Onko kellään kokemusta Cello-merkkisestä laminaatista?Keskon tuotteita.
cello-laminaatti
9
8892
Vastaukset
- keskon oma
tuotemerkki ja valmistajasta ei siis ihan täyttä varmuutta joten voi olla tosi hyvää tai sitten vähemmän hyvää. mahdolisuuksia molempiin. tarkempaa vastausta en pysty antamaan valitettavasti.
- valmistaja on
Kronoflooring, joka valmisti myös aikaisemmat K-floor-laminaatit. Rautakesko palkitsi tehtaan 2007 parhaana tavarantoimittajana.
- on samoja
valmistaja on kirjoitti:
Kronoflooring, joka valmisti myös aikaisemmat K-floor-laminaatit. Rautakesko palkitsi tehtaan 2007 parhaana tavarantoimittajana.
niin eipä kannata rahojaan tuhlata niihin jollei tuote ole roimasti petrannut tasoaan ja keskon palkitsema? samaa tasoa kun keskon maksama tuuma niminen ohjelma (=lue: mainos) tv:ssä? siellähän celloa on ja reiskojenkin taso kohdallaan. parempi komedia kuin kotikuntoon aikoinaan...
- eikä esiintyjiä
on samoja kirjoitti:
niin eipä kannata rahojaan tuhlata niihin jollei tuote ole roimasti petrannut tasoaan ja keskon palkitsema? samaa tasoa kun keskon maksama tuuma niminen ohjelma (=lue: mainos) tv:ssä? siellähän celloa on ja reiskojenkin taso kohdallaan. parempi komedia kuin kotikuntoon aikoinaan...
kannata tilata muuraamaan tai asentamaan. pilaavat hyvät tavarat.
- aika hintava
laminaatiksi. Menen Bauhausista hakemaan edullisemman vaihtoehdon.
Cello-konseptiin / tuotesortimenttiin kuuluu monenlaista tavaraa. Esimerkiksi Cello-ulkovalaisimet ovat kauniita ja hinnaltaan edullisia.- löysin
laminaatit edullisemmin kuin viereisestä Bauhausista.
- vilkaisemassa
löysin kirjoitti:
laminaatit edullisemmin kuin viereisestä Bauhausista.
sielläkin. Kiitti :D
- kokemuksia?
Nyt on lattia sitten valmis,ja hyvähän siitä tuli.Vaikka ei ollut minkäänlaista asennus kokemusta aikaisemmin.Helppo oli asentaa,mutta tietty kestävyyttä en voi tietää vielä.Ei ainakaan mitään moitittavaa tähän mennessä.
- HateCello
Cellon laminaatti (joku 20€/neliö maksava) hajoilee pienestä. Alle kuukausi sitten asennettu, muovikulho, MUOVIKULHO tippui ja pala lähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830