiikeli oli niin söpö, mutta jos palannan kieleni niin sitten olen ihan tavallinentiina. - Wenla-G
kiiikelivainaa kirjoitti:
pysyvästi takaisin tullu, halmittaa kun tuli tuo venla vilhe: Venlahan puolusti minua. Voi voi venla, anna kiikelle anteeksi. En kelennyt aikaisempaan koljaamaan. Se oli yks toinen se tuhmis, mutta sehän on jo pyytäny anteeksi.
Nyt tuntuu itetästänikin tämä tyyli omituiseleta kun on ollut toisenlaisissa ympylöissä. Hetken tämä tänne sopi ja hyvä kun loppu. On täällä hulja meininki.
Kiikeli oli niin söpö, mutta jos palannan kieleni niin sitten olen ihan tavallinentiina.alahuuli pitkälle, kun ei tiennyt, mistä oli kysymys.
Sitten kyllä muistin tapauksen, jossa sait muistini mukaan satikutia.
Kiva, että oikaisit asian. Minulla ei ole ollut koskaan tapana moittia ketään, missään muodossa. Itse en ole täydellinen.
En osaa edes olla hauska, joten hyvä, ettei kontolleni jää ainakaan muitten ilkeilyt.
Terveisesikin yritin kk:lle välittää, lie saanut, tai ei.
Ikävää, että kaltaisesi herttaiset tuntuvat jättävän palstan, kuin uppoavan laivan. - kotikiusattu
Wenla-G kirjoitti:
alahuuli pitkälle, kun ei tiennyt, mistä oli kysymys.
Sitten kyllä muistin tapauksen, jossa sait muistini mukaan satikutia.
Kiva, että oikaisit asian. Minulla ei ole ollut koskaan tapana moittia ketään, missään muodossa. Itse en ole täydellinen.
En osaa edes olla hauska, joten hyvä, ettei kontolleni jää ainakaan muitten ilkeilyt.
Terveisesikin yritin kk:lle välittää, lie saanut, tai ei.
Ikävää, että kaltaisesi herttaiset tuntuvat jättävän palstan, kuin uppoavan laivan.ei väistytä,ei anneta rähisijöiden tuuppia.
Jatketaa sattailua vaik uhallakin,aina jossain sopivas välis,pieni kehu silloin tällöin tekee ihmeitä itsetunnol.
Mul on sellanen kutina et sää et oo viel näyttäny kaikkee osamistas,anna palaa vaan.
Mää kuvittelen tääl ,miltä pieni punapää näyttää,kun silmät salamoi ja pieni jalka polkee topakasti lattiaa. - Wenla-G
kotikiusattu kirjoitti:
ei väistytä,ei anneta rähisijöiden tuuppia.
Jatketaa sattailua vaik uhallakin,aina jossain sopivas välis,pieni kehu silloin tällöin tekee ihmeitä itsetunnol.
Mul on sellanen kutina et sää et oo viel näyttäny kaikkee osamistas,anna palaa vaan.
Mää kuvittelen tääl ,miltä pieni punapää näyttää,kun silmät salamoi ja pieni jalka polkee topakasti lattiaa.sydämensulattaja. Minunkin sydämestä lähti illan mittaan melkoinen lyijykimpale.♥
Kiitos, tällaista mielenkevennystä on mukava saada!
*Muumien Myy näkyy täältä, eikä kovin kauas erehdykään.* - kotikiusattu
Wenla-G kirjoitti:
sydämensulattaja. Minunkin sydämestä lähti illan mittaan melkoinen lyijykimpale.♥
Kiitos, tällaista mielenkevennystä on mukava saada!
*Muumien Myy näkyy täältä, eikä kovin kauas erehdykään.*kaverilla on murhei ,vaik niinhän meil kaikil.
Mää en vaan osaa julkisest murheitani kertoo,siinä vaan ollaan kuin klovni sirkukses.
Ilo pintaan vaik olis suru puseros,anna sul oikein iso ja lämpimä hali,määko ole semmone rakkaure kauhakuormaaja,kyllä piisaa. - Wenla-G
kotikiusattu kirjoitti:
kaverilla on murhei ,vaik niinhän meil kaikil.
Mää en vaan osaa julkisest murheitani kertoo,siinä vaan ollaan kuin klovni sirkukses.
Ilo pintaan vaik olis suru puseros,anna sul oikein iso ja lämpimä hali,määko ole semmone rakkaure kauhakuormaaja,kyllä piisaa.vaikka syrän märkänis.
Siksipä tämä palsta onkin niin hyvä, kun voi sydäntäänkin tyhjentää, jos siltä tuntuu.
Muttei siihen sitten mitkään fotograafit sovikaan.
Oot uljas, tiedän sen, rakkauden kaivinkoneenakin/kauhakuormaajanakin. :)))
Menen nukuttamaan liikaa valvoneita näköelimiäni.
H Y, ja Kiitos!, jos saa sanoa, ettei saa sapiskaa. - nii oikke
Wenla-G kirjoitti:
vaikka syrän märkänis.
Siksipä tämä palsta onkin niin hyvä, kun voi sydäntäänkin tyhjentää, jos siltä tuntuu.
Muttei siihen sitten mitkään fotograafit sovikaan.
Oot uljas, tiedän sen, rakkauden kaivinkoneenakin/kauhakuormaajanakin. :)))
Menen nukuttamaan liikaa valvoneita näköelimiäni.
H Y, ja Kiitos!, jos saa sanoa, ettei saa sapiskaa.pusu viel poskel ja hellä taputus .
- minkä viruksen
meinasit heihin istuttaa? ;DD
- hankkisin oman
"generaattorin" jolla tuottaisin sähköä ja kaikkea muuta taikka käärmeenlumooja.
Viime kädessä kyllä matelijoitten syömäkoneen usuttaisin kimppuun.
- Kaivanto
???
- kun täällä
tunnutaan tietävän kirjoittajien asioista enemmän kun kirjoittajat itse, ehkä potevat jonkinlaisia "hallusinaatioita", nauttineet ehkä jotain "inkkariruohoa"
- Kaivanto
kun täällä kirjoitti:
tunnutaan tietävän kirjoittajien asioista enemmän kun kirjoittajat itse, ehkä potevat jonkinlaisia "hallusinaatioita", nauttineet ehkä jotain "inkkariruohoa"
Muka.va. Kyllä hän huolehtii aina kun ehtii. Sitäpaitsi, on olemassa hyvä suomalainen sanonta "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".
- RosaLiiin
tarvitaan kaikkia.
Sinuakin, en tosin tiedä kumpaan ryhmään kuulut vai kuulutko peräti siihen salaperäiseen hyvien palstalaisten, auttavaisten, epäitsekkäitten, aina oikein sanansa valitsevien, unohtumattomien ajatusten ja ideoiden ja mahtavii yhteishengen luojiin. Onnea jos kuulut.
Se on valitettavaa jos se, että kertoo asian omalta kannaltaan tai kuinka jonkun tietyn asian on itse kokenut on "terapointia". Tai jos hyviksi havaitsemiensa ohjeiden ja neuvojen kertominen ei sopisi tälle palstalle. Niin hui hai, se on sefun hommia se.
On vaan kestettävä, jokainen kirjoittelee omana itsenään, ja se on hyvä. - vielä täsmentää
aloitukseeni että en tarkoita ammatti-ihmisiä terapeuteilla vaan sellaisia jotka täällä jatkuvasti hokee "ota lääkkeesi, jäikö lääkkeet väliin" tyyliin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411741Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3211221Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361194Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241111Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571083- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13932Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863