Missä ovat kaikki Kotkan lepakot? Siis onko täällä olemassa mitään baareja tai kahviloita joita tapaatte suosia? Tiedän että teitä täällä asuu koska olen monta kertaa törmännyt aivan ilmiselviin naispareihin arkisissa paikoissa kuten ruokakaupassa tai kirjastossa. Kaupungista väitetään että tämä olisi jonkinlainen lesbojen pääkaupunki mutta ei se kyllä ainakaan minkäänlaisena järjestötoimintana tms näy. Varmaan täältä löytyy myös jonkinlaiset "piirit" niinkuin kaikista vähänkin suuremmista kaupungeista mutta sellaisiin en itse kaipaa. Vain jotakin paikkaa jonne mennä silloin kun ei huvita kuulua vähemmistöön.
KOTKA!
40
2390
Vastaukset
- toinen uneton
miettii, että sopisiko sinne piireihin myös meikäkäiset, eli bi-naiset?
Vastatkaa nyt ihmeessä vaikka ihan nimettöminä jos tiedätte missä näitä sateenkaari-paikkoja Kotkassa olisi!
Olen asunut jo kahdeksan vuotta lähistöllä ja varovaiset tiedustelut ovat tuottaneet tuloksen: Mikä? Lespo? Pii? Hyi, onko ne jotain pervoja...
Taidetaan olla vain me kaksi, minä ja sinä "Uneton". Ihme heterojen kaakkois-Suomi. - ....ei meilläpäin harjoiteta
Jotainhan ne toisinaan yrittää järjestää. Järjestötalolle bileitä yms. mutta koska jengiä ei yleensä ilmaannu, on järjestäminen jäänyt kai vähemmälle.
Niissä bileissä käyneenä voin kertoa, että miesten määrä bilehileistä on jotakuinkin 90%.
Asukaslukuun nähden Kotkassa on varmaankin suurin "lepakkokanta" koko Suomessa, mutta suurin osa koko ikänsä Kotkassa asuneina ovat vakiintuneet pääosin heteroista koostuviin ympyröihinsä. Ja näihin ympyröihin harvemmin pääsee vain siksi, että seksuaalinen suuntautuminen on sama.
Paras varmaan olisi (valitettavasti) käydä baareissa ja siellä yrittää vähän tutustua ihmisiin. Ja tämä juuri siitä syystä, että muualla ei Kotkan lepakot lennä minkäänlaisissa kahta suuremmissa ryhmissä. - unettomia
Olen pohtinut tuota samaa, että missä ne kaikki kotkalaiset (tai lähiympäristöstä) ovat. Olen myöskin törmännyt kaupassa ja kadulla lepakkopareihin/lepakoihin. En itse viihdy baareissa kovinkaan usein, joten sieltä en muita löydä. Tunnen toki muutaman lepakon täältä, jotka ovat alkuperäisiä kotkalaisia ja liikkuvat omissa piireissään, kun ovat koko ikänsä täällä asuneet.
- Onhan täällä muitakin!
Olin varma ettei ketjuun tule yhden yhtä vastausta.. Olen siis alkuperäisen tiedustelun kirjoittaja.
Itse olen vasta vajaan vuoden asunut Kotkassa eikä siksi juuri ole niitä heteroitakaan kavereita täällä. Enkä myöskään ole varsinainen bilehile mutta yleensä riemuissani hyödynnän tilaisuuden jos joku meille vinokkaille suunnattu tapahtuma on tarjolla. Montakohan tyyppiä ilmestyis jos organisoisi omaan kotiinsa jonkun lautapeli-illan tms, vaikka tämän palstan kautta..? Tai kesämmällä futisturnauksen tohon isoon puistoon.. - myös.
juuh, täällä lähistöllä asustellaan vaimon kanssa ja olisi kyllä kiva joskus törmäillä muihinkin lepakoihin.
- :>
eräs bi-otus! ei kyllä mitään tietoa missä kotkalaiset lepakot/bisset liikkuu.. itsekin vain muutaman tiedän.
- kitekat123
Musta Kotkan lesbojen piiriin on tosi vaikee päässä..Ne liikkuu baarissa isossa laumassa..
- Tyttelityyyyyy
kitekat123 kirjoitti:
Musta Kotkan lesbojen piiriin on tosi vaikee päässä..Ne liikkuu baarissa isossa laumassa..
Oliskos nyt syksyllä jotain tapahtumaa täällä meille?
- chiiii
Tyttelityyyyyy kirjoitti:
Oliskos nyt syksyllä jotain tapahtumaa täällä meille?
Niin kertoilkaas jos joku sattuu tietämään onko mitään meininkejä . =)
- kymimeikä
chiiii kirjoitti:
Niin kertoilkaas jos joku sattuu tietämään onko mitään meininkejä . =)
...perustakaa joku liikuntajuttu, niin ei mene kaljan kittaukseksi. Saatte saatte ehkä enemmänkin innokkaita mukaan. Ihmiset eivät jaksa istua baareissa. Eihän tuo liene vaadi kuin yhden tai pari naista, jotka laittavat infoa nettiin tms.
- 1+2+1+2
Mullekin yksi Kotka kiitos!
- vaaaris
kunhan nyt lennähtäisi pulukin. Naakka olisi jo juhlan paikka, tosin ehkä liian itsetietoinen ja aina kirkon reunamilla hyppimässä. Paras olisi ruokokerttunen, sillä sitä kyllä kuuntelisi. Mitään puu- tai muukiipiää en kyllä ainakaan jaksaisi, enkä sieppoa viskeineen.
- nukkuva uunilintu
vaaaris kirjoitti:
kunhan nyt lennähtäisi pulukin. Naakka olisi jo juhlan paikka, tosin ehkä liian itsetietoinen ja aina kirkon reunamilla hyppimässä. Paras olisi ruokokerttunen, sillä sitä kyllä kuuntelisi. Mitään puu- tai muukiipiää en kyllä ainakaan jaksaisi, enkä sieppoa viskeineen.
Kaikki käy jos on lintu kyseessä. Viskisieppo on vihonviimeinen, mut minkäs teet jos on pihlajanmarjoihin menevää laatua.
- sokea(ko)?!?!
Kotkassa on niin paljon lesboja, että jos yhteenkään et ole törmännyt, niin sinussa se vian täytyy olla.
- yes or no
Samaa mieltä edellisen kanssa. Menkääpä vaikka Pasaatiin, siellä päivän/illan aikana törmää varmasti moneen lesboon. Piireihin ei ole vaikea päästä, mutta niistä on vaikea päästä pois. En suosittele piireihin sekaantumista missään nimessä, kotkan lesbopiirien toiminta on niin järjettömän kieroa, selkäänpuukotusta, paskanjauhamista ja jokainen on ollut jokaisen kanssa. Naiset vaihtuu useammin kuin alusvaatteet. Eli jos et tahdo itsellesi pahaa oloa, älä sekaannu piireihin.
Kotkasta löytyy paljon piirien ulkopuolella hengailevia lesboja, täytyy vain osata katsoa oikein.- KooVe
Juurikin näin!
- kukkakimppu89
Pasaatin liikkeissä on töissä aika huima määrä lesboja.
- ulkonäkö vs. luonne
Mutta voihan kotkan lesbot, kun ootte kieroilusta huolimatta niin prkeleen hyvän näkösiä!
- Olenkohanminäkiero
Niinhän me ollaa ;)
- Papu Kaija
Mistä Kotkan lesbot löytävät tyttöystävän itselleen, kun ei ole mitään homoravintolaa eikä oikein mitään tapahtumiakaan? Tai missä voi ylipäätään edes kaverina tutustua toiseen lesboon? Jos kerran jotain "piirejä" on, niin missä kummassa te olette tavanneet ja miten koonneet ton ryhmänne, ja ootteko kaikki toistenne exiä ja nyxiä ja tulevia ja hoitoja säätöjä?
- arkipäivää
Joo, kaikki piirissä hengailevat on juurikin toistensa exiä, nykyisiä, tulevia, hoitoja, säätöjä, ja ties mitä muutakin. Tottakai piirit kasvaa, kun aina joku löytää uuden tytön, tutustuttaa sen kavereihinsa ja hetken päästä eroaa tästä. Sitten tämä uusi tyttö onkin jo tän exänsä kaverin uusi hoito. Ja kierre jatkuu ja jatkuu.Sinne vaan sekaan jos haluaa elää elämää, joka ei ole ikinä tasapainoinen etkä voi luottaa keneenkään.
- Vituttaako
Ja kun tyttöystäväsi sinut jättää, niin samana iltana kaikki saavat tietää miten huono olet jokaisessa asiassa. Lisäksi kaikki sanasi ja tekosi käännetään ennemmin tai myöhemmin sinua vastaan. Miksi? Jotta saisi poljettua sinut maahan ja sen verran huonoon valoon, että muita ei edes kiinnosta tutustua sinuun syvemmin.
- Noloa jo.
Täsmälleen näin. Hienoa Kotkan leidit! Ootte niin ihanan kypsää porukkaa ettei enää halua sen kummemmin tutustua. Onnellinen on se, kuka ei tähän porukkaan kajoa. Ollaan olevinaan niin coolia, mutta todellisuudessa tämä on kaukana coolista. Jatkakaa samaan malliin, samassa pikku porukassanne, niin loppupeleissä jäätte jokainen yksin. :)
- kiitos ja näkemiin
Täällä myös yksi totaallisen kyllästynyt Kotkan lesbopiireihin. Niissä en ole ikinä tykännyt pyöriä, enkä tule pyörimäänkään. Olen tajunnut että näiden piirien ulkopuolelta löytyy niin paljon parempaa, etten aio tuhlata enää hetkeäkään näihin kieroihin ihmisiin.
- tänne!
Mä en koskaan o ollu "piireissä" enkä toisaalta haluakaan kaiken kuuleman jälkeen. Jos täällä on porukkaa ketkä ei tiedä missä ketäkin on niin nyt porukka kasaan, aika ja paikka tänne ja tutustumaan!
- PiiriPieniPyörii
Mitkä ihmeen piirit.. Kyse on ihan tavallisista kaveriporukoista jotka nyt vaan sattuu olemaan suurimmaks osaks lesboja. Mut onhan näitä kirjotuksia kieltämättä ihan viihdyttävää lukea et antaa palaa vaan ;)
- Rapunen
Tässä yks seksuaaliselta suuntautumiseltaan määrittelemätön tytöistä tykkäävä tyttö Kotkasta joka on juurikin sitä mieltä että "piireistä" kannattaa pysyä poissa...tosin se on itselläni helpommin sanottu, kun olen kaupungissa ikäni asunut ja tunnen paljon ihmisiä. Tosin (luojan kiitos) olen löytänyt ihania naisiin suuntautuneita naisia myös näiden tunnetumpien "piirien" ulkopuolelta, ei se vaadi kuin vähän rohkeutta :) -mutta jos joku haluaisi jotain häppeninkiä järjestää, niin olen ehdottomasti mukana!
- olette naurettavia
Ei draamatonta päivää tässä porukassa ole. Miten kestätte enää toistenne naamoja?
Täällä huutelee 20v lesbotyttö Kouvolan kupeelta :) Kotkassakin tulee pyörittyä silloin tällöin :) Olisi tosiaan mukava tutustua uusiin ihmisiin Kymenlaakson alueelta muutenkin :)
- kym1
ite opiskelen kotkassa mut asun kouvolassa!
- jannu-
Onks täälä Kotkassa enää yhtään lesboo mun lisäks? ;o
Hiljaista on.. Eipä täällä tunnu olevan ei, yhden yhtäkään. Tai sitte pitäis ottaa silmä käteen. :D
tehosekottaja kirjoitti:
Hiljaista on.. Eipä täällä tunnu olevan ei, yhden yhtäkään. Tai sitte pitäis ottaa silmä käteen. :D
On meitä, piiloutuneina omiin lepakkoluoliimme.
amarhene kirjoitti:
On meitä, piiloutuneina omiin lepakkoluoliimme.
Niin mä vähän pelkäsinkin..
tehosekottaja kirjoitti:
Niin mä vähän pelkäsinkin..
Tai tähän aikaan vaihtoehtoisesti talviunilla jo. Kyl me joskus rämmitään ihmisten ilmoillekin täältä silti. :3
- kotokakta
tehosekottaja kirjoitti:
Nyt on pakko ottaa yhen ainoan kerran osaa tähän. Kaikki mitä ihmiset puhuu täälä ns. Piireistä. On kuulopuheita, täst huomaa minkä mukaa ihmiset nykyää vittu elää. Kaikki mitä kuullaa ja puhutaa, Se uskotaan. Ei jumalauta
Paskaa sanon minä terveisin kotkalainen lepakko.
- Ihmettelevä
Missä luuraa Kotkan kauniit neidot?
- EiEnempääSanottavaa
Eiköhän juuri omissa oloissaan varsinkin tähän aikaan vuodesta. Ulkona on kokoajan vaan pimee ja kylmä, niin ite ainakin oon vaan sisätiloissa niin paljon kun mahdollista. :')
Niinku on käyny ilmi niin baarit on mestoja missä porukka liikkuu, niin Seurahuone kun Soolokin. Totta on, että on vähän piirejä missä kyseisiä neitoja näkee, mutta en mä ainakaan kokenu sitä mitenkään haastavana asiana, tutustuminen ja kaikki ystävystyminen kävi tosi nopeesti. Et siitä vaan juttelee, mut suosittelen lähestymistä vaik Facebookissa (jos bongaat sieltä jonkun). Se on vaan mun vinkki.
Vaikka ite en juhli enää oikeestaan niin tiiän paljon "meitä" ketkä siellä edelleen jaksa näyttäytyä enemmän kun kerran puolen vuoden sisällä.
Ja pakko lisätä tähän vielä se, että mua kyllä ketuttaa tää kotkan "pahamaineisimmat draamailijat/kaksnaamaset lesbot" tai "liikkuu vaan omissa piireissä, ei voi päästä niihin sisälle". Kyllä mä itse tiiän mistä noi ajatukset poikii, vaikka oonkin tosi nuori. Mutta ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ. Mä tiiän enemmän ihania kun tohon aiempaan kuvaukseen mätsääviä. Piirejä on, mutta suurimmaksi osaksi kaikilla on omat porukat vaikka kaikki lesbot pääosin toisensa tuntevat/tietävät ainaki jotenkin. Näihin "Pikkulesboihin" mul ei oo mitään sanottavaa.
- Kelpaisko?
Trans tyttö joka on lesbo suuntautumiseltaan. Hormooneja olen syönyt sen verran et miehiset piirteet on kadonnut . Haluaisin itselleni lesbo tyttiksen... Ikää karvan alle 40...
- Jep
Ei Kotkassa ole enään mitää piirejä. Ne oli joskus 1-2 vuotta sitten.
Uskon, että moni on järkevöitynyt sekä aikuistunut, muuttanut pois, alkanut kehittää itseään :)
Uudet piirit tulevat koostumaan taas muutaman vuoden sisällä uusista ihmisistä, kunnes he taas kasvavat aikuisiksi ja toivon mukaan keksivät elämälleen tarkoituksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723