Minulla on ollut undulaattipariskunta 6 vuotta. Eilen kuitenkin uros heitti henkensä ja nyt ennen niin iloinen ja utelias naaras vaan kököttää apaattisena orrellaan. Ennen se näykki sormiani ja nenääni kun tulin häkin lähelle ja se tuli innokkaasti ulos kun avasin häkin oven. Olen yrittänyt parhaani mukaan pitää sille jatkuvaa seuraa, juttelen sen kanssa, pidän häkin ovea auki ja koetan houkutella sitä hirssintähkillä. Se reagoi minuun, muttei suostu tulemaan ulos eikä leikkimään. Terve se kuitenkin on, syö ja juo eikä nypi sulkiaan tms.
Kellään tietoa/kokemusta, meneekö tämä masentuminen linnullani ohi? Onko jotain keinoja, jolla saisin piristettyä sitä?
Uutta lintua en pysty ottamaan, sillä en pysty sitoutumaan niin moniksi vuosiksi eteenpäin hoitamaan sitä.. Olen kuitenkin siinä iässä, että muutan pian uudelle paikkakunnalle opiskelemaan jne.
Ikävöivä lintu
paperinn
1
347
Vastaukset
- 123
Olisiko mahdollista löytää tytölle koti jossa joku kaipaisi morsianta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2222520Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3191858- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501043
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006