Onkos se Rio paljon parempi mesta kuin Fortaleza? Jos joku on kummassakin käynyt niin kerokaa paikkojen hyvät ja huonot puolet! Onkos Salvador verrattavissa näihin? Minä haen menoa ja meininkiä ja varsinkin vilkasta yöelämää! Ja tietty sika kuumaa aurinkoa! Olen itse vain käynyt Fortalezassa ja se on mieluisa paikka minulle, mutta olisi kivaa vaihtaa välillä mestaa, mutten halua mihinkään tuppukylään lähteä. Kertkaa jos jollain on kokemuksia muista isoista Brassi kaupungeista!!!
Rio vastaan Fortaleza!
Rokkisoi
2
1033
Vastaukset
- eläkkeelle päästyä talvet f...
olen käynyt Riossa ja kiertänyt Brasilian lomakohteet ja silti koen Fortalezan parhaaksi paikaksi. Muissa Brasilian lomakaupungeissa en ole käynyt kuin kerran ja forta vetää eritavalla puoleensa. Hankin oman as.osakkeen fortasta mikä ei olisi käynyt mielessäkään et olisin Riosta tai jostakin muusta hankkinut.Fortalezassa on elämää joka makuun,siellä tulee käytyä muutaman kerran vuodessa.FORTA MIELESTÄNI PARAS PAIKKA BRASILIASSA.
- köksä
kämpät vähän kalliimpia Riossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070