Hei,
eli tarkoituksena olisi mennä silmien laserleikkaukseen Oulussa ja haluaisin vähän vertailutietoa kahdesta paikasta siellä, eli ODL:sta ja Laser-Poruksesta. ODL:ssa on käytössä Zyoptix 100 Lasik ja toisessa Allegretto wave, kumpi näistä on parempi laitteisto? Entäpä sitten hoito yleensä näissä paikoissa? Kokemuksia näistä myös mielellään kuuntelen.
Laserleikkaus Oulussa?
9
11835
Vastaukset
- ODL
Kävin ODL:ssä Zyoptix 100 lasik leikkauksessa 24.1.08 ja näen todella terävästi nyt ja näkö oli jo seuraavana päivänä tosi hyvä.Tuo Zyoptix lasik korjaa pienimmätkin vääristymät ja eikä sen pitäisi hämäränäköä huonontaa niinku tavallinen lasik monesti huonontaa, minulla ehkä parani hämäränäkö.Lääkäri on siellä kokenut ja rauhallinen ammattilainen.Saamaani palveluun olen tyytyväinen ja voin suositella.Tuosta toisesta mainitsemastasi tekniikasta en tiedä mutta uskoisin että zyoptix lasik on suositumpi.
- femtolasik
Odota kunnes tulee femtolasik mahdolliseksi Oulussa. Se on parhain.
- femto
ei se parempi ole
- kait
nämät molemmat sairaalat omia laitteitaan parhaimmiksi kehuu.:) Mutta käsittääkseni molempien laitteet on ihan yhtä hyviä. Itse kuitenkin kävin lasikissa ODL:ssä koska he antavat "leikkaustakuun". Elikkäs voit leikkauttaa silmät samaan hintaan vuoden sisällä jos tarvis vaatii. Mulla kaikki meni erittäin hyvin joten en voi muuta kuin olla tyytyväinen.
- laite
Nuo laitteistojen manuaalithan voi tarvittaessa lukea jenkkilän terveysviraston sivuilta (U.S. Food and Drug Administration). Itse valitsin kuitenkin leikkauspaikan ihan muun kuin laitteiston mahdollisen paremmuuden mukaan. Käytännössä kyselin kummastakin paikasta tiettyjä yleisiä asioita silmäleikkauksesta ja vertasin saatuja vastauksia Silmälääkäriliiton käypä hoito -suositukseen. Tämän perusteeella päätös kumpaan menen silmäni leikkauttaan oli itselleni erittäin selvä. Enkä ole päätöstäni katunut leikkauksen jälkeen.
- kävit?
???
- laite
kävit? kirjoitti:
???
Laser-Poruksessa mutta tunnen toki useamman henkilön jotka ovat käyneet onnistuneessa leikkauksessa myös ODL:lla. Itse kuitenkin suosittelen kaikille leikkaukseen aikoville tutustumista siihen käypä hoito -suositukseen (taittovirheiden kirurginen hoito) ja olemaan yhteydessä mahdollisiin leikkauspaikkoihin ennen päätöksen tekemistä.
- muuta!
laite kirjoitti:
Laser-Poruksessa mutta tunnen toki useamman henkilön jotka ovat käyneet onnistuneessa leikkauksessa myös ODL:lla. Itse kuitenkin suosittelen kaikille leikkaukseen aikoville tutustumista siihen käypä hoito -suositukseen (taittovirheiden kirurginen hoito) ja olemaan yhteydessä mahdollisiin leikkauspaikkoihin ennen päätöksen tekemistä.
Kiitos vastauksesta, itse olen Etelä-Suomesta, oli mun moka kun en huomannut että kyse oli nimen omaan Oulun paikoista... Mutta onnittelut onnistuneesta leikkauksesta!
- Anonyymi
Löysin myös mm. tällaisen https://silmaleikkaus.com/oulu.php . Onko nuo vielä kaikki toiminnassa? Onko muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 224224
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu323488Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543364Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203318Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232910Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod272657Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S291757