Silja Symhony

Deluxe-hytti

Yksi aikuinen ja kaksi 13v lasta lähdössä Tukholman risteilylle mainitulla laivalla.
Varattu siis Luksus/Deluxe hytti hiihtolomalle. Onko ok valinta - muuta kun ei enää juuri löydy?

Mitä eroa halvempiin vaikka A-luokan hytteihin?

7

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henttu

      En tiedä tarkkaan et monellekko hengelle ne on tarkoitettu ota vielä varmuudella selvää laivayhtiöltä ettei tule pettymys ja lapsilla hiihtoloma mene sillä pilalle kun eivät päässeet laivalle milloin olette menossa

      • Silja Symhony

        Matka ja hytti on jo varattu heti hiihtolomaviikon alkuun. Ei tietääkseni ollut A-luokan hyttiä tarjolla enää ja omalla lapsukaisella oli käsitys, että Deluxe-hytti olisi parempi. Silti joku kolmesta joutuu nukkumaan lisävuoteessa!
        Itse olen töissä mutta vaimo ja oma poika plus yksi lainapoika lähdössä.


    • yhtiön sivuilta

      Siljan sivuilta löytyy laivakuvaukset ja sieltä hytit. Aika selkeästi on kuvattu, mitä hytissä on. Isoimmat erot näyttävät olevan kolme neliötä enemmän tilaa, parivuode, jääkaappi ja erikoisaamiainen.

      • hytti tuo

        DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.


      • Näin on
        hytti tuo kirjoitti:

        DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.

        Meren puoleisissa hyteissä on lisävuode nojatuolista yhdelle ja parisänky. Promenade puolella lisävuode on "ikkunalaudalla" johon mahtuu n. 130cm pitkä henkilö huonosti nukkumaan (poika ainakin valitti). Lisävuoteelle ei ole oikein tilaa. Meren puoleisissa hyteissä nojatuoli levitettynä estää wc:n oven avautumisen. Promenade puolella tuota nojatuolia ei edes ole.


    • jiihaaaaaaaaaaaaaa

      Moi!

      Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ootte saaneet varattua 2kpl 13v lapsia tuohon delux hyttiin, kun sinne saa ottaa vain yhden alle 12v lapsen mukaan.

      Meille myös kävi niin, että olimme varanneet samalla kokoonpanolla kuin teille, niin meidät pudotettiin lähtöselvityksessä a-luokan hyttiin.

      Että kandeis sun soittaa kipin kapin sinne asiakaspalveluun, ettei käy niinku meille.

    • Anonyymi

      Sulle ihan liian hieno!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe