Onkohan Krabilla saatavilla Crocs-sandaaleita vai kannattaako hankkia jo Bangkokista?
Crocs-jäljitelmät
16
6308
Vastaukset
- piraatit
Siis miksi ihmeessä haluat kahden euron
kopiot Crocseista???- kun kysytään
koetetaan nyt vastata.
Itse ostin kahdet Crocsit Kämp-galleriasta stadista. Maksoivat alle satasen. Hyvät olivat. On vieläkin, ei valittamista. Lentomatkoilla tosi hyvät nämä päältä reikäiset käytän niitä nykyisin aina lennoilla.
Jalkani vähän turpoavat pitkillä lennoilla mutta reikäkenkäni ei niin pieniä muutoksia huomioi.
Pattayalla ostin senhetkiselle tyttöystävälleni samanlaiset Crocsit. Halusi että kuljemme unisex- asusteissa, samat kengät, paidat, hatut, etc.. Maksoivat jotain 2-3 euroa, en tasahintaa muista.
Huoneessa niitä sitten vertailimme omiini. Emme huomanneet pienintäkään eroa. Kaikki oli identtistä. Materiaalikin tuntui maallikosta samalta.
Yhteenvetona totean että älkää helvetisä ostako näitä kumikenkiä suomesta! Samalla hinnalla saatte 15 paria Thaimaasta!
Muotoilee 27 x Pattiksella... - Pirates of pattaya
kun kysytään kirjoitti:
koetetaan nyt vastata.
Itse ostin kahdet Crocsit Kämp-galleriasta stadista. Maksoivat alle satasen. Hyvät olivat. On vieläkin, ei valittamista. Lentomatkoilla tosi hyvät nämä päältä reikäiset käytän niitä nykyisin aina lennoilla.
Jalkani vähän turpoavat pitkillä lennoilla mutta reikäkenkäni ei niin pieniä muutoksia huomioi.
Pattayalla ostin senhetkiselle tyttöystävälleni samanlaiset Crocsit. Halusi että kuljemme unisex- asusteissa, samat kengät, paidat, hatut, etc.. Maksoivat jotain 2-3 euroa, en tasahintaa muista.
Huoneessa niitä sitten vertailimme omiini. Emme huomanneet pienintäkään eroa. Kaikki oli identtistä. Materiaalikin tuntui maallikosta samalta.
Yhteenvetona totean että älkää helvetisä ostako näitä kumikenkiä suomesta! Samalla hinnalla saatte 15 paria Thaimaasta!
Muotoilee 27 x Pattiksella...Ihmettelen miksi porukka aina haukkuu piraattituotteita.
Paljon reissanneena tiedän että myös piraattituotteita saa hyviä ja halvalla.
Kikki halpa ei aina ole roskaa.
Lisäksi...
Jos maksan paidasta tai kengistä 2euroa ja vastaava "aito" tuote maksaa 20€ en odotakkaan että tuotteet on samaa laatua.
Useat piraatti vaatteet joita olen ostanut ovat töysin verrattavissa kotimaisiin tuotteisiimme kestävyyden perusteella. Varsinkin kengät ja takit. - Bamboo
Ollaan helmikuussa lähdössä Krabille. Olen pitkään halunnut hankkia Crocsin balleriinat joilla varmasti olisi käyttöä ainakin viidakkoretkellä ja muutenkin Thaimaan matkallamme. Olen ihan periaatesyistä piratismia vastaan, joten kysymykseni onkin että myydäänkö Krabilla ollenkaan aitoja Crocseja? Vai hankinko omani jo ennen matkaa Suomesta (ovat juuri tarjouksessa) tai otanko riskin ja katson jos niitä saa esim Bangkokin lentokentältä jossa meillä on vaihto? :)
- real stuff
Bamboo kirjoitti:
Ollaan helmikuussa lähdössä Krabille. Olen pitkään halunnut hankkia Crocsin balleriinat joilla varmasti olisi käyttöä ainakin viidakkoretkellä ja muutenkin Thaimaan matkallamme. Olen ihan periaatesyistä piratismia vastaan, joten kysymykseni onkin että myydäänkö Krabilla ollenkaan aitoja Crocseja? Vai hankinko omani jo ennen matkaa Suomesta (ovat juuri tarjouksessa) tai otanko riskin ja katson jos niitä saa esim Bangkokin lentokentältä jossa meillä on vaihto? :)
Big C tavaratalossa sijaitseva Supersports muistaakseni myi Crocseja. Samasta liikkeesta muitakin aitoja urheilumerkkejä esim. Adidas ja Nike.
- mammuttiis
kun kysytään kirjoitti:
koetetaan nyt vastata.
Muotoilee 27 x Pattiksella...kaapissa on kopiot Mammotheista ja aidot kesäisemmät.
Eroa on ainakin siinä, jos aikoo niitä talvella käyttää esim "postinhakukenkinä", niin nuo kopiot kovettuu sen verran että muuttuvat todella liukkaiksi ja siten vaarallisiksi.
Mutta jossain biitsi/pihakäytössä kesällä sillä ei liene väliä. - happy feet
mammuttiis kirjoitti:
kaapissa on kopiot Mammotheista ja aidot kesäisemmät.
Eroa on ainakin siinä, jos aikoo niitä talvella käyttää esim "postinhakukenkinä", niin nuo kopiot kovettuu sen verran että muuttuvat todella liukkaiksi ja siten vaarallisiksi.
Mutta jossain biitsi/pihakäytössä kesällä sillä ei liene väliä.Aitojen Crocsien mainostetaan olevan hajuttomia ja tehtyjä antibakteerisesta materiaalista. Mielestäni ihan hyviä ominaisuuksia muovikengiltä ainakin Thaimaan hiostavassa helteessä käytettyinä. Mitenköhän piraattien laita, mistä lie jätekumista valmistettu...
- s.e.k.
hei!kyllä varmaan joka markkinoilla on noita itse ostin vuosi sitten phuketista ja käytin niitä koko kesän ja talvella sisällä eikä ole vielä rikki hyvät on ja hinta oli 4e nyt ostin bankokista kalliit 6e ja huahinista siellä halvemmat 3e eli älä osta suomesta tai no jos haluat maksaa...
- löytyy
Kyllä sieltä Krabilta niitä piraattiversioita löytyy, hinta n. 2e.
- ihan hyvät on
Tultiin just Krabilta. Crokseja myydään joka paikassa hintaan 150b/3€.
- löytyyy
ihan hyvät on kirjoitti:
Ao Nangissa niitä on suunnilleen joka toisella kauppiaalla. Mitä edellisiin kirjoittajiin, ni ei varmasti ole laatu samaa mitä aidoissa ja kalliissa!! Mut tarviiko sen ollakaan? ku nuo kopiot maksaa pari euroa, ni mieluummin itse ostan niitä monissa eri väreissä ku yhdet kalliit. Terkuin, joka tuli Ao Nangista pari kuukautta sitten kaapissaan kasa piraatti t-paitoja, dieseliä, lacostea, jne. :)
- Rocsit
löytyyy kirjoitti:
Ao Nangissa niitä on suunnilleen joka toisella kauppiaalla. Mitä edellisiin kirjoittajiin, ni ei varmasti ole laatu samaa mitä aidoissa ja kalliissa!! Mut tarviiko sen ollakaan? ku nuo kopiot maksaa pari euroa, ni mieluummin itse ostan niitä monissa eri väreissä ku yhdet kalliit. Terkuin, joka tuli Ao Nangista pari kuukautta sitten kaapissaan kasa piraatti t-paitoja, dieseliä, lacostea, jne. :)
Kauppiailla on Kiinalaisia ja Thaimaalaisia Crocseja. Kiinassa tehtyjen kengän pohjassa ei mitään merkintöjä. Materiaali vähän
kovempi kuin Thaimaassa tehdyissä Red Apple "Crocseissa". Thaimaalaisissa lukee pohjassa.Red Apple / Made in Thailand. - Rocsit
löytyyy kirjoitti:
Kauppiailla on Kiinalaisia ja Thaimaalaisia Crocseja. Kiinassa tehtyjen kengän pohjassa ei mitään merkintöjä. Materiaali vähän
kovempi kuin Thaimaassa tehdyissä Red Apple "Crocseissa". Thaimaalaisissa lukee pohjassa.Red Apple / Made in Thailand. - Termostaatti
ihan hyvät on kirjoitti:
Aika erikoista, miten joku brändi saa luotua mielikuvan aitoudesta. Olettekohan tietoisia, että myös NE AIDOT CROCSIT valmistetaan myös kiinassa ja samalta tehtaalta tuotetaan tossuja myös myös muille tuotemerkeille...
- krabilta tullut
saa 100bahtiin jos jaksaa tingata
- rokotiili.
MÄ ostin HongKongista, meinaan ihan Suomen myymälästä ja maksoi 4.95. Ostin kolme paria. Itselläni on myös kahdet aidot ja miehellä myös kahdet aidot. Täytyypä katsella ja vertailla. Ihan identtiset ovat kauempaa, logot puuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453669Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063473Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202452Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42265100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282103Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa311104Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171019- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34734