Cuplaton ja maitohappobakteeri!!!help!

mä vaan....75

eli mulla on kohta 3 kk vauva. Päivällä kaikki on hyvin mutta illalla alkaa itku ja pierut oikein pärisee kunnolla ja toinen naama punasena huutaa :(

siis annanko oikeesti oikein tota cuplatonta kun siinä on että JOKAISELLE ATERIALLE 4 TIPPAA ELI SE ON 32 TIPPAA VRK NOIN.

Aika iso määrä?????

No nyt ostin myös maitohappobakteeri tippoja apteekista.

siinä oli että pvässä 5 tippaa ja ei saa ylittää.

Voiko antaa cuplatonta ja maitohappobakteeria samanaikaisesti???

olen nyt antanut ja huuto jatkuu..

huomenna annan vain cuplatonta....en enää uskalla antaa maitohappobakteeria kun tuntuu että itku lisääntyi.

Mä olen antanut nan1:stä...... taitaa sekin merkki olla paskaa.....hitto....

vastatkaa pian!

6

6172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiuni

      cuplatonit minä annoin samaan aikaa rela tippojen kanssa ja sekotin ne esim 20mil maitoon ni tiesin et varmasti saa ne rela tippoja kannattaa käyttää lisää vastustuskykyä kokeile masullaan pitää se yleensä päästää paukkuja ulos mulla oli koliikki vauva itki 3-4tuntia putkeen illalla ja aamupäivästä kans saman verran..onko kakannut milloin?jos kakka ei oo tullu esim lähemmäs viikkoon ni kokeile kuumemittaril vähän avitella kakan tuloa ja sit voit neuvolaan soittaa ja kysyä että saatko vähän luumusosetta antaa.kokeile tutteli omneota se kuulemma auttaa masuvaivaista.

      • mä vaan....75

        vauvalla toimii vatsa mainiosti. Joka toinen päivä tulee kakka.

        Ei sillä päivällä koske mahaan on iloinen ja naurava :)...mutta illalla paukuttelee oikein urakalla. ei itke kun jonkun tunnin ja nukahtaa sitten. Yöllä herättää 1 kerran ja jatkaa uniaan.


    • neuvolassa

      Meitä kiellettiin aikoinaan (puoli vuotta = iäisyys) antamasta molempia samaan aikaan. Joko Reloja tai sitten Cuplatonia, mutta ei molempia.

      Noi ei auta muuten kun annostelemalla juuri purkissa mainitut määrät. Ja jonkun aikaa menee, ennen kuin alkaa vaikuttamaan.

      Kannattaa antaa muuten ennen ruokaa, lusikalla suoraan suuhun. Jos puklauttaa ruoan päätteeksi, koko aine tulee ulos.

      Meillä muuten ilmeni koliikki nyt puoli vuotta myöhemmin maitoallergiaksi. Muuten poika oli täysin rintaruokinnalla, mutta jotta äiti olisi saanut edes vähän nukuttua, isä juotti Nannia iltaisin. Joka sitten huudatti yöllä. Josta koliikkituomio...

    • kannattais..

      ostaa aina pienelle vauvalle maitoproteiinittomia maitohappobakteereita!
      Meidänkin vauva huuti tuskasia huutojaan useemman kuukauden kunnes todettiin suolioireinen maitoallergia.
      Ja minä kun neuvolan ohjeiden mukaan vaan syötin maitohappobakteereita ja cuplatooneja itkuisuuteen, ja raukka kärsi niistä kahta vaan kauheemmin kun en älynny eikä kukaan sanonu että kannattais ostaa niitä maitoproteiinittomia jutskia..

      • mä vaan....75

        mä kokeilin tuttelin omenonia ja mahakivut loppui siihen nyt ei enää koske mahaan. uskomatonta mikä vaikutus voi olla kun vaihtoi nan1:sestä tutteliin.

        kiitos palstalaisille!!!!nyt rauha maassa yes


    • antaa molempia yht'aikaa!

      Vielä ei tiedä auttaako mut ehkä vähän on meillä huuto vähentynyt...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe