Britney lopetti syömisen

...

Britneyn sairaalaan kiikuttamisen taustoista on tihkunut jälleen uusia uutisia. Moniongelmaisen pop-prinsessan perhe oli suunnitellut Britneyn sairaalahoitoon viemistä jo pitkään, mutta viimeinen niitti suunnitelmien toteuttamiselle oli se, että nukkumisen lisäksi Britney oli lopettanut myös syömisen ennen hoitoon viemistä.

Life & Style -lehden mukaan Britneyn läheiset olivatkin pelänneet, ettei tähden kroppa enää yksinkertaisesti kestä. Ennen eilistä Britney ei ollut nukkunut lähes viikkoon, huolimatta siitä, että tähti oli napsinut unilääkkeitä ongelmaansa. Tämän lisäksi tähti oli ollut myös syömättä viikon verran.

Lehden mukaan Britneyn läheiset alkoivat suunnitella tähden hoitoon viemistä jo viime kuussa. Suunnitelmiin on kuulunut myös neidon managerin Sam Luftin poistaminen Britneyn elämästä, sillä perhe katsoo Luftin olevan yksi Britneyn suurimmista ongelmista.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/606814?viihdeuutiset

2

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin lopettaa

show bisneksen, jos perhe potkaisee managerin pellolle. Ainakin se on hyvä asia, että Briitun äiti yrittää saada tyttärensä edes joksikin aikaan syntymä seudulleen.

• Lontoon_trendit

Britney Spearsin sekoilut ovat maailmanlaajuinen uutisaihe, jatkuva sellainen. Samassa sarjassa painii Paris Hilton. Jotain mätää on systeemissä, kun pitää nostaa nuorten naisten ahdinko, ja siitä juoruilu niin tärkeään asemaan. Mitä uutisarvoa noilla ilkeämielisillä juoruilla on? Tai miten ne auttavat näitä nuoria ihmisiä ahdingossaan? Britney Spears tuntee varmasti olonsa hyvin yksinäiseksi miljoonien ihmisten märehtiessä hänen asioistaan. Saa nähdä käykö Britneylle niinkuin Anna Nicole Smithille. Minä itse haluaisin myös lomaa Britney Spears juoruilta. Haluaisin mieluummin lukea oikeita uutisia lehdistä. Britney vie liikaa huomiota oikeasti tärkeiltä asioilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe