Olisiko kellään kyseisen pelin säätöjä?
säännöt voi lähettää [email protected]
sydämmelliset kiitokset jo etukäteen
P.S tulee tarpeeseen
harry potter viisastenkivi tietokilpailu
14
1036
Vastaukset
- Katjaana :)
Pelin pitäisi löytyä lastenhuoneen hyllystä, mut en mee tarkistamaan sitä nyt ku lapset nukkuu. Yritän palailla lähipäivinä asiaan jos vielä tarvetta?
- marjis
Löytyykö sinulta Harry Potter ja viisastenkivi tietokilpailupelin säännöt. Olisin tosi kiitollinen jos lähettäisit sen myös minulle. Peli on, mutta säännöt puuttuu.
- Katjaana :)
marjis kirjoitti:
Löytyykö sinulta Harry Potter ja viisastenkivi tietokilpailupelin säännöt. Olisin tosi kiitollinen jos lähettäisit sen myös minulle. Peli on, mutta säännöt puuttuu.
tänne tai laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin lähetän ohjeet sullekkin
- muistuttajtuaju
Katjaana :) kirjoitti:
tänne tai laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin lähetän ohjeet sullekkin
itse olen mennyt hukkaamaan nopan ja muistan hämärästi, että noppa ei ollu aivan normaali. muistaako kukaan millainen se oli?
- Lisbet22
Myös tänne säännöt kelpaisi jos viitsit laittaa. Jonnekin hukkuneet. [email protected] . Kiitos.
- Pääsispä pelaamaan
HeipäHei!
Olen yrittänyt löytää Harry Potter ja viisasten kivi tietokilpailupeliin sääntöjä ja nyt Bongaan täältä :)
Sähköpostiosoitteeni: [email protected]
Ja siis Suomenkieliset.
KIITOS Paljon! - pellehermanni2
Moi potter 45.
Ohjeet matkalla. - Inkki
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi potter 45.
Ohjeet matkalla.Saisinko minäkin ohjeet :) [email protected]
- pellehermanni2
Moi linkki.
Ohjeet matkalla. - pellehermanni2
Ohjeet kiitos.
Ohjeet matkalla.
Ja ei kun pelamaan.
- pelle hermanni
Moi pääsisinpä pelamaan.
Ohjeet on lähetty Sinulle.
Ja ei kun pelamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845