hauska mainos rautiaisesta
http://www.voitto-mainoselokuvakilpailu.fi/index.php/kilpailu/yleisoaanestys&id=17&workid=806
itse äänestin, ihan vaan siksikin että stadikka oli makeen näkönen...
Pasi Rautiainen
footbolley
4
1249
Vastaukset
- Juha82
pelimies, jokseenkin huonoa tuuria enimmälti maajoukkueurallaan.
- TOIVO
ETTÄ PASIN MAAJOUKKUEURA JATKUU VALMENTAJANA HETI NÄITTEN ULKOMAANPELLEJEN JÄLKEEN
- <<<<
ITSE MUISTAN NÄHNEENI PASIN ITIKSESSA JOSKUS 91 TAI 92 TIENOILLA JA PASI KUULUU IDOLEIHINI FUTIKSESSA
- <<<
97-98 < RIPPILEIRILLÄ KERRAN ETTÄ ERÄS OLI PASI JA MÄ ATIK < KOSKA MÄ IHAILEN MOLEMPIA JÄTKIÄ..PASI OLISI LOISTOHEPPU MAAJOUKKUEEN PERÄSIMESSÄ 2010-2014 AJANJAKSOA AJATELLEN TAIKKA SITTEN LITTI LITMANEN JA MOLARITREENARINA VOISI OLLA PERTTI ALAJA TAI OLLI HUTTUNEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722931
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152151En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2062086Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4731841Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1381573En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981103- 9963
- 77949
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.166915Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113889