Minun toiveeni toteutuvat
vain unissa mutta ei tässä
oikessa todellisessa elämässä
joskus maailma on niin kylmä
eikä kukaan tahdo ymmärtää
ei huolta pitää ja välittää
sitten jostain löytyy hän
joka tahtoo rakastaa että
onnenmuruista kiinni saa
toiveunta elän ja haaveissa
lennän odottaen rakkautta
jotta sydän voi unelmoida
tarkoittiko kohtaloni näin
että tie on kivinen mutta
ehkä tämä vielä perille vie.
Toiveunta
6
466
Vastaukset
kohtalo...sillä on salatut
tarkoitukset.
Ehkä uni kertoo sinulle totuuden
tai antaa ratkaisun:)
Herkkä oli runosi.- *Rakkaudenlahja*
kertooko se totuuden jota tässä kaipaa koska sitä vastausta ei kerro tuulikaan.Sydämellinen kiitos sulle kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!
Ja alkua viikonlopulle hymyilen
- *Rakkaudenlahja*
että runoni oli ihanaa luettavaa ja se lämmitti mieltäni!Sydämellinen kiitos kommentistasi ja kiitos myös kun kävit!Mukavaa perjantai-illan jatkoa!
- *MURUKULTA*
Ihmistä koitellaan joskus niin ettei tahdo millään ymmärtää,,,
Ja kuitenkin, kaikella on se oma tarkoituksensa,, polkunsa, vahvoilla vielä niin kivinenkin useesti..
Mutta toivo täytyy olla aina mukana!! :)
Ilta ja yö halitukset sinne ja kauniita unikuvia, R_lahja! :)- *Rakkaudenlahja*
kaikella on varmasti tarkoitus vaikka sitä itse ymmärtäisi.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa yötä ja aamua!Lämmin halaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201