koneenkuva ja

masturboiti kin

Minkä merkkisen koneen kuva laukasee sinun
mastuboinnin , siis mällin ? Kerro rohkeasti
koemuksesi voit välttyä aivojen pehmenemiseltä.

10

1982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laukesi

nyt taisi olla väärä aihe !!!!

• fxyhj

Ihan mikä vaan.Valmet,Ponsse..onhan näitä. Monesti työvuoron päätteeksi "tempaisen" vaseliinituubiin.Varsinkin silloin kun olen tehnyt paljon puuta!!

• shellin rasvoja

ei silloin kannata käyttää, niistä jää ikävä pistävä maku joboon. Ainakin eukko ei tykkää imuttaa illalla jos on retinaxi tuubiin tyrkänny vuoron päätteeksi.

Sitten noi lahovikaiset tyvet kans muuten hyviä, mut niistä voi saaha tikkuja varteen, kannattaa olla varovainen.

• Kun ajettiin
        shellin rasvoja kirjoitti:

ei silloin kannata käyttää, niistä jää ikävä pistävä maku joboon. Ainakin eukko ei tykkää imuttaa illalla jos on retinaxi tuubiin tyrkänny vuoron päätteeksi.

Sitten noi lahovikaiset tyvet kans muuten hyviä, mut niistä voi saaha tikkuja varteen, kannattaa olla varovainen.

Takavetosilla traktoreilla puuta,ja sen jälkeen pääsi teloilla varustetun koppiin,esim.Jehun,kyllä tuli melkein,kun näki telan liplattavan ikkunasta.

• ja pyykiny sitte kalun penk...

huolto o tehty ja penkki paskattu...

• xzzx

jeeeeee

• Veikko5-2

Aikianaan lapin savotoilla työheli mies vanhan Roburin kanssa. Letku katkesi, ölty lensi.
      -Mies tuumasi: Nelijä vuotta oon sinnuu runkannu ja nytkö sinä saet sen orkasmin !

• Nimetön

sellasen konhen mieki ostasinki,josa letkuje vaithoja ei neljän vuothen huoli murehtia.Jos joku tarkkanököne sellase on mehthäsä nähäny kerropa mullekhin.

• kkkkkkk

Kyllä tuo punainen Valtra hieman ajatuksia kiihottaa.
      Samaa voi sanoa myös Ponssesta ja Timberjack eli nykyään John Deere.

• hysssshysss

Kyllä minulla orkut voi lähellä olla, kun Valtra merkkinen komea punainen kone metsässä.
      Kuskilla yllään Valtra haalarit, jossa selässä komea teksti VALTRA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7175
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      163
      2170
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1758
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1393
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1196
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1135
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1076
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1029
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      259
      1003
    Aihe