Socket 939 saako duel corea?

Vyrrtne

Eikös tuo socket 939 tarkoita emolevyni mallia tai jotain? Nyt tuli tarve hankkia duel core suoritin koska joudun käyttämään sovelluksia jotka vaativat sen mutta en ole varma käykö minun koneeseen duel coret.
Muistelen että emolevyni on socket 939.

Ja toinen juttu; Kuuluuko se tuuletin siihen prosessoriin? Eli jos ostan uuden prosessorin vaihtuuko myös tuuletin? Nimittäis olen jo näytönohjaimen ja powerin päivittänyt ja nyt tämä kone huutaa niin lujaa ettei omia ajatuksia kuule.
Ennen päivityksiä tämä oli oikea huopatossutehdas mutta ei enää. =( Eli yhtään enempää ei ääniä kiitos. :) Voisko joku linkittää mahd halvan duel core prossun socket 939 käyvän? Ja riittääkö sitten että minulla on socket 939 vai tarviiko jotain muuta tietää? Kiitos etukäteen!

7

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika.

      >Socket 939 saako duel corea?<

      Se on emolevykohtainen, joten katso emolevyn valmistajan kotisivulta oman emolevysi tiedot. Sieltä löytyy lista siihen emolevyyn sopivista prossuista.


      >Eli jos ostan uuden prosessorin vaihtuuko myös tuuletin?<

      Osta prossu Boxed-versiona; siinä on tuuletin mukana.

    • Prosessorit
      • vurrtne

        Vielä sellanen kysymys että onko noi vaikea aentaa? Näyttiksesytä selviän vielä jotenkuten :D


      • jokuasd
        vurrtne kirjoitti:

        Vielä sellanen kysymys että onko noi vaikea aentaa? Näyttiksesytä selviän vielä jotenkuten :D

        eli prossujen asennukses ei ole muuta olennaista kuin että alla oleviin piikeihin ei saa koskea. ja ajureita ei ole ollenkaan
        ...


      • opteron
        jokuasd kirjoitti:

        eli prossujen asennukses ei ole muuta olennaista kuin että alla oleviin piikeihin ei saa koskea. ja ajureita ei ole ollenkaan
        ...

        Paitsi Amd dual-core optimizer ajurit, jotka kannattaa asentaa.

        Tietysti jos jostain löydät Amd opteron dual-core prossun niin sellanen koneeseen. Tehokkaampia kuin nuo normi 64:t


    • vaikeaa

      Ongelma on vain se, että mistä löytyy 939 kantaisia AMD porssuja enään. Ei ole ainakaan yhdenkään pääkaupunkiseudun mikropajan hintalistoilla.

    • ex-asiakas

      Jos haluat välttää ongelmia takuu- ja huolto-ongelmien yllättäessä, vältä silloin myös verkkokauppa.com liikettä.

      Lisätietoja osoitteessa http://verkkokuopasta.blogspot.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe