Sauna vieraat.

MadGardener81

Istuskelin rantasaunan vieressä grillailemassa. Pieni tuulenvire oli vienyt pahimman terän päivän läkähdyttävältä kuumuudesta. Avasin jälleen uuden oluen ja nojasin taaksepäin puutarhatuolilla ja suljin silmäni. Viereiseltä mökiltä kuului jotain hälinää. Nostin katseeni ja yritin kurkistella että mitä siellä oikein touhuttiin. Laiturilla oli kaksi tyttöä riisumassa kovaa tahtia vaatteitaan. Kiinnostus alkoi pikku hiljaa herätä kun toinen tytöistä riisui rintaliivinsä. Nousin tuolista ja kävin lisäämässä puita saunaan. Otin samalla naulakosta vanhat kiikarit.
Katselin kiikareiden läpi kuinka kaksi alastonta teinityttöä polskuttelivat vedessä. Toinen heistä, uhkea blondi, nousi seisomaan vedestä. Isot rinnat kiiltelivät auringon viimeisissä säteissä. Alkoi olla vaan niin hämärää, etten oikein muuta sitten nähnytkään. Tuijottelin vielä hetken tyttöjä. Molemmat nousivat nyt laiturille kuivaamaan itseään. Toinen tytöistä oli hieman pidempi, sporttisempi. Kiinteä peppu peittyi osittain valkoisiin stringgeihin, mutta rintaliivejä tyttö ei laittanut päälleen pukiessaan. Kun näytös alkoi olla lopuillaan palailin takaisin grillille. Heitin kiikarit pöydälle ja join olueni loppuun.

Muutamaa olutta myöhemmin kuulin kuinka airot läiskähtelivät veteen tasaiseen tahtiin. Samat tytöt soutelivat rannan suuntaisesti kohti laituriani. ”Iltaa… Mitäs tytöt näin myöhään on lähtenyt souteleen?” ”Ajateltiin vaan lähtee katteleen olisko täälä maalla mitään tekemistä kun tuli niin tylsää.” Blondi huusi veneestä takaisin. ”Voihan täälä aina ryypätä ja saunoo.” Ehdotin. ”Voitaisko me tulla sinne juomaan pari siiderii?” ”No tulkaa pois vaan!” Vedin tyttöjen veneen maihin. Ja esittelin itseni. Blondi esitteli itsensä Kaisaksi ja lyhythiuksisen toverinsa Mariksi.

Menimme istumaan saunan terassille. Tytöt joivat omia siidereitänsä ja minä olutta. Kaisa kertoi että he olivat tulleet viettämään viikonloppua vanhempiensa mökille, kun heillä päin ei uinti mahdollisuudet olleet kovin kummoiset. Kun miedot juomat alkoivat loppua kysyin haluaisivatko tytöt juoda parit viina paukut. Iloisesti nyökytellen Mari sanoi että kyllä hänelle ainakin maistuisi. Hain jääkaapista viina pullon ja lantrinniksi kokista. Tein kaikille vahvat paukut, jotka tytöt vetivätkin huiviinsa melkoisella kiireellä. Muutamat terävät juotuamme sanoin meneväni saunaan. ”Voidaankos mekin tulla saunomaan?” Mari huusi kun olin jo menossa sisälle. Huusin myöntävän vastauksen ja sanoin ettei minulla siellä kai kovin kauaa menisi. Hetken saunottuani kuulin ääniä puku huoneesta. Ovi aukeni ja tytöt pujahtivat sisään. Kumpikin oli riisunut ilkosilleen ja katseeni väkisinkin harhaili Kaisan rinnoilla ja Marin kiinteällä perseellä. Ajattelin että kyllä tekisi poikaa päästä naimaan edes toista noista teinipilluista. Kaluni alkoi pikku hiljaa sykkien nousta pystyyn. Yritin piilotella reaktiotani heittämällä lisää löylyä.
Kyyristelimme kaikki lauteilla vähän aikaa, kunnes löylyt menivät ohitse. Yritin olla vilkuilematta Kaisaa vieressäni, mutta tyttö esitteli itseään nojaamalla saunan seinään ja venyttelemällä käsiään sivuilleen. Marikin katseli kiinnostuneena Kaisan esitystä. ”Voisit sä Mari pestä mun selkäni?” Kaisa kysyi ja kääntyi istumaan selkä Mariin päin ja kasvot minun suuntaani. Mari vastasi myöntävästi ja alkoi levittää pesusienellä shampoota Kaisan iholle. Kaisa sulki silmänsä ja unohdin ettei tuijottaminen ollut hyvä tapa. Katselinkin kiinnostuneena kuinka Marin kädet leivittivät valkoista vaahtoa kaikkialle Kaisan iholle, unohtamatta isoja rintoja. Tuijotin nyt pää tyhjänä kaikista ajatuksista saippuoitua ihoa. Vaahdon keskeltä esiin puskevia nännejä ja kosteudesta kiilteleviä reisiä. Aloin nostamaan katsettani ylöspäin ja huomasin kuinka Kaisa tuijotti kiinnostuneena jalkovälissäni kovana seisovaa kyrpääni.

Pettymyksekseni Kaisa nousi lauteilta, huuhtoi saippuat päältään ja lähti saunasta. ”Olikos kiihottavaa katsella kuinka pesin Kaisaa?” Mari kysyi. Meinasin nielaista kielen mennessään kun yritin saada vastaustani nousemaan suustani. ”Mä voisin pestä vähän suakin…” Mari jatkoi painautuen samalla kiinni kylkeeni. Mari puristi shampoota kädelleen ja alkoi hieromaan sitä olkapäihini ja vatsalleni. Valkoista vaahtoa alkoi valumaan alaspäin ja Marin kädet vaeltelivat samaa vauhtia kohti nivusiani. Huokaisin ääneen kun tunsin vihdoin käden kaluni varrella. Mari puristi lisää shampoota kädelleen ja alkoi sillä hieromaan kyrpääni. Otin itsekkin käsiini pesuainetta ja aloin levittämään sitä Marin pienille rinnoille. Kädet jalkovälissäni tekivät hitaan nautiskelevasti työtään. Toinen käsi kävi välillä palleillani ja toinen veteli esinahkaa taaksepäin.
Mari alkoi huokailemaan ja painelemaan lantiotaan kättäni vasten kun painon sormeni sisään hänen pilluunsa. Tässä oli todella tiukka teinipillu. Mietin mahtaisinko ollenkaan mahtua sisälle, koska yhdenkin sormeni ympärillä oli jo miellyttävän tuntuinen puristus.
Laskeuduin lauteilta ja kehotin Mariakin siirtymään alaspäin. Käänsin tytön nojaamaan alimmille lauteille. Tytön perse oli viekoittelevasti pystyssä minuun päin ja reisien välistä näkyi avautuneet häpyhuulet. Hieroin saippuaa hetken aikaa kiinteille pakaroille ja pyllyvakoonkin. Laskeuduin polvilleni saunan lattialle ja aloin nuolemaan Marin nesteitä valuttavaa pillua. Kauaa en ehtinyt hänen vakoaan nuolla kun tyttö jo alkoi kiimaisena vaatia kyrpää sisäänsä.
Mari levitti toisella kädellään pillunsa levälleen ja minä asettelin terskani emättimen aukolle. Ensin en millään meinannut saada työnnettyä penistäni sisään päin, mutta lopulta saippuan liukastama kalu upposi sisään. Tyttö uikutti kiimaisesti kun aloin hitaasti työntämään kyrpääni peremmälle. Puoliväliin päästyäni työnsin koko komeuteni pohjaan saakka. Kokonaan en päässyt työntymään tuohon uskomattoman tiukkaan teinipilluun, vaan muutamia senttejä jäi ulkopuolelle. Aloin naimaan tyttöä voimieni takaa. Ei tullut siinä mieleeni että se voisi toista sattuakin. Mari kuitenkin huohotti sen verran tyytyväisen oloisena kun sai kyrpää sisälleen, että ilmeisesti teki hyvää. Hidastin hieman vauhtiani ja tein hitaita työntöjä tiukkaan reikään. Nautiskelin tästä todella mahtavasta puristuksesta kaluni ympärillä. Katselin Marin kiilteleviä pakaroita edessäni ja työnsin saippuan liukastaman etusormen tytön persereikään. Ilmeisesti tyttö tykkäsi koska tunsin kuinka pillu ja sulkijalihas alkoivat sykkiä saman tahtiin. Nain vielä hetken tyttöä allani kunnes supistukset loppuivat. Pyysin Maria imemään kyrpääni. Mari laskeutui polvilleen lattialle ja ottikin sen innokkaasti huuliensa väliin, puristellen hellästi toisella kädellään pallejani. Katselin hämyisessä saunassa kuinka kaluni kävi puoliksi neidin suussa ja kuinka hän välillä pyöritteli kieltään terskallani. Tunsin olevani lähellä laukeamistani ja ilmoitinkin sen Marille. Hän otti terskani huuliensa väliin imien voimakkaasti ja alkoi samalla runkata räjähtämispisteessä olevaa kyrpääni. Huusin nautinnosta lauetessani suoraan Marin kasvoille. Järkevänä tyttönä hän keräsi spermani naamaltaan sormiinsa ja imi ne puhtaaksi.
Aloin pesemään tyttöä vedellä hieroen kiimamme limat pois hänen iholtaan. Mari kiitti ja Pujahti pois saunasta.
Sain pestyä itsenikin ja poistuin saunasta. Kiedoin pyyhkeen ympärilleni ja avasin itselleni uuden oluen. Katselin saunan ikkunasta grillille, mutten nähnyt kuin Kaisan puolimakaavassa asennossa puutarha tuolilla. Tyttö oli pukenut ainoastaan hyvin niukat bikinit päälleen ja katselin rauhassa hänen isoja kiinteitä rintojaan. Noiden väliin tekisi mieli spermansa ruiskaista. Kävelin ulos, jossa Kaisa odottikin jo minua. Hän ojensi minulle uuden lasillisen viinaa ja kertoi että Mari oli lähtenyt nukkumaan. ”Ai. Mikset sä sit lähtenyt?” Kysyin. ”Ajattelin että nyt kun olet saanut tuota teini pillua, niin kelpaisiko vähän kokeneempi nainen?”. Hymyilin Marille ja sanoin että mistäkös sellainen tähän hätään löydettäisiin. Mari nousi nopeasti ylös penkiltä ja aukaisi pyyhkeeni. Hän otti puolikovan kaluni käteensä, joka vastasi kosketukseen nopeasti paisuen. Kaisa upotti kyrpäni huuliensa väliin. Tyttö upotti kaluani yhä vain syvemmälle kunnes koko vehkeeni oli hänen suussaan. Hän liikutteli päätään edestakaisin ja tunsin kuinka terskani liukui hänen kurkussaan. Kaisa katsoi minuun päin vetäen hitaasti kyrpäni ulos hänen suustaan. ”No mites on? Kelpaako?”

Niin mitenkä on? Jatkanko?

9

26079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Jatka, jatka! Hyvä tarina!!

    • milla

      jatka sillä toi oli tosi hyvä!

    • Jep

      Lisää!

    • hhhhhhh

      "Kaisa odottikin jo minua. Hän ojensi minulle uuden lasillisen viinaa ja kertoi että Mari oli lähtenyt nukkumaan. ”Ai. Mikset sä sit lähtenyt?” Kysyin. ”Ajattelin että nyt kun olet saanut tuota teini pillua, niin kelpaisiko vähän kokeneempi nainen?”. Hymyilin Marille ja sanoin että mistäkös sellainen tähän hätään löydettäisiin. Mari nousi nopeasti ylös penkiltä ja aukaisi pyyhkeeni. Hän otti puolikovan kaluni käteensä, joka vastasi kosketukseen nopeasti paisuen. Kaisa upotti kyrpäni huuliensa väliin" VITTU PÄÄTÄ JO KUMPI SE OLI VITUN RUNKKU!

      • MadGardener81

        Anteeksi nyt vain tuhannesti...
        Jos sinne on sattunut yksi kirjoitusvirhe tulemaan niin elä nyt hyvä ihminen siitä tuollaisia pultteja ota. Jos sinua se aivan mahdottomasti vaivaa niin voit ihan vapaasti korjata ja tehdä siitä uuden keskustelun avauksen. Ei ainakaan minua häiritse...

        Ja muille jotka ystävällisesti jaksoivat lähettää palautetta. Kiitokseni ja pienen pätkän olen jo tehnyt mutta nyt on ollut sen verran työkiireitä ettei oo kerennyt viimeistelemään...

        Lämpimiä kesäpäiviä vaan kaikille...:)


      • Jussi

        Mari ja Kaisa sekaisin siinä lopussa. Marihan oli lähtenyt nukkumaan...


    • ____

      tässä oli sitä jotain!!! tosi hyvä... sussa on ainesta!!!

    • jope

      tottakai sun pitää jatkaa!
      mä laukesin housuilleni jo tarinan puolivälissä ;)

    • sexboy

      ihan sika hyvä pistä lisää tuleen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe