Cuplaton ja maitohappobakteeri!!!help!

mä vaan....75

eli mulla on kohta 3 kk vauva. Päivällä kaikki on hyvin mutta illalla alkaa itku ja pierut oikein pärisee kunnolla ja toinen naama punasena huutaa :(

siis annanko oikeesti oikein tota cuplatonta kun siinä on että JOKAISELLE ATERIALLE 4 TIPPAA ELI SE ON 32 TIPPAA VRK NOIN.

Aika iso määrä?????

No nyt ostin myös maitohappobakteeri tippoja apteekista.

siinä oli että pvässä 5 tippaa ja ei saa ylittää.

Voiko antaa cuplatonta ja maitohappobakteeria samanaikaisesti???

olen nyt antanut ja huuto jatkuu..

huomenna annan vain cuplatonta....en enää uskalla antaa maitohappobakteeria kun tuntuu että itku lisääntyi.

Mä olen antanut nan1:stä...... taitaa sekin merkki olla paskaa.....hitto....

vastatkaa pian!

6

6934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiuni

cuplatonit minä annoin samaan aikaa rela tippojen kanssa ja sekotin ne esim 20mil maitoon ni tiesin et varmasti saa ne rela tippoja kannattaa käyttää lisää vastustuskykyä kokeile masullaan pitää se yleensä päästää paukkuja ulos mulla oli koliikki vauva itki 3-4tuntia putkeen illalla ja aamupäivästä kans saman verran..onko kakannut milloin?jos kakka ei oo tullu esim lähemmäs viikkoon ni kokeile kuumemittaril vähän avitella kakan tuloa ja sit voit neuvolaan soittaa ja kysyä että saatko vähän luumusosetta antaa.kokeile tutteli omneota se kuulemma auttaa masuvaivaista.

• mä vaan....75

vauvalla toimii vatsa mainiosti. Joka toinen päivä tulee kakka.

Ei sillä päivällä koske mahaan on iloinen ja naurava :)...mutta illalla paukuttelee oikein urakalla. ei itke kun jonkun tunnin ja nukahtaa sitten. Yöllä herättää 1 kerran ja jatkaa uniaan.

• neuvolassa

Meitä kiellettiin aikoinaan (puoli vuotta = iäisyys) antamasta molempia samaan aikaan. Joko Reloja tai sitten Cuplatonia, mutta ei molempia.

Noi ei auta muuten kun annostelemalla juuri purkissa mainitut määrät. Ja jonkun aikaa menee, ennen kuin alkaa vaikuttamaan.

Kannattaa antaa muuten ennen ruokaa, lusikalla suoraan suuhun. Jos puklauttaa ruoan päätteeksi, koko aine tulee ulos.

Meillä muuten ilmeni koliikki nyt puoli vuotta myöhemmin maitoallergiaksi. Muuten poika oli täysin rintaruokinnalla, mutta jotta äiti olisi saanut edes vähän nukuttua, isä juotti Nannia iltaisin. Joka sitten huudatti yöllä. Josta koliikkituomio...

• kannattais..

ostaa aina pienelle vauvalle maitoproteiinittomia maitohappobakteereita!
      Meidänkin vauva huuti tuskasia huutojaan useemman kuukauden kunnes todettiin suolioireinen maitoallergia.
      Ja minä kun neuvolan ohjeiden mukaan vaan syötin maitohappobakteereita ja cuplatooneja itkuisuuteen, ja raukka kärsi niistä kahta vaan kauheemmin kun en älynny eikä kukaan sanonu että kannattais ostaa niitä maitoproteiinittomia jutskia..

• mä vaan....75

mä kokeilin tuttelin omenonia ja mahakivut loppui siihen nyt ei enää koske mahaan. uskomatonta mikä vaikutus voi olla kun vaihtoi nan1:sestä tutteliin.

kiitos palstalaisille!!!!nyt rauha maassa yes

• antaa molempia yht'aikaa!

Vielä ei tiedä auttaako mut ehkä vähän on meillä huuto vähentynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      17
      4633
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1692
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      281
      1558
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1044
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe