käyttäytyneeni palstalla tarpeettoman hyökkäävään sävyyn ja luultavasti loukanneeni samalla monia ihmisiä. Pahoitteluni kaikille "sivullisille" jotka ovat mahdollisesti pahoittaneet mielensä viestieni takia.
nim. "watcher" vaikenee....
Ps. Topu: saat vapaasti viimeisen sanan keskustelussamme. Moisella ei ole minulle merkitystä ja en aio siihen enää vastata.
huomaan
5
371
Vastaukset
- sivusta seurannut
voin sanoa oman sieluni autuuden nimissä, etten ole nim. kirjoittaja '' Topu''... siitä huolimimatta sivusta seuraannena näitä keskusteluja, sun pitäisi esittää NÖYRÄ JULKINEN ANEEKSIpYYNTÖ ja myöntää olevasi tyhmä, pinnallinen mulkku... Muutoin saat niskaasi sellaisen kirouksen jota et pakoon pääse , oletpa niin epäuskovainen teoreetikko kuin luulet
- hei haloo
Kaverihan pyysi jo virallisesti anteeksi. Harva pystyy siihen, tuskin edes sinä.
- antteeksipyyntö
hei haloo kirjoitti:
Kaverihan pyysi jo virallisesti anteeksi. Harva pystyy siihen, tuskin edes sinä.
sen jälkeen mitä tuo kusipää oli kirjoitellut, anteeksipyyntö ei ollut riittävä
- anteeksi
antteeksipyyntö kirjoitti:
voimme silti antaa! Watcher kyllä osoitti jonkinasteista kypsyyttä tuolla anteeksipyynnöllään. Koitetaan nyt unohtaa nuo pienet "turhat" jutut hänen anteeksipyynnössään ja keskitytään siihen olennaiseen, että hän pyysi anteeksi! Ei se lisähaukkuminen nyt enää mitään auta!
- kerro
antteeksipyyntö kirjoitti:
se olisi oikeaoppisesti pitänyt suorittaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735