täytyy oppia tulemaan toimeen. Ihmetyttää se asia jos pyörätuolia käyttävä henkilö on televisiossa haastateltavana, niin hän istuu pyörätuolissa vaikka mukava sohva tai tuoli olisi kyllä tarjolla. Ei kai kukaan joka polkupyörällä menee haastateltavaksi televisioon istu polkupyörän päällä. Tottaka jos on helpompi istua pyörätuolissa jos vamman laatu sen määrittelee. Pyörätuoli on liikkumisvälinen paikasta toiseen, ei joku "sinä olet hyväksynyt tämän asian" juttu, joka on terveiden ihmisten keksimää hölynpölyä.
Asiaa ei tarvitse hyväksyä, mutta
2
1025
Vastaukset
- asdgsssdsdf
niin... sellaiset ihmiset on kyllä typeriä... mutta ei kaikki terveet ole sellaisia... todellakaan...
- C Able Guy
Mulla oli lento-onnettomuus, 10 vuotta sitten, jonka seurauksena tuli alaraajahalvaus.
Laakarit ennusti etten koskaan kavelisi.
Mutta sisulla sitten olen ponnistellut ja kavelen nyt kepeilla tai kaytan potkupyoraa jossa ei ole istuinta.
Joskus pannii kun ei ravintoloissa ole vapaana sita mukavaa sohvaa vaan niita tuoleja joissa ei ole pehmustusta. Mutta pyoratuoliin en kylla enaa istu vaikka sita usein yritetaan tuputtaa lentokentilla!
Silloin kun kaytin pyoratuolia, monet ihmiset naki sen pyoratuolin ekaksi ja persoonallisuus oli toisella sijalla.
Nyt jos kavelen keppien kanssa niin jo on kaikki mummot ja papat ovia avaamassa! Ovat taalla Englannin Siirtomaassa liian ystavallisia ja arsyttaa kun koko ajan hossotetaan ja yritetaan auttaa. Kylla ma pystyn asiat hoitamaan tavallani itse, ja jos en pysty niin sitten kylla pyydan apua.
Suomessa kaydessani ei onneksi ole porukka liian avuliasta mika on hyva.
Sori noi â ja õ pilkun puuttumiset. Liian tyõlastä talla napaaimistolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442