Onko kokemuksia Riian hostelleista? Tai halvoista hotelleista? Yritetään selvitä halvalla yöpymisestä joten onko suositeltavia kohteita? :)
Ja entä onko tietoa mitä kylpyläkäynti maksaa Jurmalassa?
Kiitos!
Hyvä hostelli vanhassa kaupungissa?
6
1179
Vastaukset
- kko
olimme ko. hotellissa vuosi sitten, siisti ja kaikki lähellä, suhtkoht rauhallinen paikka sijainti ja aamupala oli ihan ok.
- Taha
Me olemme olleet usein Riikassa siten, että olemme vuokranneet huoneiston paikalliselta yritykseltä. Nimeä en nyt muista, mutta eiköhän googlettamalla löydy. Asuntoja on ollut monentasoisia, vaatimattomasta tosi hulppeaan, aina vähän porukan mukaan. Palvelu on aina pelannut hyvin ja asunnot ovat olleet siistejä ja hyvillä paikoilla. Suosittelen, varsinkin, jos seurueessa on useampi henkilö.
Jurmala on upea paikka. Lomakauden ulkopuolella hoidot ja muu hintataso on aika edullinen. Itse otimme oman hotellimme hoidot (asukkaille -50%) ja aika edullista oli. Tosi hotelli itsessään (Pegasos Pils) on aika tyyris lomakaudella. Huhti-toukokuussa sekin oli varsin edullinen ja erittäin hyvätasoinen. Hyvää matkaa Riikaan!- Rigalina
Jos etsiin halpaa majoitusta, kannattaako etsintää rajoittaa vanhaankaupunkiin, joka on majoituksen ja muunkin suhteen kallein alue? Torin laidalla on hostelli, kuulemma ihan asuttava; ystäväni majoittui sinne tyttärensä kanssa pari vuotta sitten. Mutta luulisin, että ympäristö on iltasella vähän turvaton.
- been there
frankilla oon ite käyny viimeset 3 kertaa..se on ainakin halpa jos menee isoon dormiin..hinta on siinä 7-10e/yö. on hyvä paikka: p
- ppnet
saat ainakin nukkua yösi rauhassa...
- sippiliini
otimme huoneen www.dodohotels.com...39 euroa yö,15 minuutin kävely vanhaan kaupunkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882