Olisiko kellään tietoa tai jopa omakohtaista kokemusta nokian 5200 tai 5300 puhelimen näytön vaihdosta? Puhelin on muuten kunnossa, mutta juuri tämä näyttö on halennut. Yläreunaa näkyy vähän ja alareunaa, mutta jokatoinen pikselirivi puuttuu tai näkyy vaan viivana.. Eli ei se muovinen kuori näytön kohdalla vaan itse näyttö. Onko vaikea homma vaihtaa ja tarvitaanko jotain erikoisruuvaria (nokian puhelimissa usein tähtipäisiä ruuveja). Jos jollakin tällainen näyttö löytyy ylimääräisenä, niin saa ilmoitella =)Vaikka jos puhelin muuten rikki ja näyttö sattuisi olemaan ehjä..
[email protected]
Nokia 5200 näytön vaihto
linnunradan.liftari
1
913
Vastaukset
- nokia 5200
minulla on sama ongelma näyttö hajosi aika helposti, kännykkä oli taskussani ja kompastuin kesämökillä juureen ja kaaduin kun otin kännykän taskusta näyttö palasina, mutta helppo vaihtaa tarvitsee T6 sähkömiehen torxin avaukseen mutta ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822