Onko muita menossa samaiseen hotelliin mainittuna ajankohtana
Golden Paradise 17.3. ?
4
955
Vastaukset
- hepetus
mie tulin just viikko sitten golden paradisesta..
- matkamies
Oliko millainen hotelli ja millainen meininki muuten
- hepetus
matkamies kirjoitti:
Oliko millainen hotelli ja millainen meininki muuten
ihan kiva. Huone kyl aika vaatimaton. Kax pientä allasta ja allasbaaria. Vesi oli kyl vähä likasen näköstä. Ihan hyviä drinksuja, mm. pina coladaa ja caipirinhaa jne..
Joka päivä siivosivat huoneen. Mut yks miinus, kaikis huoneis ei partsia ja meil just ei ollu. Mut toises kerrokses oltii enkä nähny torakoita.
Enimmäkseen saksalaisia ja hollantilaisia asiakkaita. Kerran viikossa karaoke ilta ja yhtenä iltana tarjoilija poju veti tuli shown.
Ruoka oli ihan hyvää. Oli aamupala, lounas, välipala hamppareita ja illallinen.
Ihan kiva pienehkö hotla ja aika rauhallinen
- myös lähdössä
Golden Paradiseen, meitä on kaksi naista (minä ja vanhempi sukulaisnaiseni, joka on oikea travelleri). Kaikki kiinnostaa; nähtävyydet, saaren kiertely omatoimisesti, Angel Falls, yms. Jos kiinnostaa esim. kimppataksi/autovuokraus, niin ilmoittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900