vaikka luottaakkin viisikymppiseen. Mutta entäs jos se pettääkin luottamuksen? Oletko omasta mielestäsi luotettava ihminen ja jos niin miten niin?
Tuli tässä mieleen
19
448
Vastaukset
- Goutsa
Ajattele minun kauneuteni ja älykkyyteni ja sinun varakkuutesi.
- elämänsä
onnellisena, loppuun asti...
- että onko kauneutesi
varakkuuteni ja minun älykkyyteni arvoista?
- en yksin
elämänsä kirjoitti:
onnellisena, loppuun asti...
avaimet hukassa. mihin meen yöksi?? kuka huolis raikulin
- puhelin mukana?
en yksin kirjoitti:
avaimet hukassa. mihin meen yöksi?? kuka huolis raikulin
soita 112, kyllä sieltä hakevat katon alle. ;)
- luottamus.
liittyy ikään...
- nimenomaan
siihen. Ei ole viisikymppisiin, eikä sitä ikäluokkaa lähellä oleviin luottamista. Onko sinuunkaan, epäilen? Taidat olla kaikkein epäluotettavin kaikista viidenkympin pintaisista?
- kysyn vaaan??
nimenomaan kirjoitti:
siihen. Ei ole viisikymppisiin, eikä sitä ikäluokkaa lähellä oleviin luottamista. Onko sinuunkaan, epäilen? Taidat olla kaikkein epäluotettavin kaikista viidenkympin pintaisista?
kerro huolesi hertaa rouvalle.
- huolenhäivää
kysyn vaaan?? kirjoitti:
kerro huolesi hertaa rouvalle.
kysyin vain onko mielestänne viisikymppinen luotettava, oletko sinä? Ja jos vastaat että olet, niin perustelisitko sen myös että miten niin olet?
- olen ja nainen
huolenhäivää kirjoitti:
kysyin vain onko mielestänne viisikymppinen luotettava, oletko sinä? Ja jos vastaat että olet, niin perustelisitko sen myös että miten niin olet?
perusteluita ei kaipaa enempää.
- ne vasta
olen ja nainen kirjoitti:
epäluotettavia ovatkin. Ei tarvii selitellä.
- lottamusnainen
olen ja nainen kirjoitti:
taidat olla susirajan tuolla puolen
- Lotista
lottamusnainen kirjoitti:
taidat olla susirajan tuolla puolen
mutten vielä lottamusnaisista. Ovatko ne kenties jollain murteella samoja kuin lotat?
- ettei yksikään
viisikymmenvuotinen vähän ali tai yli, ole luotettava ihminen.
Olen yli viisikymppinen ja omasta mielestäni olen luotettava ihminen. Pidän aina sen minkä lupaan. Samoin suurin osa tuntemistani samanikäisistä ihmisistä. Ennen aikaan oli tosi suuri häpeä olla epäluotettava. Sellaista leimaa ei kukaan päälleen halunnut.
Sanottiin että ennen mies maansa myöpi ennenkuin sanansa syöpi.
Nykyisin nuorempi polvi puhuu paljon ja lupailee vaikka mitä. Mutta kuinka on niiden lupausten pitämisen kanssa?- O-Orvokki
Ovatko 5-kymppiset mielestäsi jonkin erityinen ryhmä. Mielestäni ihminen jo on luotettava tai sitten ei, eikä iällä ole sen asian kanssa paljonkaan tekemistä.
Itse olen luotettava ja luotan ihmisiin, kunnes joku osoittautuu epäluotettavaksi. Silloin petyn, ja "hylkään" ihmisen elämästäni, jos hän toistuvasti osoittautuu epäluotettavaksi. Voin tarvittaessa kohdata ihmisen, mutten enää aktiivisesti edes kuuntele häntä pakollisia kuvioita enempää. Etukäteen en suostu epäilemään tai vakoilemaan ketään. Mieluummin luotan, petyn ja jatkan omaa matkaani.
Turhista epäilyistä ei mielestäni ole mitään hyötyä, ne voivat myrkyttää mieltä ja vahingoittaa suhdetta.- niinpä niin
ja viisikymppiset ovat kautta aikain osoittautuneet epäluotettaviksi, niin miksi sitten yrittäiskään heihin luottaa? Ihminen näyttää kieroutuvan mitä vanhemmaksi tulee.
Että tämän ikäiset kuin minä ovat luotettavampia kuin nuorempi polvi. Itse ainakin olen huomannut ettei nuoren ihmisen sanaan voi enää luottaa. Vai etkö ole huomannut? Luvataan tehdä jokin asia ja sitten ei sanaa pidetä. Johan tästä puhutaan telkkarissakin: ei pidetä mitä luvataan. Ennen se oli kunnia-asia, ei enää.
Juu haluaisin minäkin luottaa mutta olen pettynyt nuorempiin täällä työpaikallakin. Luvataan tulla ja tehdä jokin homma ja kuinkas käy, itse ne pitää hoitaa. Kyllä näin on.
- kuin olenkin.
Suurin erheeni kun luotin sokeasti ja
sitten kävi kuin kävi, 34 vuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700