Viimeinen ehtoollinen

Matti Myöhänen

MItenköhän Milanosta olisi mahdollisuus saada lippuja katsomaan Viimeistä ehtoollista? Netistä ei enää saanut lippuja viikolle 8. Kannattaako mennä kytikselle kirkon ulkopuolelle? Kokemuksia/vinkkejä...

13

7950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      ja varaa liput puhelimitse nettisivuilla olevasta numerosta. saatat joutua yrittämään useasti - numero on usein varattu tai ei vastaa lainkaan, kannattaa kuitenkin sinnikkäästi yrittää. paikan päällä ei enää saa lippuja, vaan ne on todella varattava etukäteen. tai siis lippuluukulta tietysti saa varattua esim. kuukauden päähän lippuja, jos satutte olemaan niin kauan milanossa...

      • Matti Myöhänen, sittenkin a...

        Kiitti vihjeestä!

        Heti ekalla soitolla tärppäsi ja liputkin sain varattua mukavaan aikaan.

        Olis pojat voineet niillä nettisivuillakin pitää aikoja vapaana! Toisaalta kiertoajelun kautta olisi saanut liput sinne, mutta olisi tarvinnut pyöriä neljä tuntia ympäri Milanoa olettaen, että ei olisi aloitettu Viimeisestä ehtoollisesta. Hintakin olisi ollut vähän kalliimpi.

        Olisko muita hyviä vinkkejä?


      • Varannut nyt
        Matti Myöhänen, sittenkin a... kirjoitti:

        Kiitti vihjeestä!

        Heti ekalla soitolla tärppäsi ja liputkin sain varattua mukavaan aikaan.

        Olis pojat voineet niillä nettisivuillakin pitää aikoja vapaana! Toisaalta kiertoajelun kautta olisi saanut liput sinne, mutta olisi tarvinnut pyöriä neljä tuntia ympäri Milanoa olettaen, että ei olisi aloitettu Viimeisestä ehtoollisesta. Hintakin olisi ollut vähän kalliimpi.

        Olisko muita hyviä vinkkejä?

        Menen Milanoon Roomasta aamulla 15.2. Varasin eilen netin kautta erään lipputoimiston kautta lipun Viimeistä ehtoollista varten. Tänään tuli vahvistus vouchereineen.


      • Eilen varasin
        Varannut nyt kirjoitti:

        Menen Milanoon Roomasta aamulla 15.2. Varasin eilen netin kautta erään lipputoimiston kautta lipun Viimeistä ehtoollista varten. Tänään tuli vahvistus vouchereineen.

        Varasin Milanon museoiden sivujen kautta. Sivut on englanniksi ja italiaksi. Piti valita aika ja toinen aika varalle, joka sopii jos ensimmäinen on varattu. Ehkä sitten joku oli perunut, koska aika löytyi. Voucher tuli tänään.


      • tyhmä kyselee
        Eilen varasin kirjoitti:

        Varasin Milanon museoiden sivujen kautta. Sivut on englanniksi ja italiaksi. Piti valita aika ja toinen aika varalle, joka sopii jos ensimmäinen on varattu. Ehkä sitten joku oli perunut, koska aika löytyi. Voucher tuli tänään.

        Eli onko tosiaan jonkinlaiseen museokierrokseen tämä ajanvaraus ? Kauanko kestää ja paljonko maksaa ? Ehkä siis kuuluis yleissivistykseen käydä Viimeistä Ehtoollista katsomassa. Oliko hinnan väärti?


    • Turisti Milanoon

      Voisko joku ystävällismielinen sielu laittaa nettisivun linkin, jossa on puh.numero tai jota kautta saa suoraan varattua piletit bileisiin ilman soittoa? Mille grazie!

      • Milanoon

        Hei,

        tilasin itse otsikon osoitteesta liput, vahvistus tuli sähköpostiini kahden työpäivän päästä.

        Hinta on muutaman euron kalliimpi kuin virallisten sivujen kautta, mutta säästyypähän epävarmuudelta kun liput on taskussa.


    • Juki

      Ei ole valitettavasti kokemusta Viimeisen ehtoollisen viime hetken lipuista, mutta La Scalaan sain liput SAMALLE illalle tammikuussa Toscaan. Lippuja sai Duomon aukion luona olevan metroaseman luota, muistaakseni, lipputoimisto maan alla. Matkalla sinne tietysti jo musta pörssi tarjosi kanssa.

      Mistä linkistä minä taas saan liput tilattua toukokuulle nähdäksemme Viimeisen ehtoollinen -teoksen??

      • R

        Hei!

        Minä varasin tänään liput viimeiselle ehtoolliselle, käytin tästä ketjusta linkkiä tickitaly.com ja saman tien tuli viesti sähköpostiin, että varausta käsittelevät ja 48h sisään tulee varmistus. 16 € oli normilippuja kappale, mutta mieluummin maksan vähän ekstraa kun jään lippuluukulle odottelemaan. Nyt siis toivotaan vain varmistusta.. :)


      • :( !!
        R kirjoitti:

        Hei!

        Minä varasin tänään liput viimeiselle ehtoolliselle, käytin tästä ketjusta linkkiä tickitaly.com ja saman tien tuli viesti sähköpostiin, että varausta käsittelevät ja 48h sisään tulee varmistus. 16 € oli normilippuja kappale, mutta mieluummin maksan vähän ekstraa kun jään lippuluukulle odottelemaan. Nyt siis toivotaan vain varmistusta.. :)

        Tickitalya en suosittele kenellekään, itse yritin 3 viikon päähän varata lippuja, 3 eri päivälle, 6 eri kellonajalle, eikä mikään aika sopinut. en siis saanut lippuja ja näiden yritysten käsittelyyn meni 1,5 vkoa joten saa nähdä saanko mistään enää lippuja.


      • jaakkoolavi
        :( !! kirjoitti:

        Tickitalya en suosittele kenellekään, itse yritin 3 viikon päähän varata lippuja, 3 eri päivälle, 6 eri kellonajalle, eikä mikään aika sopinut. en siis saanut lippuja ja näiden yritysten käsittelyyn meni 1,5 vkoa joten saa nähdä saanko mistään enää lippuja.

        mummin kanssa Milanosta. Kävimme pe 18.6. katsomassa Vincin Pyhän ehtoollisen. Meillä oli nettiliput vivaticketin kautta - ostettu 12.5.10. Lippuluukulla oli tiedonanto siitä että näytökset olivat loppuunmyytyjä seuraavaksi kahdeksi viikoksi ja ettei peruutuspaikkoja ole. Toivottavasti kaikki halukkaat löytävät jostakin lippunsa jollakin konstilla. Kohtuullisen paljon Milanossa oli muutakin nähtävää ja koettavaa, neljä täyttä päivää kierreltiin Milanossa, jokunen kauppakin tuli siinä sivussa koluttua. Viimeinen täysi päivä tutustuttiin Bergamoon - otettiin aamujuna Centralesta. 4,20e/nenä/sivu ja illansuussa takaisin. Mukava reissu.


      • Taas pian menossa
        :( !! kirjoitti:

        Tickitalya en suosittele kenellekään, itse yritin 3 viikon päähän varata lippuja, 3 eri päivälle, 6 eri kellonajalle, eikä mikään aika sopinut. en siis saanut lippuja ja näiden yritysten käsittelyyn meni 1,5 vkoa joten saa nähdä saanko mistään enää lippuja.

        Liput kannattaa tilata suoraan Milanon museoiden sivulta ilman mitään jobbareitten välikäsiä. Tulee halvemmaksikin. Tässä linkki: http://www.milan-museum.com/index.htm


      • Kannatti nähdä!
        Taas pian menossa kirjoitti:

        Liput kannattaa tilata suoraan Milanon museoiden sivulta ilman mitään jobbareitten välikäsiä. Tulee halvemmaksikin. Tässä linkki: http://www.milan-museum.com/index.htm

        Joo, kannatan ed. kirjoittajaa...aluksi tilasin Tickitalyn kautta ja kaiken piti olla kunnossa kunnes luottokorttimaksun kanssa tuli ongelmia...he eivät ssaneet maksua suoritettua vaikka olin yhteydessä luottokuntaakin, joka tarkisti ettei kortissa ollut mitään "lukkoa", joka olisi estänyt maksun suorituksen.No, tilaus purettiin ja he ehdottivat uuden tilauksen tekemistä. Kävin kuitenkin Italian museon virallisilla sivuilla ja huomasin siellä liput Last Supperiin ja Breda Galleryyn (vanhin Milanon taidemuseo), samalla lipunostolla pääsi kumpaankin ja hinta oli 16 e...loppujen lopuksi lippumyynti palautti lippujen hinnan takaisin, koska matkustusajankohtana Milanossa oli Free Culture-viikko (ilmaiset pääsymaksut museoihin) ja maksoin lipuista vain toimitusmaksun!!

        Ja aika hieno taulu ja paikka.... jo ajatus siitä, että da Vinci on maalannut taulun samassa tilassa, teki vaikutuksen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe