jarrumerkinnöistä otteessa

nuo jarrumerkinnät tarvis saada selville. eli rek,otteessa on jarrujen kohdalla merkittynä N näin ainakin minulla levyjarrullisessa pyörässä,mutta mikä on merkintä silloin kun edessä on levy ja takana rumpujarru? toivottavasti joku osaa neuvoa.. olis tärkeä tieto minulle..kiitos.

6

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • momentti

on N/M

• rekisteriotteesen koko nimi

N= nestetoiminen,ap= alipainella toimiva, M= "Mono" joissain; mekaaninen(Tarkoittaa yleisesti mekaanista rumpujarrua eikä sitä että monoa maahan, vaikka tälle "monolle" naureskeltiin 70-luvun alkupuolella. Oli vävän vaihtelua, missä kylässä se santarmi rekisteriotteen kirjoitti)
        Asiaan: vanhemmssa pyörissä oli tyypillistä merkinnät: M/M= mekaaninen rumpujarru edessä ja takana. 70 luvulla yleistyi N/M= nestetoiminen levy edessä, mekaaninen rumpu takana. Myöhemmin N/N= tehostamaton nestetoiminen edessä ja takana.

• Kra

N = napajarru

Ei se ota kantaa jarrun rakenteeseen, pelkästään laitteen sijaintiin.
      Merkintä on ollut tarpeen autopuolella, kun siellä on kokeiltu muunkinlaisia jarruja kuin pyörien napoihin sijoitettuja.

• Näin,.,

En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.

• N=Nap
        Näin,., kirjoitti:

En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.

N = Nap....Onko autotekn. hallussa?

• Mä mistään mitään tiedä

Olisikohan kuitenkin niin että tuo N tarkoittaa neste käyttöistä jarrua ja AP merkinta alipainetehostusta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5357
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3432
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3298
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3286
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1867
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1626
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1617
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      44
      1604
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      148
      1294
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe