Britney kilahti sairaalassa

...

Poptähti Britney Spears on parhaillaan hoidettavana psykiatrisessa sairaalassa, mutta toistaiseksi hoito ei ole vielä saanut ongelmaista laulajaa rauhoittumaan. Viihdesivusto TMZ:n mukaan Spears raivostui valtavasti kuultuaan, että hänen isänsä on nimetty väliaikaisesti hänen huoltajakseen.

TMZ:n mukaan "vahvalla brittiaksentilla" puhunut Britney soitti kaksi puhelua ja raivosi luuriin vanhemmistaan.

- Olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen. He voivat pitää helkutin talon ja tunkea sen persauksiinsa. Itse asiassa, he eivät voi.

"Huumatulta" kuulostanut Britney huusi täyttä kurkkua ja hetkittäin hänen huudostaan ei saanut mitään selvää. Jossain vaiheessa Britneyn väitetään huutaneen "Kukaan ei vie taloani."

TMZ:n mukaan Britney sanoi, ettei hän halua perhettään lähellekään kotiaan ja uhkasi haastaa perheensä oikeuteen. Ongelmakimppu elätteli myös toiveita, että hänet vapautetaan sairaalasta tänä iltana.

Oikeus määräsi perjantaina Britneyn isän hoitamaan väliaikaisesti tyttärensä asioita. Oikeusistuimen tiedottajan mukaan "väliaikainen holhoussopimus" on voimassa maanantaihin asti. Tuomioistuin määräsi myös Britneyn managerin Sam Luftin lähestymiskieltoon, eli hän ei saa olla yhteydessä poppariin.

Käytännössä Jamie Spearsin vastuulla on viikonlopun ajan Britneyn koti ja aineellinen omaisuus. Jamie voi vaihtaa Britneyn kodin lukot ja heittää talosta ulos siellä majailevat henkilöt, kertoo People-lehti verkkosivuillaan. Isä-Spearsilla on myös oikeus esimerkiksi purkaa tähden tekemiä sopimuksia tai hän voi kieltää ihmisiä vierailemasta tyttärensä luona sairaalassa.

(MTV3-STT-Reuters)

5

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • green eys

      Terve ! Katsoin tuossa traileria jossa hänestä kerrottiin.Lääkäri mainitsi uloskirjautumis ajaksi 74 tuntia eli sisällä olo aika 74 tuntia osasto hoitoa.

      T:Marko

      • teuvo

        kyllä tuota britneytä nussis takaapäin 2 promillen humalassa


      • Sepooo
        teuvo kirjoitti:

        kyllä tuota britneytä nussis takaapäin 2 promillen humalassa

        Aika puutteessa kumminkin pitäisi olla, että ryhtyisi siihen..


      • green eys
        Sepooo kirjoitti:

        Aika puutteessa kumminkin pitäisi olla, että ryhtyisi siihen..

        ...miksi nyt miehiä seksi kiinnostaa kun kyse on ihmisestä vai koetteko hänet enään ihmisenä kun hän on nuoreksi naiseksi niin överiä ?
        Kun koette alitajunnassanne vääristymiä hänestä niin olisiko tuohon teidän seksin halukkuuteen jota voisi tulkita epänormaaliksi hyvä hoitomuoto mangneetti virran syöttö päähänne että tuo teidän alitajunnan suoma seksin epänormaalisuus paranisi !

        T:Marko


      • ja muille heidän kaltaisilleen
        green eys kirjoitti:

        ...miksi nyt miehiä seksi kiinnostaa kun kyse on ihmisestä vai koetteko hänet enään ihmisenä kun hän on nuoreksi naiseksi niin överiä ?
        Kun koette alitajunnassanne vääristymiä hänestä niin olisiko tuohon teidän seksin halukkuuteen jota voisi tulkita epänormaaliksi hyvä hoitomuoto mangneetti virran syöttö päähänne että tuo teidän alitajunnan suoma seksin epänormaalisuus paranisi !

        T:Marko

        nim.merk. Teuvo ja Seppo olette SAIRAITA niin seksuaali-identiteetiltänne kuin psyykkisestikin. Britneyllä on nyt ongelmana hänen terveytensä, niin te mulkut haaveilette seksistä hänen kanssaan. Mittikää mitä mietitte, idiootit!!!

        t. Kaunis nainen, joka ei ainakaan teihin koskisi edes kolmen promillen humalassa eikä edes pitkällä tikulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2193
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2035
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1760
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1569
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1009
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      976
    Aihe