Onko kellään kokemusta Cello-merkkisestä laminaatista?Keskon tuotteita.
cello-laminaatti
9
9169
Vastaukset
- keskon oma
tuotemerkki ja valmistajasta ei siis ihan täyttä varmuutta joten voi olla tosi hyvää tai sitten vähemmän hyvää. mahdolisuuksia molempiin. tarkempaa vastausta en pysty antamaan valitettavasti.
- valmistaja on
Kronoflooring, joka valmisti myös aikaisemmat K-floor-laminaatit. Rautakesko palkitsi tehtaan 2007 parhaana tavarantoimittajana.
- on samoja
valmistaja on kirjoitti:
Kronoflooring, joka valmisti myös aikaisemmat K-floor-laminaatit. Rautakesko palkitsi tehtaan 2007 parhaana tavarantoimittajana.
niin eipä kannata rahojaan tuhlata niihin jollei tuote ole roimasti petrannut tasoaan ja keskon palkitsema? samaa tasoa kun keskon maksama tuuma niminen ohjelma (=lue: mainos) tv:ssä? siellähän celloa on ja reiskojenkin taso kohdallaan. parempi komedia kuin kotikuntoon aikoinaan...
- eikä esiintyjiä
on samoja kirjoitti:
niin eipä kannata rahojaan tuhlata niihin jollei tuote ole roimasti petrannut tasoaan ja keskon palkitsema? samaa tasoa kun keskon maksama tuuma niminen ohjelma (=lue: mainos) tv:ssä? siellähän celloa on ja reiskojenkin taso kohdallaan. parempi komedia kuin kotikuntoon aikoinaan...
kannata tilata muuraamaan tai asentamaan. pilaavat hyvät tavarat.
- aika hintava
laminaatiksi. Menen Bauhausista hakemaan edullisemman vaihtoehdon.
Cello-konseptiin / tuotesortimenttiin kuuluu monenlaista tavaraa. Esimerkiksi Cello-ulkovalaisimet ovat kauniita ja hinnaltaan edullisia.- löysin
laminaatit edullisemmin kuin viereisestä Bauhausista.
- vilkaisemassa
löysin kirjoitti:
laminaatit edullisemmin kuin viereisestä Bauhausista.
sielläkin. Kiitti :D
- kokemuksia?
Nyt on lattia sitten valmis,ja hyvähän siitä tuli.Vaikka ei ollut minkäänlaista asennus kokemusta aikaisemmin.Helppo oli asentaa,mutta tietty kestävyyttä en voi tietää vielä.Ei ainakaan mitään moitittavaa tähän mennessä.
- HateCello
Cellon laminaatti (joku 20€/neliö maksava) hajoilee pienestä. Alle kuukausi sitten asennettu, muovikulho, MUOVIKULHO tippui ja pala lähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439