Lunta tupsuttaa ihan kuin joku ylhäällä tomusokeria ravistelisi...tuule ei juuri ollenkaan ja näkyvyys on kymmenissä metreissä.
Ihan tulee jouluinen olo :)
Voi, miten kaunista!
11
862
Vastaukset
- Lisbet
Kirjoitit niin kauniisti, et kävin kurkkaamassa terassin ovelta, ei sada, mutta pupujussin jalanjäljet oli lumessa.
Kyllä siinä on kissullani taas aamu-ulkoilussa pienellä olemattomalla nenällään "tuoksua".
Terveisiä vaan kaikille yökyöpeleille.- RosaLiiin
terveisiä yökyöpeleille.
Lunta sataa täällä kevyesti, kuin pienen pieniä pumpulipalloja.
Aamulla voi hankeen vaikkapa...
enkelinkuvia kiepsautella. - minäkin valvon
RosaLiiin kirjoitti:
terveisiä yökyöpeleille.
enkelinkuvia kiepsautella.Sinähän se toimelias olet. Jaa et enkelinkuvia, niin miksei?
Onpa sitä aikaa kun niitä tehtiin.
Taidan kiehauttaa "pläsipää" kahveet ittelleni noita mäkihyppyjä odotellessa, nukun sitten aamummalla.
Ihana hiljaisuus vallitsee , nautin täysin rinnoin. - Eeva-Leena
RosaLiiin kirjoitti:
terveisiä yökyöpeleille.
enkelinkuvia kiepsautella.myös yksi yökukkuja, kiitos terveisistä.
Lumihiutaleita hiljaa leijailee... muttei mitään puuterilunta, vaan paremminkin räntäsateen puolella :) - lisbet
Eeva-Leena kirjoitti:
myös yksi yökukkuja, kiitos terveisistä.
Lumihiutaleita hiljaa leijailee... muttei mitään puuterilunta, vaan paremminkin räntäsateen puolella :)Miksipä valvoskelet? Nautitko vain yön hiljaisuudesta kuten minäkin.
Laatuaikaa itselleen.
Niin ,monella on omat ilonsa ja huolensa.
Uni ei tule, turhaa kieriskelyä ja alkaa lukea
palstoja joita ei ehtinyt aiemmin.
(tarjoaa kahvetta ja murokeksejä) ottaa nyt vaan eikä kursaile. ;=) - Eeva-Leena
lisbet kirjoitti:
Miksipä valvoskelet? Nautitko vain yön hiljaisuudesta kuten minäkin.
Laatuaikaa itselleen.
Niin ,monella on omat ilonsa ja huolensa.
Uni ei tule, turhaa kieriskelyä ja alkaa lukea
palstoja joita ei ehtinyt aiemmin.
(tarjoaa kahvetta ja murokeksejä) ottaa nyt vaan eikä kursaile. ;=)valvottua varsinkin viikonloppuisin. Kun kukaan ei ole hätistelemässä nukkumaan ja huonouninen olen minäkin.
Ja eikös se unentarve vähene iän myötä ;)
Nyt tosin olin lapsenlikkana ja kotiuduin vasta pari tuntia sitten.
On myös mielenkiintoista lueskella, ovatko päivän aikana kovin "riidelleet" palstalla.
Kylläpäs kahvi maistuikin ja vielä iki-ihania murokeksejä. Kiitoksia vua!
ennen myrskyä.
Olin yön liikenteessä ja aamuyön kiersin syrjäkylien pikkuteillä.
Tuulemaan alkoi meillä noin aamu,klo. 4-5 välillä ja monessa kohden oli vaikeaa erottaa tien kohtaa ympäristöstä.
Auto etupyörät ei enää juurikaan pystyneet kääntymään, kun lumi pakkautui pyöräkoteloihin ym. Vasta äsken kotiuduin ja siivosin viime työnä suurimmat lumet, että ei mene tyystin 'jökkiin' koko kapistus.
Muuten oli rauhaisa yö, eikä montaa vastaantulijaa sivuteillä kohdalle osunut.
Nyt taidan lähteä katsomaan, vieläko minua varten nukkumatilla on unihiekkaa varattuna.:))- Pirre*
unia, yökyöpeli :)
Parraasseen ilimaan sitä sieki, onneksi sai olla yön turvallisesti seinien sisällä, kuulosti olleen melkoinen myräkkä.. - 57wee (nainen)
Tänään pysyttelen sisätiloissa:)
- ei ollutkaan
lunta lain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471815Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541337Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3461274Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251186Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571123Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141036- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893