Kaikki naamat näkyviin

Naiset syyttää miehiä kähminnästä ja miesten naamat ja nimet julkaistaan lehdissä ja tv:ssä. Itse en hyväksy kähmintää, mutta en myös yksipuolista syyttelyä.
Kähminnästä syyttävien naisten nimet ja naamat salataan. Naamat ja nimet näkyviin.
Me ei sellaisia kansanedustajia tarvita, jotka ei uskalla sanojensa takana seisoa.

16

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä pitäis olla rohkeutta seista sanojensa takana.Helppoahan se on nimettömänä,jokapaikassa,heitellä syytöksiä.
      Joskus ihmettelen,kun naiset ovat päässeet niin pitkälle,että ovat jo eduskunnassa,niin eikö siinä tarvita,jonkunlaisia puhelahjoja.
      Luulisi ,että osaisivat pitää puoliaan ,ukkoja vastaan.Voisivat käydä itsepuolustuskurssin,
      jos miehet ihan käsiksi käyvät.Miehetkin varmaan
      tarvitsisivat,sillä välillä ,kai heitäkin kohtaan, on seksuaalista häirintää.No,tämmöistä tuli mieleen..Hyvää päivänjatkoja t.Irkku

      • maijamaija

        miesten puolustajia löytyy! Vaikka olsivat kuinka törkeitä, mutta osaahan naisetkin tietysti olla törkeitä. Olin kerran työssä toimistossa, jossa eräs naispuolinen työntekijä aloitti aamukahvin törkeillä, ala-arvoisilla vitsellä . Kiusaantuneina kaikki kuunteli, mutta ei kukaan sanonut mitään. En minäkään, koska hän oli vanhempi ja yläpuolella minun. Kait siellä eduskunnassakin on kyse enemmän siitä, että miehet häiritsevät tavustajia. Eli pomot asialla.


      • maijamaija kirjoitti:

        miesten puolustajia löytyy! Vaikka olsivat kuinka törkeitä, mutta osaahan naisetkin tietysti olla törkeitä. Olin kerran työssä toimistossa, jossa eräs naispuolinen työntekijä aloitti aamukahvin törkeillä, ala-arvoisilla vitsellä . Kiusaantuneina kaikki kuunteli, mutta ei kukaan sanonut mitään. En minäkään, koska hän oli vanhempi ja yläpuolella minun. Kait siellä eduskunnassakin on kyse enemmän siitä, että miehet häiritsevät tavustajia. Eli pomot asialla.

        miehiä,mutta kai naiset nyt osaa sanoa jotain takasin,kai ne avustajatkin osaavat pitää puolensa.Kai voivat esittää kirjallisen valituksen.Ei kai siitä voi potkuja saada,jos
        perää oikeuksiaan rauhalliseen työ-ilmapiiriin.
        Kai sitä on muita keinoja ,kuin iltapäivälehtien
        sivut.Ongelmahan ei ole uusi,sitä on varmaan
        ollut niin kauan ,kun miehiä ja naisia on ollut samalla työpaikalla.Siihen pitää puuttua työ- ym.
        neuvotteluissa. Kai eduskunnassakin on luottamusmies ja tasa-arvovaltuutettu. Tämmöiset
        palstan kirjoittelut,ei sitä poista,eikä eläkeläisten höpinät.


      • yksivaan
        irkku-37 kirjoitti:

        miehiä,mutta kai naiset nyt osaa sanoa jotain takasin,kai ne avustajatkin osaavat pitää puolensa.Kai voivat esittää kirjallisen valituksen.Ei kai siitä voi potkuja saada,jos
        perää oikeuksiaan rauhalliseen työ-ilmapiiriin.
        Kai sitä on muita keinoja ,kuin iltapäivälehtien
        sivut.Ongelmahan ei ole uusi,sitä on varmaan
        ollut niin kauan ,kun miehiä ja naisia on ollut samalla työpaikalla.Siihen pitää puuttua työ- ym.
        neuvotteluissa. Kai eduskunnassakin on luottamusmies ja tasa-arvovaltuutettu. Tämmöiset
        palstan kirjoittelut,ei sitä poista,eikä eläkeläisten höpinät.

        höpinät, mutta on hyvä, että asiasta kirjoitetaan ja puhutaan. Ehkä joku oppii jotain.


      • toinen vaan
        yksivaan kirjoitti:

        höpinät, mutta on hyvä, että asiasta kirjoitetaan ja puhutaan. Ehkä joku oppii jotain.

        Kyllä on aikamoista häirintää kansanedustajalta jonka rintanapissa luki vittu haisee hyvälle.
        Eikö tämä ole härskiä huumoria ja tarjoilua tovereille.


      • kolmas vaan
        toinen vaan kirjoitti:

        Kyllä on aikamoista häirintää kansanedustajalta jonka rintanapissa luki vittu haisee hyvälle.
        Eikö tämä ole härskiä huumoria ja tarjoilua tovereille.

        Rosa Meriläisellä oli kyllä niin mini roiskeläppähamekin aikanaan, ei sovi millekään työpaikalle.
        Sitä saa mitä tilaa.


      • toinen vaan
        kolmas vaan kirjoitti:

        Rosa Meriläisellä oli kyllä niin mini roiskeläppähamekin aikanaan, ei sovi millekään työpaikalle.
        Sitä saa mitä tilaa.

        Oivallus sekin rintanappi, ois pitänyt lukea vielä, virma kulkee mukana, kait sitä niinkuin tyrkyllä halausi olla.


      • Atolfia
        irkku-37 kirjoitti:

        miehiä,mutta kai naiset nyt osaa sanoa jotain takasin,kai ne avustajatkin osaavat pitää puolensa.Kai voivat esittää kirjallisen valituksen.Ei kai siitä voi potkuja saada,jos
        perää oikeuksiaan rauhalliseen työ-ilmapiiriin.
        Kai sitä on muita keinoja ,kuin iltapäivälehtien
        sivut.Ongelmahan ei ole uusi,sitä on varmaan
        ollut niin kauan ,kun miehiä ja naisia on ollut samalla työpaikalla.Siihen pitää puuttua työ- ym.
        neuvotteluissa. Kai eduskunnassakin on luottamusmies ja tasa-arvovaltuutettu. Tämmöiset
        palstan kirjoittelut,ei sitä poista,eikä eläkeläisten höpinät.

        kun nainen napakasti antaa ymmärtää, että ei ole kiinnostunut moisesta käytöksestä. Minäkin olen elämässäni joutunut "häirinnän" kohteeksi useammin kuin kerran, mutta olen asian hoitanut joko huumorilla tai ponnekkaasti ilmaissut mielipiteeni. Yleensä häiritsevä käytös on loppunut yhteen kertaan.

        Miehet säilyvät pikkupoikina elämänsä loppuun asti ja pikkutuhmat puheet alkavat teini-iässä,
        jatkuvat hamaan vanhuuteen. Niiltä voi sulkea korvansa.
        Joku kertoi, että hnen rintojaan oli tuijotettu hississä. Miksiköhän avokaulaiset puserot ovat niin pidetyjä nykyään. Kyllä se houkuttelee katseet. Sitäpaitsi olisihan voinut kääntää tuijottelijalle selkänsä hississä.

        Jos kansanedustaja ei osaa tuollaista asiaa hoitaa hiljaisesti nostamatta typerää hälyä, niin mitä tuollaisilla kansanedustajilla on virkaa.


    • yli 70 vee

      Eduskunnassa on mitä kirjavin joukko virkailijoita. Vain 200 kansanedustajaa, ja heillä henkilökohtaiset avustajat, ja sadoittain muita toimihenkilöitä.

      Ja kaikkienko pitäisi antaa naamansa lehtien palstoille? Kuinka hauskaa olisi sitten lukea inhoja yksityiskohtia Eva Virtasen (siivooja) ja Adam Johanssonin (laitosmis) eduskunnan hisseissä käydyistä häirintätapauksista.

      Oletteko sitä mieltä, että lait eivät mitenkään koske eduskuntatalossa työskenteleviä, vaan paparratsit saavat vaania heitä ja julkistaa ikäviä yksityiskohtia heidän elämästään? Ovatko he julkisuuden henkilöitä?

      Ja toisaalta, mieskansanedustajan töppäyksistä ei siis saisi mainita lehtien palstoilla arvovallan menettämisen pelossa. Tosin ministerit ovat erikseen, mutta ei muista saa negatiivisia asioita kertoa. No, onhan siellä joku avioero tms. kerrottu juurta jaksaen ja nimillä mainiten, mutta ei nyt ajatella sitä.
      Henkilökohtainen seksuallinen häirintä on ihan eri asia. Itse asiassa jokaisen yksityisasia, eikö niin! Villaisella painettavaa. He tarvitsevat arvovaltansa.

      Ja niitä huumorintajuttomia nutturapäitä on joka puolella, se on huomattu.
      Ei edes mieskansanedustaja ole heiltä turvassa.

      • asia korjaantuisi ,mutta keinoja olisi kyllä muitakin kuin media.
        Jos työpaikalla on vaikeuksia ,minkälaisia tahansa, on ne hoidettava paikanpäällä .
        Syylliset ottakoot palaverin työpaikalla ,ja sopikoot asiat.


    • yli 70 vee

      Eivät jätä asiaa tähän!!
      No virhe olikin mainita nimiä.
      Todistustaakka on nyt häirityillä.

      Kamala sotku tulossa.

    • Yx70

      Avon naiset, ennen kuin riehaannutte, lukekaa Jopelin aloitus. Minusta hän tarkoittaa naiskansanedustajia, jotka jahdin ovat aikaan saaneet. Kyllä heidän minunkin mielestäni pitäisi esittäytyä, jos heillä on edustajalta vaadittavaa ryhtiä.

      • Tuli vähän epäselvästi tuo kerrottua, kun unen pöpperössä olin. Sitähän minä tarkoitin, että kansanedustajalla täytyy olla ryhtiä. Kiitos puolustuksesta Yx70.
        Muuten vaihdoin äänestyskohdettani (nainen) viime vaaleissa, kun edellisen hommat keskittyi kaikkeen muuhun kansanedustajan töihin. ( Siis minun mielestäni). Ilmeisesti muutkin olivat sen huomanneet, koska tippui pois.
        Uusikin on nainen ja hän pääsi sisään. Niin että en minä naisvihaaja ole, mutta edellytän kyllä tiettyjä ominaisuuksia, eikä ulkomuodolla ole merkitystä.


      • En ala
        Jopel kirjoitti:

        Tuli vähän epäselvästi tuo kerrottua, kun unen pöpperössä olin. Sitähän minä tarkoitin, että kansanedustajalla täytyy olla ryhtiä. Kiitos puolustuksesta Yx70.
        Muuten vaihdoin äänestyskohdettani (nainen) viime vaaleissa, kun edellisen hommat keskittyi kaikkeen muuhun kansanedustajan töihin. ( Siis minun mielestäni). Ilmeisesti muutkin olivat sen huomanneet, koska tippui pois.
        Uusikin on nainen ja hän pääsi sisään. Niin että en minä naisvihaaja ole, mutta edellytän kyllä tiettyjä ominaisuuksia, eikä ulkomuodolla ole merkitystä.

        vierasta vanhaa miestä hoitaan


      • En ala kirjoitti:

        vierasta vanhaa miestä hoitaan

        Rouva Kansanedustajastako passaamaan, varsinkaan kun ei ole oma muija.
        Kunhan nyt olisi tomera ja hoitaisi niitä asioita, joita lupasi vaalipuheissaan.
        Ai niin, voisihan hän pitää pikien näpit kurissa myös.


    • Myös ja nimenomaan

      kaikki lastenraiskaajat, murhaajat ja vastaavat.

      Heitä suojellaan, mutta uhrin naama lehdessä.

      Mikkelin kolmoismurhaaja yksi esimerkki,
      kolmannen nuoren naisen murhannut mies
      oli pakoilemassa, poliisi etsi häntä,
      mutta naamaa ei julkistettu!

      Onneksi sitten Kuopiossa saatiin otettua kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      339
      4397
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      85
      2486
    3. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      289
      2445
    4. Raakkujen tappajat

      Hienosti meni. Vajakki motokuski rämpi joessa ja tappoi läjän raakkuja. Toivottavasti joutuu maksamaan jokaisesta korvau
      Suomussalmi
      207
      1849
    5. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      39
      1755
    6. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      37
      1728
    7. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1468
    8. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      99
      1456
    9. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      20
      1426
    10. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      86
      1226
    Aihe