Minä ainakin jo haluaisin harpata loskan yli suoraan kevään tuuliin.
Kunnon talvea ei ole ollut tänä vuonna. Normaalisti tykkään hiihdellä hohtavilla hangilla.
Ajatteletteko jo kevättä
11
354
Vastaukset
- 12234
harppaan parinviikon päästä karonille lomalle sen jälkeen sitten vois vaikka kevättä odotella
- Riitta-Lemmikki
rinnoissa täälläkin. Kevät keikkuen tulevi ja unohdetaan yöpakkaset.
- Otto-Vaan
Eilen ja toissa päivänä tuntuikin jo aika keväiselle.
Talitiaiset ja varpuset kävivät jo aivan kuumana.:)
Sorsatkin saivat aivan sulassa vedessä uiskennella
ja pientä vispilä kauppaa näytti heilläkin jo olevan.
Ilma oli keväisen raikas,valoisa ja leuto,se saa
luonnollekkin jo näin aikaisin kevättä rintaan.
Sukset varmaan saa laittaa pian eläkkeelle, niin
huonolta toi lumitilanne on muutamana vuonna näyttänyt.
Toivottavasti nyt lunta löytyy tuolta ylempää,
jos tästä vielä sinne suuntaisi suksien suunnan. - mikhaildenisov
kevätpäivä tänään.Eilen sanovat ettei tänne talvee tulekkaan!
vuodenaikaa teillä.:))
Ootko jossain "Ping pongin" korkeudella.
Semmoinen paikka jäi mieleen, kun käytiin aikoinaan keväisin treenaamassa erästä kesälajia 'eteläisessä' Ruotsissa.- kevät,kevätkesä ja
emw34 kirjoitti:
vuodenaikaa teillä.:))
Ootko jossain "Ping pongin" korkeudella.
Semmoinen paikka jäi mieleen, kun käytiin aikoinaan keväisin treenaamassa erästä kesälajia 'eteläisessä' Ruotsissa.kesä.muut poistetaan vähitellen!!
- Kähmis
keskeisessä Suomessa asuvana olen tänä talvena avannut hiihtokauden jo kolme kertaa. Ja nyt kun lunta tuli jo kunnolla, on järisyttävä flunssa päällä.
Ketuttaa. Katso, vieläkin minä sanon:"Ketuttaa."
Sunnuntaina aattelin jo kuitenkin lähteä varovasti edes purtsaa kiertämään. Metsälatu ei taida vieläkään olla auki.- tavallinentiina
siitä, että ne yrittää aina uhmata flunssaa. Ole hyvä mies nyt vain kunnolla kipeä ja flunssainen. Kevättä riittää.
- Kähmis
tavallinentiina kirjoitti:
siitä, että ne yrittää aina uhmata flunssaa. Ole hyvä mies nyt vain kunnolla kipeä ja flunssainen. Kevättä riittää.
sun sivullas.
TavallineTiina ei sivullas sanonu mittää, mut sit kuitenki tuntuu oleva keskustelupastal sitä miältä, et kaik suamailaiset miähet o vähä hullui. Kovas lunssas hiihtämää, ku mää oo nii pal miäs. Ettei sit iha äijä.
Emmä lähre larul eres huamen. Pyhän mä lähre ja silloki ylämäet varovast.
- Sinimarjanen
kevättä ja valoisuutta odotan.
Onneksi lomiakin vielä pitämättä.
Toiveissa olisi, jospa kuitenkin vielä
tänä talvena tulisi hiihdeltyä.
Kai sitä luntakin jostain löytyy.:) - Jermuxi tms.
joten syksyn sienisato varmaan alkaa olla jo ihan käsillä. Kjäh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783