Yksi aikuinen ja kaksi 13v lasta lähdössä Tukholman risteilylle mainitulla laivalla.
Varattu siis Luksus/Deluxe hytti hiihtolomalle. Onko ok valinta - muuta kun ei enää juuri löydy?
Mitä eroa halvempiin vaikka A-luokan hytteihin?
Silja Symhony
7
948
Vastaukset
- henttu
En tiedä tarkkaan et monellekko hengelle ne on tarkoitettu ota vielä varmuudella selvää laivayhtiöltä ettei tule pettymys ja lapsilla hiihtoloma mene sillä pilalle kun eivät päässeet laivalle milloin olette menossa
- Silja Symhony
Matka ja hytti on jo varattu heti hiihtolomaviikon alkuun. Ei tietääkseni ollut A-luokan hyttiä tarjolla enää ja omalla lapsukaisella oli käsitys, että Deluxe-hytti olisi parempi. Silti joku kolmesta joutuu nukkumaan lisävuoteessa!
Itse olen töissä mutta vaimo ja oma poika plus yksi lainapoika lähdössä.
- yhtiön sivuilta
Siljan sivuilta löytyy laivakuvaukset ja sieltä hytit. Aika selkeästi on kuvattu, mitä hytissä on. Isoimmat erot näyttävät olevan kolme neliötä enemmän tilaa, parivuode, jääkaappi ja erikoisaamiainen.
- hytti tuo
DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.
- Näin on
hytti tuo kirjoitti:
DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.
Meren puoleisissa hyteissä on lisävuode nojatuolista yhdelle ja parisänky. Promenade puolella lisävuode on "ikkunalaudalla" johon mahtuu n. 130cm pitkä henkilö huonosti nukkumaan (poika ainakin valitti). Lisävuoteelle ei ole oikein tilaa. Meren puoleisissa hyteissä nojatuoli levitettynä estää wc:n oven avautumisen. Promenade puolella tuota nojatuolia ei edes ole.
- jiihaaaaaaaaaaaaaa
Moi!
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ootte saaneet varattua 2kpl 13v lapsia tuohon delux hyttiin, kun sinne saa ottaa vain yhden alle 12v lapsen mukaan.
Meille myös kävi niin, että olimme varanneet samalla kokoonpanolla kuin teille, niin meidät pudotettiin lähtöselvityksessä a-luokan hyttiin.
Että kandeis sun soittaa kipin kapin sinne asiakaspalveluun, ettei käy niinku meille. - Anonyymi
Sulle ihan liian hieno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289