Perkeleen VVO!

Saatana!

Mikä on VVO:n suurimman johtajan sähköpostiosoite tai puhelinnumero? Sitä ei löydy tuon saatanan paskafirman nettisivuilta.

12

1970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulonongelma

Mä asun VVO:n vuokra asunnossa ja tääl on hel..etin kylymä. Tätätkö on nyt energian säästö. Sisämittarissa 18 astetta ja koko ajan palelee ja pitää nukkua vaatteet päällä. Ja soitot huoltoyhtiöön ei ole auttaneet. Joten ostin sähköllä toimivan sisätilan lämmittimen no nytkö joudun pelkäämään kaameaa sähkölaskua. Ja Fortum kuulema korotttaa sähkön hintaa. Eli ei täst tuu mitään.

• ..myös VVOlla

Meillä oli sama juttu kun muutettiin toissa syksynä VVOn vuokrakämppään. Helvetin kylmä viima tervehti ulko-ovella, 17c sisälämpötila monta kuukautta. Soita sinne huoltoyhtiön toimistolle, meilläki oli ihme säätöä sen kanssa minne piti soittaa ja kuka hoitaa jne. mutta loppujen lopuks huoltomies tuli ja väänsi rajoittimet pois pattereista. Nyt tarkenee.

• kylmä!
        ..myös VVOlla kirjoitti:

Meillä oli sama juttu kun muutettiin toissa syksynä VVOn vuokrakämppään. Helvetin kylmä viima tervehti ulko-ovella, 17c sisälämpötila monta kuukautta. Soita sinne huoltoyhtiön toimistolle, meilläki oli ihme säätöä sen kanssa minne piti soittaa ja kuka hoitaa jne. mutta loppujen lopuks huoltomies tuli ja väänsi rajoittimet pois pattereista. Nyt tarkenee.

No johon ongelma! Mä asun vvo:n kämpässä ja meillä on KUUMA! lämpötila sisällä 25!

• ersvgpv

Ruuvaa termostaatti pois ja ilmaa patteristo. noilla jos ei pärjää niin käy säätelemässä talo yhtiön pumppaamoa ;). Tai kuuma jalkakylpy. jep jep. itekki varmaan muuttamassa vvo. tällä on kaksipiippusta mielepidettä firmasta, mutta niin on jokasesta muustakin.

• Möysä

ottaisit yhteyttä paikalliseen VVO:n toimistoon ja siellä asuintalosi isännöitsijään, eiköhän asiat sitä kautta hoidu parhaiten?!
      Minäkin asun VVO:n talossa, patterit pienimmällä ja makkarissa kokonaan kiinni, mittari näyttää 23 astetta, hyvin tarkenee ;)

• palelen

Johan vitsin kirjoitit! Minulla on ollut muita ongelmia (katto vuotaa, ikkunat ei lähde aukin jne.). Olen ottanut yhteyttä isännöitsijään sähköpostitse, soittamalla ja jopa käymällä. Mitään ei tapahtunut. Ja vuosi tässä oli asuttava. Tämän kuun lopussa vuosi tulee täyteen ja niinpä muutankin pois. Lämpötila sisällä on tuollaista 19 asteen luokkaa. Naapurit kyselevät, onko kylmä. Vaatetta pitää olla reilusti päällä. Tämä naapuri sanoi, että on sisällä melkein ulkovaatteet ja on kietoutunut huovan sisään. Molemmat olemme jo noin 70-vuotiaita. Kyllähän nuoret tarkenee, varsinkin jos on tekemistä. Tosin pienille lapsille se ei ole hyväksi. Kun nuorin (s. 1977) oli konttausiässä, asuimme silloinkin VVO:n asunnossa. Lapsi konttasi lattialla ja piti laittaa paljon villasta päälle, oli niin kylmä. Parvekkeen ovikin oli talvella sisäpuolelta jäässä.
        Se mikä minua tässä asunnossa ihmetettää, on se, että käyvät mittailemassa lämpöjä vain niissä asunnoissa joista valitetaan. Edellisessä asunnossa (ei vvo) mitattiin koko talon huoneistoiden lämpötila ja sitten säädettiin lämpöjä. No, sama tuo, 10 päivää jäljellä muuttoon!

• 1232154

Toimitusjohtaja on Olli Salakka 0400421187 tai puh.0205083774

• kylmästä värisevä

Mun VVO:n vuokrakämpässä on ihan sikakylmä :( Jatkuvasti joudun kuumassa suihkussa käymään ja yöllä on kolme peittoa päällekkäin, ettei tarvi väristä kylmästä.

En kyllä taida ihan kehdata Helsingin herralle asti ruveta soittelemaan :D Lieneekö toi Salakka edes enää toimitusjohtajana.

Soitin miespuoliselle kaverilleni, joka ehdotti, että tekisin lämpöpatterilleni jonkin toimenpiteen, mutta olen itse niin huono koneiden kanssa, etten uskalla käydä mitään omin päin säätämään. Hän lupasi huomenna tulla vilkaisemaan, onko mitään tehtävissä.

Jos ei miespuolinen kaverinikaan saa tilannetta korjaantumaan, niin sitten otan yhteyden isännöitsijään tai huoltomieheen.

• troopikissa asuva

Hei!
      Sama on sato sunnoissa,toisilla on lämpöä yli 36 plus astetta ja toisilla alle 20plus astetta,ikkunoita ei saa myöskään auki,niitä ei voi pestä kuin sisäpuolelta. Ulko-ovissa isot raot joista talvella tulee lumi sisälle.Talot on luhtitaloja.Kaikki mätänee pystyynkosteusvaurioiden takia. Että samassa mennään.

• kysyn vaan

Ettei vaan osoitteenne ole Juhanintie 2, Riihimäki???

• coldkylmä

Nyt on vuosi 2016 ja VVOn asunnot ovat hävyttömän kylmiä, ihmiset kirjoittelevat useissa lehdissä, huollosta käyvät mittaamassa, mutta mitään ei tapahdu ja isännöitsijää ei kiinnosta!

• ayliikejne

VVO = Voi Vittu Olkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe