Britney lopetti syömisen

...

Britneyn sairaalaan kiikuttamisen taustoista on tihkunut jälleen uusia uutisia. Moniongelmaisen pop-prinsessan perhe oli suunnitellut Britneyn sairaalahoitoon viemistä jo pitkään, mutta viimeinen niitti suunnitelmien toteuttamiselle oli se, että nukkumisen lisäksi Britney oli lopettanut myös syömisen ennen hoitoon viemistä.

Life & Style -lehden mukaan Britneyn läheiset olivatkin pelänneet, ettei tähden kroppa enää yksinkertaisesti kestä. Ennen eilistä Britney ei ollut nukkunut lähes viikkoon, huolimatta siitä, että tähti oli napsinut unilääkkeitä ongelmaansa. Tämän lisäksi tähti oli ollut myös syömättä viikon verran.

Lehden mukaan Britneyn läheiset alkoivat suunnitella tähden hoitoon viemistä jo viime kuussa. Suunnitelmiin on kuulunut myös neidon managerin Sam Luftin poistaminen Britneyn elämästä, sillä perhe katsoo Luftin olevan yksi Britneyn suurimmista ongelmista.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/606814?viihdeuutiset

2

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin lopettaa

show bisneksen, jos perhe potkaisee managerin pellolle. Ainakin se on hyvä asia, että Briitun äiti yrittää saada tyttärensä edes joksikin aikaan syntymä seudulleen.

• Lontoon_trendit

Britney Spearsin sekoilut ovat maailmanlaajuinen uutisaihe, jatkuva sellainen. Samassa sarjassa painii Paris Hilton. Jotain mätää on systeemissä, kun pitää nostaa nuorten naisten ahdinko, ja siitä juoruilu niin tärkeään asemaan. Mitä uutisarvoa noilla ilkeämielisillä juoruilla on? Tai miten ne auttavat näitä nuoria ihmisiä ahdingossaan? Britney Spears tuntee varmasti olonsa hyvin yksinäiseksi miljoonien ihmisten märehtiessä hänen asioistaan. Saa nähdä käykö Britneylle niinkuin Anna Nicole Smithille. Minä itse haluaisin myös lomaa Britney Spears juoruilta. Haluaisin mieluummin lukea oikeita uutisia lehdistä. Britney vie liikaa huomiota oikeasti tärkeiltä asioilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe