cello-laminaatti

kokemuksia?

Onko kellään kokemusta Cello-merkkisestä laminaatista?Keskon tuotteita.

9

9169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskon oma

      tuotemerkki ja valmistajasta ei siis ihan täyttä varmuutta joten voi olla tosi hyvää tai sitten vähemmän hyvää. mahdolisuuksia molempiin. tarkempaa vastausta en pysty antamaan valitettavasti.

      • valmistaja on

        Kronoflooring, joka valmisti myös aikaisemmat K-floor-laminaatit. Rautakesko palkitsi tehtaan 2007 parhaana tavarantoimittajana.


      • on samoja
        valmistaja on kirjoitti:

        Kronoflooring, joka valmisti myös aikaisemmat K-floor-laminaatit. Rautakesko palkitsi tehtaan 2007 parhaana tavarantoimittajana.

        niin eipä kannata rahojaan tuhlata niihin jollei tuote ole roimasti petrannut tasoaan ja keskon palkitsema? samaa tasoa kun keskon maksama tuuma niminen ohjelma (=lue: mainos) tv:ssä? siellähän celloa on ja reiskojenkin taso kohdallaan. parempi komedia kuin kotikuntoon aikoinaan...


      • eikä esiintyjiä
        on samoja kirjoitti:

        niin eipä kannata rahojaan tuhlata niihin jollei tuote ole roimasti petrannut tasoaan ja keskon palkitsema? samaa tasoa kun keskon maksama tuuma niminen ohjelma (=lue: mainos) tv:ssä? siellähän celloa on ja reiskojenkin taso kohdallaan. parempi komedia kuin kotikuntoon aikoinaan...

        kannata tilata muuraamaan tai asentamaan. pilaavat hyvät tavarat.


    • aika hintava

      laminaatiksi. Menen Bauhausista hakemaan edullisemman vaihtoehdon.

      Cello-konseptiin / tuotesortimenttiin kuuluu monenlaista tavaraa. Esimerkiksi Cello-ulkovalaisimet ovat kauniita ja hinnaltaan edullisia.

      • löysin

        laminaatit edullisemmin kuin viereisestä Bauhausista.


      • vilkaisemassa
        löysin kirjoitti:

        laminaatit edullisemmin kuin viereisestä Bauhausista.

        sielläkin. Kiitti :D


    • kokemuksia?

      Nyt on lattia sitten valmis,ja hyvähän siitä tuli.Vaikka ei ollut minkäänlaista asennus kokemusta aikaisemmin.Helppo oli asentaa,mutta tietty kestävyyttä en voi tietää vielä.Ei ainakaan mitään moitittavaa tähän mennessä.

    • HateCello

      Cellon laminaatti (joku 20€/neliö maksava) hajoilee pienestä. Alle kuukausi sitten asennettu, muovikulho, MUOVIKULHO tippui ja pala lähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe