Hei noidat ja muut semmoset! Onkohan semmosia vahingoittamis-loitsuja olemassa,mitkä oikeasti toimii?
En ole ketään tappamassa,mut kun on semmosia vihamiehiä menneisyydestä,joihin aina välillä törmään vieläkin,koska moni heistä asuu samalla paikkakunnalla..
Haluaisin vain et he saavat maistaa omaa lääkettään.
Ja pliis oikeita vastauksia tänne Nyt!
vahingoitus loitsuja?
13
3068
Vastaukset
- vain..
energeettistä vaikuttamista, sen "hyvyys" tai "pahuus" riippuu siitä miten vastaanottajapuoli sen kokee. Vahingoittamiseen pätee täsmälleen samat magian luonnonlait kuin auttamiseenkin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000216&posting=22000000031814810 - Rev
"Haluaisin vain et he saavat maistaa omaa lääkettään. Ja pliis oikeita vastauksia tänne Nyt!"
Kertoisitko ensin tarkemmin näistä lääkkeistä? Jos haluat heidän maistavan omaansa, sinun täytyy mielestäni aivan ensin ennenkuin teet mitään muuta, selvittää mitä lääkkeitä he käyttävät. Vasta sen jälkeen kai on olennaista kysyä kuinka saat heidät nielemään ne, eikö? - tähtäävä magia
(musta magia)kääntyy ennenpitkää tekijäänsä
vastaan.- okkigaam
Kosminen laki on vähänkuinkarma. Mitä toiselle toivot, tapahtuu myös sinulle, ikävä kyllä.
- erästä loitsua
mutta en tässä voi sitä paljastaa miten sen saat toimimaan, mutta idea on tämä;
Suoja asettaa näkymättömän peilin ympärillesi ja jos joku ajattelee sinusta hyvää hän saa hyvää takaisin. Jos joku ajattelee sinusta pahaa hän saa pahaa takaisin. Siis sitä saa mitä tilaa. Sinun itse ei tarvitse tehdä mitään.
Mutta... kovin moni ei ole enempää halukas kertomaan taioista, koska niihin liittyy niin monia juttuja ja eivät ole ihan iisejä aina tehdä. Kerroin nyt kuitenkin sen, että on olemassa haluamasi taika ja se on tämä, kesyin niistä mikä se voisi olla. - Villapuuro
Hanki ysimillinen.. Sillä luulis saavan kostonsa suht hyvin perille ja halutessasi ei tapa..
Jätetään nää fireboltit ja curse of destructionit ihan vaan wowiin ja sen sellasiin. - Kempiläinen
Eräs viisas opettaja on sanonut: "Jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle."
Vieläkin tosin kiistellään siitä, mitä ne "tuliset hiilet" ovat... ;)
Leikki leikkinä, mutta oletko koskaan sattunut lukemaan Castanedan juttuja intiaanivelho don Juanista ja tämän opetusta 'pikku tyranneista' - 'los tiranitos chiquititos': Kaikkein 'pahimmat' ihmiset ovat itse asiassa parhaita opettajiamme.
Jos halut todella vahingoittaa 'vihamiehiäsi', homma kääntyy aivan varmasti sinua vastaan. Mutta jos haluat auttaa heitä ymmärtämään, se on taas kokonaan toinen juttu...- mendel
...mut en oikeasti tiedä mitä tekisin!
On tää vaikeeta tämä elämä...
Kaikki sanovat et unohda menneet ja jatka eteenpäin.Voi kun se olisikin niin helppoa,mut ei ole.
Minä en unohda ikinä,muistan hyvin ja välillä melko tarkastikkin mitä tapahtui noin 8 v. sitten.
Ongelma on lisäksi se,etten pysty oikein muistamaan hyviä asioita,pelkästään pahoja,siksi musta on tullutkin tämmönen kostonhaluinen ja väkivaltainen ihminen,kaiken lisäksi olen vielä nainen...vaikka eihän sillä nykypäivänä mitään merkitystä kumpi sukupuoli niitä hirveyksiä tekee. - Robottinoita
Aluksi leikkaa vähintään 5 senttiä sun hiuksista,värjäät ne mustaksi sitten laitat puolet hiuksista vihamiehesi ruokaan ja laitat puolet kiehumaan jos väri lähtee kiehuessa,loitdu ei toiminut hah ei tää ny oikeesti toimi keksin päästäni
- buur
vihaamalla et voita mitään..jos sanon suoraan niin vaihda paikkakunta...pahuus ja kostonhimo johtavat pahoihin asioihin...kohtalo tai kuten minä sanon he itse kadottavat itsensä surkeutensa kammioihin.. kun olet mieleltäsi luja ja vihamiehiesi yläpuolella he itse murskaantuvat koska katsovat omaa heikkouttaan silmiin..
- Qeppu
Itse en mitään "loitsuja" osaa, mutta mielestäni tiedän paljon erilaisia tapoja rauhoittua ja unohtaa kaikki menneet. vinkkini on että aina kun alkaa ahdistaa, ota hyvä asento istu, ajattele ja ole vain siinä tosi kauan. Odota niin kauan kunnes rupee kyllästyttämään. Mua se ainakin auttaa, tulee hirveen energinen ja ihana olo. Hoe vaan kokoajan mielessäs sitä asiaa mitä muistelet menneistä kokoajan. Hoe kuinka kamala vihamielesi on ja ajattele sinä hetkenä kaikkii vittumaista paskaa.. sitten ku lopetat, et enää yhtää jaksa ees ajatelal sellasta. Anna elämän jatkua, puhu siitä ystävilles. Mun neuvo ;D
- ceeka121
Mun mielipide on se että älä ikinäkäytä mustaa magiaa se voi vahingoittaa perhettäs jne kannattaa pitää varasi
- noidan.lapsi-.-
Höh! Mikä kunnianloukkaus kysyä loitsuja Suomi24 -palstalla kun ei edes ole kiinnostunut olemaan noita! Et voi opetella yhtä loitsua vaan sinun pitää perehtyä noituuteen tai samanismiin mikä ikinä onkaan juttusi ,mutta yhtä loitsua et opettele ja sillä sipuli.
Loitsut nimittäin pohjautuvat syvään mielenhallintaan ja energioihin enkä niistä ala tässä mitään puupäille selittämään, ne hankitaan kokemuksen kautta ja sulla menee pari vuotta nii vasta sitten voit kutsua itteäsi noitaoppilaaksi jos aloitat nyt niin tajuat sitten joskus.
Jos haluat satuttaa niin liikkehelle siitä, säikäytä vaikka piiloutumalla ikkunan alle! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778