nuo jarrumerkinnät tarvis saada selville. eli rek,otteessa on jarrujen kohdalla merkittynä N näin ainakin minulla levyjarrullisessa pyörässä,mutta mikä on merkintä silloin kun edessä on levy ja takana rumpujarru? toivottavasti joku osaa neuvoa.. olis tärkeä tieto minulle..kiitos.
jarrumerkinnöistä otteessa
6
643
Vastaukset
- momentti
on N/M
- rekisteriotteesen koko nimi
N= nestetoiminen,ap= alipainella toimiva, M= "Mono" joissain; mekaaninen(Tarkoittaa yleisesti mekaanista rumpujarrua eikä sitä että monoa maahan, vaikka tälle "monolle" naureskeltiin 70-luvun alkupuolella. Oli vävän vaihtelua, missä kylässä se santarmi rekisteriotteen kirjoitti)
Asiaan: vanhemmssa pyörissä oli tyypillistä merkinnät: M/M= mekaaninen rumpujarru edessä ja takana. 70 luvulla yleistyi N/M= nestetoiminen levy edessä, mekaaninen rumpu takana. Myöhemmin N/N= tehostamaton nestetoiminen edessä ja takana.
- Kra
N = napajarru
Ei se ota kantaa jarrun rakenteeseen, pelkästään laitteen sijaintiin.
Merkintä on ollut tarpeen autopuolella, kun siellä on kokeiltu muunkinlaisia jarruja kuin pyörien napoihin sijoitettuja.- Näin,.,
En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.
- N=Nap
Näin,., kirjoitti:
En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.
N = Nap....Onko autotekn. hallussa?
- Mä mistään mitään tiedä
Olisikohan kuitenkin niin että tuo N tarkoittaa neste käyttöistä jarrua ja AP merkinta alipainetehostusta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739