Hej!
Mulla on kotona 4-vuotias cockerityttö ja hänelle pitäisi löytää trimmaaja Turun seudulta. Muutettiin vasta tänne eikä oikein tunneta piirejä mutta koira on ihan kotihauva eli perustrimmaajaa etsitään. Tietäisikö joku minne kannattaa mennä? Pelottaa että joku menee pilaamaan tuon turkin trimmaamalla väärin(esim.koneella niinkuin kaverini koiralle kävi)...
Kiitoksia vastauksista!
Trimmajaa Turun seudulta?
2
485
Vastaukset
- trimmaaja
Turussa on ainakin Kauhasen Nina, hänellä on monenkymmenen vuoden kokemus cockereista, eli todellakin osaa asiansa. Ja käsittääkseni hänellä on ihan trimmausliike siellä. Cockerit ry:n sivuilta löydät trimmaajalistan ja numeron.
- spankkuli
Hanna Nyman on cockeri-kasvattaja ja tosi hyvä&lempeä(ei liian kovakourainen, toisin kuin jotkut muut)trimmaaja, hän trimmaa Länsikeskuksen lähellä olevassa eläinkaupassa Zoojattaressa.Itse käymme hänen luonaan trimmattavana. Laita googleen hakusanaksi kennel finemoon ja löydät hänen kotisivunsa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764