Siis, miten saa Ravista vsc/trc:n pois päältä?
Sulake pois vai miten? Yritin etsiä haulla jne, joten sitä ei tarvitse neuvoa käyttämään.
Kyseessä on diesel, 136 hv moottorilla.
Kiitokset asiantunteville vastaajlle!
Ravista
9
8253
Vastaukset
- paste
Asiasta on ollut keskusteluja, yksi ainakin poistettiin jossa mainittiin sulakkeiden kanssa pelaamisesta. Auton softasta löytyy luistoneston ja ajohallinnan "huoltotila" jota voi omalla vastuulla käyttää ravin omistajatkin.
Kansainvälisillä foorumeilta ohje löytyy. Suomeksi käännettynä se meni näin:
Luistoneston ja ajohallinnan (TRC/VSC ) poiskytkentä:
1. Vaihde: VAPAA Käsijarru: OFF Moottori: OFF
2. Moottori: START
3. Käsijarru: ON
4. Jarrupoljin: PUMPPAA 2x (paina 2x pohjaan ja vapauta)
5. Käsijarru: OFF
6. Jarrupoljin: ON (paina pohjaan ja pidä siellä)
7. Käsijarru: PUMPPAA 2x (vedä 2x päälle ja vapauta, jarrupoljin pidetään pohjassa)
8. Jarrupoljin: OFF
9. Käsijarru: ON
10. Jarrupoljin: PUMPPAA x2
TRC/VSC merkkivalo syttyy jos toimenpiteet meni oikein.
Järjestelmä palaa normaaliksi sammuttamalla moottori.- outlanderisti
Miksen edes koeajanut RAV 4, kun olin keväällä ostamassa citymaasturia. Paljon helpompaa on painaa kojelaudassa olevasta napista.
- harvinaista
outlanderisti kirjoitti:
Miksen edes koeajanut RAV 4, kun olin keväällä ostamassa citymaasturia. Paljon helpompaa on painaa kojelaudassa olevasta napista.
tarvetta, että ei tule nivelrikkoa etusormeen sen takia!
- d4d
outlanderisti kirjoitti:
Vaikka tuo kikkailu ajohallinnan poiskytkemiseksi on tiedossa niin eipä ole tullut eteen tilannetta että sitä käytännössä olisi tarvittu. Sen verran olen testannut että merkkivalo syttyy jos rimpsun osaa tehdä.
Hyvin vetää neljällä kun lumisilla ja sohjoisilla (jopa 20cm paksusti) metsäteillä tuli syksyn mittaan paljonkin ajeltua. Raiteissa jos perä kulkee omaa reittiään niin ajohallinta on äänimerkkiään joskus antanut. Turhaa puhetta se että se hyydyttäisi vetotehot siten että eteneminen vaikeutuisi kokemissani cittarin "ääriolosuhteissa".
Vauhdillahan noilla on mentävä kun vaihteistosta ryömintänopeuksia ei löydy. Hitaista välityksistä löytyy se ero joka erottaa cittarin ja maasturin, eikä siitä että löytyykö nappia jolla ajohallinta otetaan pois päältä. - ajaa
d4d kirjoitti:
Vaikka tuo kikkailu ajohallinnan poiskytkemiseksi on tiedossa niin eipä ole tullut eteen tilannetta että sitä käytännössä olisi tarvittu. Sen verran olen testannut että merkkivalo syttyy jos rimpsun osaa tehdä.
Hyvin vetää neljällä kun lumisilla ja sohjoisilla (jopa 20cm paksusti) metsäteillä tuli syksyn mittaan paljonkin ajeltua. Raiteissa jos perä kulkee omaa reittiään niin ajohallinta on äänimerkkiään joskus antanut. Turhaa puhetta se että se hyydyttäisi vetotehot siten että eteneminen vaikeutuisi kokemissani cittarin "ääriolosuhteissa".
Vauhdillahan noilla on mentävä kun vaihteistosta ryömintänopeuksia ei löydy. Hitaista välityksistä löytyy se ero joka erottaa cittarin ja maasturin, eikä siitä että löytyykö nappia jolla ajohallinta otetaan pois päältä.tuolla poiskytkentä asetuksella vauhdikasta ajoa syvässä lumessa niin toimii vielä paremmin. Et muuten pety.
- ajonvakautus pois
Kiitoksia! Täytyy kokeilla, kun seuraavan kerran on mökille mennessä reilummin lunta tiellä.
- tännekin olet..
ehtinyt provoilemaan? Joopa joo...
- Anonyymi
Miks tää powerbaitti ei toimi propilk kakkoses?
- Anonyymi
Toimii sittenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693