Hei!
Minulla on ollut jo usean vuoden ajan Outlook Express käytössä ja se on toiminut täysin moitteettomasti. Minusta se on todella hyvä sähköpostiohjelma.
Pari viikkoa sitten tapahtui yllättäen niin etten saanut enää lähetettyä posteja. Vastaanotan niitä kuitenkin normaalisti.
Kun yritän lähettää postia niin ruudulle tulee teksti:
Viestiä ei voida lähettää, koska palvelin ei hyväksynyt lähettäjän sähköpostiosoitetta jne..
Mitään asetuksia en ole muuttanut. Tarkistin kuitenkin kaikki asetukset varmuuden vuoksi, mutta vikaa ei todellakaan löydy!
Onko muille käynyt näin?
Mikä avuksi???
Postit ei lähde!
9
5753
Vastaukset
- Poro1
kun et kerro mitään muuta tietoa niin oletan että sinulla on XP windows...
Kuitenkin vika voi olla siinä sonerassa jota käytät..
:)- kysymyksen heittäjä
Minulla on XP ja on ollut pitkään.
Sonera ei ole kyseessä vaan elisanet.
- juhakorkeapudas
Palvelin edellyttää kirjautumista - asetus on pois päältä:
Asetukset -> Tilit -> -> Ominaisuudet -> Lisäasetukset -> [X] Palvelin edellyttää kirjautumista -> OK- kysymyksen heittäjä
Tuotakin olen kokeillut ja kokeilin taas. Ei auta.
Mikä ihme tässä nyt on vialla???
- postitohtori
Kerrotko koko virheilmoituksen. Olisi helpompi auttaa. Jos virheilmoiutuksessa näkyy sähköpostiosoitteesi, muuta se vaikka muotoon [email protected].
- Parka
Lähtevän postin palvelinasetuksissa on häikkää luultavasti. Nollaa ne ja tee uudelleen.
Tallenna ne viestit mitä haluat säilyttää. ja poista tili. Sitten asennat tilin palvelimelle uudestaan.
- ei ota jos ei annakaan. - lähettäjää jota ei tunnisteta
Annoitte hyviä neuvoja, mutta vika ei vaan ottanut korjaantuakseen niilläkään. Taisin siirrellä rastia ruudusta ruutuun välillä ja aina jokin oleellinen puuttui tai oli liikaa.
Äsken löysin Gmailin tukikeskuksen sivut ja sieltä sitten virheilmoitukset.
SAIN POSTIN TOIMIMAAN!!!!!!!! Oon todella onnellinen.
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=fi&answer=60870- sama tyyppi - uusi ongelma
Äsken luulin saavani homman täysin kuntoon, mutta ei.
Aiemmin virheilmoituksena oli: " Portti: 465, Suojattu(SSL): Kyllä, Palvelinvirhe: 530, Virhenumero 0x800CCC78".
Silloin ei lähtenyt mitkään postit ulos.
Nyt lähtee tavalliset postit, mutta ei mitkään liitetiedostot tai kuvat. Nyt virheilmoituksessa lukee mm. :
Protokolla: SMTP, palvelimen vastaus: 250 DSN. .....Portti 25 SSL suojattu; kyllä. Palvelinvirhe: 250, virhenumero 0x800CCC7D.
Osaatteko nyt auttaa..???? - vee-e
sama tyyppi - uusi ongelma kirjoitti:
Äsken luulin saavani homman täysin kuntoon, mutta ei.
Aiemmin virheilmoituksena oli: " Portti: 465, Suojattu(SSL): Kyllä, Palvelinvirhe: 530, Virhenumero 0x800CCC78".
Silloin ei lähtenyt mitkään postit ulos.
Nyt lähtee tavalliset postit, mutta ei mitkään liitetiedostot tai kuvat. Nyt virheilmoituksessa lukee mm. :
Protokolla: SMTP, palvelimen vastaus: 250 DSN. .....Portti 25 SSL suojattu; kyllä. Palvelinvirhe: 250, virhenumero 0x800CCC7D.
Osaatteko nyt auttaa..????siinä luultavasti pitää olla sll-suojaus pois.
jos ei muuten ala pelaamaan, nii kaiva esiin elisan lähettämät täyttöohjeet ja tunnukset.
sitte meet sinne sivuille, joissa määritellään sähköpostin käyttäjä, tulevan - ja lähtevän postin tunnukset, muita tunnuksia, salasanoja ja täytät ne uudestaan.
on voinu jostain syystä nollautua.
eli työkalut/ jne... en muista ulkoa miten ne menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423