Silja Symhony

Deluxe-hytti

Yksi aikuinen ja kaksi 13v lasta lähdössä Tukholman risteilylle mainitulla laivalla.
Varattu siis Luksus/Deluxe hytti hiihtolomalle. Onko ok valinta - muuta kun ei enää juuri löydy?

Mitä eroa halvempiin vaikka A-luokan hytteihin?

7

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henttu

En tiedä tarkkaan et monellekko hengelle ne on tarkoitettu ota vielä varmuudella selvää laivayhtiöltä ettei tule pettymys ja lapsilla hiihtoloma mene sillä pilalle kun eivät päässeet laivalle milloin olette menossa

• Silja Symhony

Matka ja hytti on jo varattu heti hiihtolomaviikon alkuun. Ei tietääkseni ollut A-luokan hyttiä tarjolla enää ja omalla lapsukaisella oli käsitys, että Deluxe-hytti olisi parempi. Silti joku kolmesta joutuu nukkumaan lisävuoteessa!
        Itse olen töissä mutta vaimo ja oma poika plus yksi lainapoika lähdössä.

• yhtiön sivuilta

Siljan sivuilta löytyy laivakuvaukset ja sieltä hytit. Aika selkeästi on kuvattu, mitä hytissä on. Isoimmat erot näyttävät olevan kolme neliötä enemmän tilaa, parivuode, jääkaappi ja erikoisaamiainen.

• hytti tuo

DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.

• Näin on
        hytti tuo kirjoitti:

DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.

Meren puoleisissa hyteissä on lisävuode nojatuolista yhdelle ja parisänky. Promenade puolella lisävuode on "ikkunalaudalla" johon mahtuu n. 130cm pitkä henkilö huonosti nukkumaan (poika ainakin valitti). Lisävuoteelle ei ole oikein tilaa. Meren puoleisissa hyteissä nojatuoli levitettynä estää wc:n oven avautumisen. Promenade puolella tuota nojatuolia ei edes ole.

• jiihaaaaaaaaaaaaaa

Moi!

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ootte saaneet varattua 2kpl 13v lapsia tuohon delux hyttiin, kun sinne saa ottaa vain yhden alle 12v lapsen mukaan.

Meille myös kävi niin, että olimme varanneet samalla kokoonpanolla kuin teille, niin meidät pudotettiin lähtöselvityksessä a-luokan hyttiin.

Että kandeis sun soittaa kipin kapin sinne asiakaspalveluun, ettei käy niinku meille.

• Anonyymi

Sulle ihan liian hieno!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe