Haluatko osoittaa tukesi Britneylle?

Sad Rainbow

12

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhQ-Piiracca

Vittu koko ämmä sais laittaa loppuelämäkseen hullujen huoneelle, se ämmä ei edes pysty hoitaa pentujansa ajelee 10 kuukautinen lapsi sylissä motarilla. Sekoilee huumeitten kanssa, ajelee päänsä kaljuksi, rikkoo paparazzien autoja..huh huh. Nyt se yrittää itsemurhaa piripsykoosissa, selvä hullu..musakin on ihan paskaa, ei edes kirjoita itse niitä biisejä.

• rauhoitu

Elämä ei ole aina mustavalkoinen. Ymmärrät sen, kun kasvat aikuiseksi.

Britney Spears ei ole narkomaani. Hänen viimeaikojen edesottamukset johtuvat mielenterveydellisistä ongelmista.

Kaksisuuntainen mielialahäiriö on monen "taiteilijan" sairaus. Mania-vaiheessa henkilö luulee olevansa "elämänsä kunnossa", ja laiminlyö lääkityksen, vaikka silloin sitä eniten tarvitsisi.

Sinutkin voidaan joskus todeta bipolaariseksi. Se on sairaus. Toivottavasti et ole turhan rankka itsellesi silloin.

Hienoa, etä sinä onnistuit purkamaan pahaa oloasi tässä ketjussa.

• ensin

Tarkista vielä faktat: Britney Spears ei ole yrittänyt itsemurhaa missään vaiheessa, ja vielä vähiten: "piripsykoosissa".

• just jo
        ensin kirjoitti:

Tarkista vielä faktat: Britney Spears ei ole yrittänyt itsemurhaa missään vaiheessa, ja vielä vähiten: "piripsykoosissa".

faktat puhuvat jotain aivan muuta...

• käyttänyt huumeita
        rauhoitu kirjoitti:

Elämä ei ole aina mustavalkoinen. Ymmärrät sen, kun kasvat aikuiseksi.

Britney Spears ei ole narkomaani. Hänen viimeaikojen edesottamukset johtuvat mielenterveydellisistä ongelmista.

Kaksisuuntainen mielialahäiriö on monen "taiteilijan" sairaus. Mania-vaiheessa henkilö luulee olevansa "elämänsä kunnossa", ja laiminlyö lääkityksen, vaikka silloin sitä eniten tarvitsisi.

Sinutkin voidaan joskus todeta bipolaariseksi. Se on sairaus. Toivottavasti et ole turhan rankka itsellesi silloin.

Hienoa, etä sinä onnistuit purkamaan pahaa oloasi tässä ketjussa.

ja vetänyt paljon alkoholia.

• huumeista vielä
        käyttänyt huumeita kirjoitti:

ja vetänyt paljon alkoholia.

Huoltajuusoikeudenkäyntiä varten otetut huumetestit ovat aina olleet puhtaita. Huumeiden käytöstä EI ole tarkkaa tietoa, mutta viimeaikojen uutiset väittävät managerin huumanneen Britneyn. Britney on toki käyttänyt myös itse liikaa hänelle määrättyjä reseptilääkkeitä, mutta ilmeisesti niitäkin tämän Lutfin ansiosta.

• ...
        huumeista vielä kirjoitti:

Huoltajuusoikeudenkäyntiä varten otetut huumetestit ovat aina olleet puhtaita. Huumeiden käytöstä EI ole tarkkaa tietoa, mutta viimeaikojen uutiset väittävät managerin huumanneen Britneyn. Britney on toki käyttänyt myös itse liikaa hänelle määrättyjä reseptilääkkeitä, mutta ilmeisesti niitäkin tämän Lutfin ansiosta.

myöntänyt käyttäneensä huumeita jo vuonna 2001 tai 2002.. Luin aikoinaan jostain lehdestä mut Britney sanoi siinä myös, että katuu sitä suuresti..

• ................
        ... kirjoitti:

myöntänyt käyttäneensä huumeita jo vuonna 2001 tai 2002.. Luin aikoinaan jostain lehdestä mut Britney sanoi siinä myös, että katuu sitä suuresti..

Hölmöt. Ei se sitä kadu, mutta joutuu niin sanoa maineen ja fanien takia tietysti.

• Britneylle ??

Osoittaakseen ettei Britney sekopää tarvitse hoitoa, ja kelpaa faneille tuollaisenakin? Ei ikinä!

• omaa idoliaan.

Eihä tuo musiikki osto auta mitään tässä tilanteessa, ehkä päinvastoin!! Keksikääs jotain muuta.

• Empatiaa

Minun mielestäni tämä usalaisten fanien organisoima kampanja oli kaunis ajatus. Moni hylkää "idolinsa", kun tällä on alamäkiä elämässä. On hienoa, että Britneyn kannattajat pysyvät lojaaleina, eivätkä "hylkää" tätä silloin kun hän eniten fanejaan tarvitsee.

Ja by the way kyllä Britneyn 40 miljoonan dollarin omaisuudella ahoittaa huumeet moneksi vuodeksi, jos sitä haluaisi. Ei siihen tarvita mitään vaivaisia sinkkutuottoja.

Empatiaa. Sympatiaa. Vieraita termejä sinulle?

• Captain Stabbin
        Empatiaa kirjoitti:

Minun mielestäni tämä usalaisten fanien organisoima kampanja oli kaunis ajatus. Moni hylkää "idolinsa", kun tällä on alamäkiä elämässä. On hienoa, että Britneyn kannattajat pysyvät lojaaleina, eivätkä "hylkää" tätä silloin kun hän eniten fanejaan tarvitsee.

Ja by the way kyllä Britneyn 40 miljoonan dollarin omaisuudella ahoittaa huumeet moneksi vuodeksi, jos sitä haluaisi. Ei siihen tarvita mitään vaivaisia sinkkutuottoja.

Empatiaa. Sympatiaa. Vieraita termejä sinulle?

No huh huh, vittu empatiaa jotain ämmää kohtaa mikä vaarantaa lapsensa hengen. Vankilaan tommonen vitun piripää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe