Onko kokemusta minkä hintaista elektroniikka, esim. kamerat, on Vietnamissa ja erityisesti Saigonissa?
Elektroniikka
4
1098
Vastaukset
- vietcongi
järisyttävän halpaa, ainakaan kamerat. Lisäksi takuu tuskin kattaa muun kuin Vietnamin. Lisäksi markkinoilla on paljon Kiinasta salakuljetettua tavaraa ja piraattikopioita. Jotain halpis dvd-soittimia saa edullisesti, mutta kaikki laatumerkit kuten Sony, Panasonic ym. ovat lähes tulkoon Suomen hinnoissa, ehkä 10 - 20% edullisempia. Suunnista Kuala Lumpuriin jos halpaa elektroniikkaa halajat ;-) Kaikki tuontitavara on kovissa hinnoissa johtuen suurista tullimaksuista.
http://vatgia.com/334/55953/samsung-lcd-la32r81b.html
Vertaile tuolta, sivu on tosin vietnaminkielinen, mutta kyllä siellä pystyy navigoimaan kuvien perusteella.- tuhkimo78
Mietin kannattaako ostaa saigonista kameran (olympus) muistikortteja? Alan liikkeistä varmaan, vai?
Onko muuten kokemusta valokuvien teettämisestä siis digi muistikortilta? Kiitos tiedoista.
- amatöörin mielipide
Mielestäni elektroniikka on halvempaa kuin Suomessa. Ostin noin 1-2 v. Sitten CF 4 G -muistikortin Suomessa hintaan 300e. Täällä sama 60USD. Olymbus 710 digipokkari kamera hintana täällä 150e. LG taulu TV 42PC5 n. 780 e. Suomessa tietääkseni 1000-1200e. En tarkoita, että roudaat 42 plasman matkalaukussa kotiin, mutta siinä muutama hinta esimerkin vuoksi. Tuotteiden aitoudesta en tiedä, mutta markkinoilta ko hinnat eivät olleet.
- 4 Gt CF-kortti
maksaa Suomessa vähän yli 20 euroa.... Ja tuo Olympus on jo pari vuotta vanha malli. Joku Canonin pokkarin hinta voisi kertoa onko hintataso todellisuudessa halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016