Olisiko kellään kyseisen pelin säätöjä?
säännöt voi lähettää [email protected]
sydämmelliset kiitokset jo etukäteen
P.S tulee tarpeeseen
harry potter viisastenkivi tietokilpailu
14
1057
Vastaukset
- Katjaana :)
Pelin pitäisi löytyä lastenhuoneen hyllystä, mut en mee tarkistamaan sitä nyt ku lapset nukkuu. Yritän palailla lähipäivinä asiaan jos vielä tarvetta?
- marjis
Löytyykö sinulta Harry Potter ja viisastenkivi tietokilpailupelin säännöt. Olisin tosi kiitollinen jos lähettäisit sen myös minulle. Peli on, mutta säännöt puuttuu.
- Katjaana :)
marjis kirjoitti:
Löytyykö sinulta Harry Potter ja viisastenkivi tietokilpailupelin säännöt. Olisin tosi kiitollinen jos lähettäisit sen myös minulle. Peli on, mutta säännöt puuttuu.
tänne tai laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin lähetän ohjeet sullekkin
- muistuttajtuaju
Katjaana :) kirjoitti:
tänne tai laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin lähetän ohjeet sullekkin
itse olen mennyt hukkaamaan nopan ja muistan hämärästi, että noppa ei ollu aivan normaali. muistaako kukaan millainen se oli?
- Lisbet22
Myös tänne säännöt kelpaisi jos viitsit laittaa. Jonnekin hukkuneet. [email protected] . Kiitos.
- Pääsispä pelaamaan
HeipäHei!
Olen yrittänyt löytää Harry Potter ja viisasten kivi tietokilpailupeliin sääntöjä ja nyt Bongaan täältä :)
Sähköpostiosoitteeni: [email protected]
Ja siis Suomenkieliset.
KIITOS Paljon! - pellehermanni2
Moi potter 45.
Ohjeet matkalla. - Inkki
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi potter 45.
Ohjeet matkalla.Saisinko minäkin ohjeet :) [email protected]
- pellehermanni2
Moi linkki.
Ohjeet matkalla. - pellehermanni2
Ohjeet kiitos.
Ohjeet matkalla.
Ja ei kun pelamaan.
- pelle hermanni
Moi pääsisinpä pelamaan.
Ohjeet on lähetty Sinulle.
Ja ei kun pelamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801798
- 921628
- 691623
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91241- 80978
- 94965
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882