jarrumerkinnöistä otteessa

nuo jarrumerkinnät tarvis saada selville. eli rek,otteessa on jarrujen kohdalla merkittynä N näin ainakin minulla levyjarrullisessa pyörässä,mutta mikä on merkintä silloin kun edessä on levy ja takana rumpujarru? toivottavasti joku osaa neuvoa.. olis tärkeä tieto minulle..kiitos.
6713
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

on N/M

Äänestä
  • N= nestetoiminen,ap= alipainella toimiva, M= "Mono" joissain; mekaaninen(Tarkoittaa yleisesti mekaanista rumpujarrua eikä sitä että monoa maahan, vaikka tälle "monolle" naureskeltiin 70-luvun alkupuolella. Oli vävän vaihtelua, missä kylässä se santarmi rekisteriotteen kirjoitti)
    Asiaan: vanhemmssa pyörissä oli tyypillistä merkinnät: M/M= mekaaninen rumpujarru edessä ja takana. 70 luvulla yleistyi N/M= nestetoiminen levy edessä, mekaaninen rumpu takana. Myöhemmin N/N= tehostamaton nestetoiminen edessä ja takana.

Äänestä

N = napajarru

Ei se ota kantaa jarrun rakenteeseen, pelkästään laitteen sijaintiin.
Merkintä on ollut tarpeen autopuolella, kun siellä on kokeiltu muunkinlaisia jarruja kuin pyörien napoihin sijoitettuja.

Äänestä
  • En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.

Äänestä

• Näin,., kirjoitti:

En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.

N = Nap....Onko autotekn. hallussa?

Äänestä

Olisikohan kuitenkin niin että tuo N tarkoittaa neste käyttöistä jarrua ja AP merkinta alipainetehostusta!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

talani kirjoitti:

nuo jarrumerkinnät tarvis saada selville. eli rek,otteessa on jarrujen kohdalla merkittynä N näin ainakin minulla levyjarrullisessa pyörässä,mutta mikä on merkintä silloin kun edessä on levy ja takana rumpujarru? toivottavasti joku osaa neuvoa.. olis tärkeä tieto minulle..kiitos.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu