laittakaas linkkiä jos on nettiin tullut jo kunnon kuvagallerioita mp messuilta. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/288tt hc-motorsport-mp-messut-2008.html;jsessionid=595F30A24E34FE1726691040168BDA4B.MSAS2.html
tossa on yks (ja ainut tällä hetkellä) minkä löysin mutta on varsin tynkä, ei läheskään kaikkia paikalla olleita pyöriä oo kuvattu.
mp messu kuvat
9
3838
Vastaukset
- Huomaa
Mikä katsojaa kiinnostaa kun katsoo katsottujen määrää se ei ole moottoripyörä yksin kuvassa.
- MAALIPYSSY
UPEAT MESSUT JA UPEAA NAISKAUNEUTTA
- Naiskävijä
Missä oli naiskatsojan silmää hivelevät komeat miesmotoristit vain vähissä pukeissa keekoilevia tytyjä oli, heistä ei ollut naiskatsojalle mitään iloa :( No tietty,olihan komeita pyöriä!
- Naismotoristi-68
Naiskävijä kirjoitti:
Missä oli naiskatsojan silmää hivelevät komeat miesmotoristit vain vähissä pukeissa keekoilevia tytyjä oli, heistä ei ollut naiskatsojalle mitään iloa :( No tietty,olihan komeita pyöriä!
Ei minua otettu messuilla edes vakavasti kun pyysin tarjousta uuteen harrikkaan, tallissa odottelee kevättä nykyinen menopelini harrikka -03. Saman olen valitettavasti huomannut moottoripyöräliikkeessäkin naismotoristi saa asiallista palvelua todella harvoin. Mutta ehdottomasti silmänruokaa messuille myös meille naismotoristeille!!!! Uskokaa vaan äijät että olemme varteenotettavia ostajia.
- nönnönnöö
Naiskävijä kirjoitti:
Oli muuten fabion näköinen mieskomeus näytillä, oliskohan ollut Hondan osastolla.
- Naiskävijä
nönnönnöö kirjoitti:
Oli muuten fabion näköinen mieskomeus näytillä, oliskohan ollut Hondan osastolla.
Oli niin mahoton tungos siinä Hondan osastolla, että jäi kyllä "Fabio" näkemättä/huomaamatta, voi harmi!!!!
- maalipyssy
Upeita kuvia....upeita prätkiä ja upeita tyttöjä..omat prätkä suosikit moto-guzzi.kawasaki.
honda.bmw.mz ja harley-davidson ja unelmaprätkä 750 kuutioinen moto-guzzi musta ja 650 kuutioinen yamaha - dumbojack
Tässä olisi yksi saitti jossa on gallerioita messuilta, pitäis päivittyä jatkuvasti: http://motomania.fi/sivu/mp08
- gp600
oma suosikkipyörä yamaha toinen suosikki kawasaki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713